Optakt: Levante - Real Madrid, LaLiga, 25. spillerunde
Ramos4 skrev: Benzema og Hazard er jo geniale spillere som så, men det er vitterligt som at spille med to missekatte i angrebet.
Ramos og Casemiro er vores bedste håb.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: Det er sgu trist, for jeg elsker Hazard som spiller og det har jeg gjort siden han skiftede til Chelsea, men det lugter lidt af, at vi har at gøre med endnu en Kaka
OK, nu slapper vi af... Han er lige kommet tilbage fra en lang skade og er knap nok kommet i fuldt gear..
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Udskift dog et andet i angrebet.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Nu laver Messi et mindre show på søndag og så var det dén sæson :D
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
JesperThomsen skrev: Godt Real har så mange game changere på bænken.. alle vidste det ville blive en typisk sløj indsats mod et lille hold! Vi skulle nødigt blive mestre..
Lucas og Vini er vores bedste bud på indskiftere.... suk
Kiwes skrev: Wauv Hazard skadet ugen...klasse signing.
FUCKKKKK. Han går og halter derinde..
Bismo skrev:
Steen skrev: Det er sgu trist, for jeg elsker Hazard som spiller og det har jeg gjort siden han skiftede til Chelsea, men det lugter lidt af, at vi har at gøre med endnu en Kaka
OK, nu slapper vi af... Han er lige kommet tilbage fra en lang skade og er knap nok kommet i fuldt gear..
Det var nu heller ikke meget bedre inden han blev skadet. Kan stadig ikke fatte, at en 28-årig spiller, der lige blev købt for 700-900 mio., var overvægtig og fuldstændig ude af form i flere måneder. Neymar bliver tit kritiseret for at være uprofessionel, men han har aldrig nogensinde været i så dårlig form - selv efter en skade på 6 måneder. Ærgerligt at han er så uheldig med skaderne, ellers ville han udføre mirakler på den venstrekant.