Optakt: Levante - Real Madrid, LaLiga, 25. spillerunde

6 år 5 måneder siden #73 af DeLaRed
Det var den season...

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #74 af -#7-
Åh ja. To (!) mesterskaber på over et årti (!!!). Føles skønt.

DC19

6 år 5 måneder siden #75 af Ramos4
Barcelona må pisse i bukserne af grin. Deres ringenste sæson i mands minde, og nu får de sgu et mesterskab foræret - på Bernabéu.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

6 år 5 måneder siden #76 af Fondo_Sur
Vinicius er bedre end Hazard.

6 år 5 måneder siden #77 af Bismo
Zidane må og skal shippes afsted til sommer... Håber vi bliver jordet af City og Barca, så der endeligt kan ske noget seriøst med truppen.

Den korte stime af success, som vi har haft, har desværre været som at sprøjte parfume på en lort.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

6 år 5 måneder siden #78 af ElMadrid
Tak Ramos. Der er kun Én angriber han skal holde øje med og som kan blive farlige. Han vælger at trække tilbage og dermed trække ham onside.
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved ElMadrid.

6 år 5 måneder siden #79 af -#7-
Iøvrigt altid pissefedt som fan at se den gejst spillerne viser når de kommer bagud. Jo ikke fordi man kunne forvente den mentalitet fra start af, nej det ville være alt for galt. Der er jeg jo mere fan af at se 11 svært underpræsterende millionærer gå/lunte rundt i 80 minutter.

DC19

6 år 5 måneder siden #80 af Ramos4

Bismo skrev: Zidane må og skal shippes afsted til sommer... Håber vi bliver jordet af City og Barca, så der endeligt kan ske noget seriøst med truppen.

Den korte stime af success, som vi har haft, har desværre været som at sprøjte parfume på en lort.

Hver gang man tror han har fat i noget - så fucker han det op. Stiller med reserveholdet i Copa del Rey, så vi bliver udstillet på hjemmebane. Vi kunne have spillet os i semi'en og have beholdt momentum. Så sparer han Mendy i 2 kampe i træk for some reason. Skifter formation som vi andre skifter underbukser. Han er svær at blive klog på.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

6 år 5 måneder siden #81 af Ramos4

-#7- skrev: Iøvrigt altid pissefedt som fan at se den gejst spillerne viser når de kommer bagud. Jo ikke fordi man kunne forvente den mentalitet fra start af, nej det ville være alt for galt. Der er jeg jo mere fan af at se 11 svært underpræsterende millionærer gå/lunte rundt i 80 minutter.

Gejst måske, men også hovedløst. De bliver så febrilske når vi kommer bagud. Frygter hvad der sker mod Barcelona. Hvis de kommer foran...fuck mand.

6 år 5 måneder siden #82 af Bismo
Der skal rulle nogen hoveder til sommer.

Zidane, Marcelo, James, Bale, Modric/Isco, Benz skal bænkes og være breddespiller.

Hent Poch som træner og giv ham fuld kontrol over transfers.

Vi kan ikke engang vinde ligaen i en sæson, hvor Barca har oplevet deres største formkrise. Det er simpelthen for uacceptabelt.

6 år 5 måneder siden #83 af Ramos4
Det hele starter mod Sociedad, hvor vi er bagud 1-4 hjemme på et tidspunkt. Pludselig mærker spillerne at de ikke er udødelige, formkurven er væk og så kan man pludselig ingenting mere. En kvartfinale over 1 kamp - behøvede vi virkelig spare så meget der? Mendy sparet i to kampe nu. Jøsses kineser.

6 år 5 måneder siden #84 af -#7-

Ramos4 skrev:

-#7- skrev: Iøvrigt altid pissefedt som fan at se den gejst spillerne viser når de kommer bagud. Jo ikke fordi man kunne forvente den mentalitet fra start af, nej det ville være alt for galt. Der er jeg jo mere fan af at se 11 svært underpræsterende millionærer gå/lunte rundt i 80 minutter.

Gejst måske, men også hovedløst. De bliver så febrilske når vi kommer bagud. Frygter hvad der sker mod Barcelona. Hvis de kommer foran...fuck mand.

I det mindste sker der noget andet end det knastørre fodbold der ellers bliver spillet.

Og lad os være ærlige, det her hold er ikke farligt nok til at vinde mere end 1-0, kommer man bagud er det game over uanset.

Jeg tror jeg kan tælle på et par fingre hvor mange gange jeg helt reelt har været underholdt af at se en Madrid kamp de sidste par år. Det føles sgu efterhånden mere som en sur pligt end noget man glæder sig til. Ofte har jeg også noget andet kørende i baggrunden, ellers bliver det for kedeligt, sådan var det ikke før i tiden..

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Jonas, Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum