Optakt: Levante - Real Madrid, LaLiga, 25. spillerunde

4 år 1 måned siden #85 af Lars1991
Synes niveauet herinde har været uhyggeligt lavt. Snakker om Ronaldo, Navas, ny træner, at Hazard var for tyk i et par uger i starten af sæsonen. Fuldstændig irrelevant, når der ellers er nok relevant at snakke om.

Vi har jo i perioder i denne kamp spillet virkelig god fodbold, især i starten af havlegene, og vi har skabt en række store chancer. Men i begge halvlege er vi gået ned, især her i anden halvleg. Hvilket egentlig er mærkelig, da vi ellers har lignet et hold i god fysisk form. Kan det være manglen på Valverde og Mendy? Jeg synes egentlig både Modric og Marcelo har bidraget med hver deres, men i de dårlige perioder falder de bare helt ud af kampen, og det gør Valverde og Mendy ikke på samme måde. Generelt har vores midtbane faldet helt igennem i de dårlige perioder i kampen.
Så det synes jeg godt man kan kritisere Zidane for. Manglen på især Mendy i to kampe i træk. Men han er jo kendt for at rotere, på godt og ondt. Synes dog ikke vi skal have en ny træner på baggrund af det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #86 af Ramos4

-#7- skrev:

Ramos4 skrev:

-#7- skrev: Iøvrigt altid pissefedt som fan at se den gejst spillerne viser når de kommer bagud. Jo ikke fordi man kunne forvente den mentalitet fra start af, nej det ville være alt for galt. Der er jeg jo mere fan af at se 11 svært underpræsterende millionærer gå/lunte rundt i 80 minutter.


Gejst måske, men også hovedløst. De bliver så febrilske når vi kommer bagud. Frygter hvad der sker mod Barcelona. Hvis de kommer foran...fuck mand.


I det mindste sker der noget andet end det knastørre fodbold der ellers bliver spillet.

Og lad os være ærlige, det her hold er ikke farligt nok til at vinde mere end 1-0, kommer man bagud er det game over uanset.

Jeg tror jeg kan tælle på et par fingre hvor mange gange jeg helt reelt har været underholdt af at se en Madrid kamp de sidste par år. Det føles sgu efterhånden mere som en sur pligt end noget man glæder sig til. Ofte har jeg også noget andet kørende i baggrunden, ellers bliver det for kedeligt, sådan var det ikke før i tiden..


Det fede er også, at nu bliver kampene mod City og Barcelona en fucking bitch at se på. Vinder vi...jamen så fint, så er vi lige præcis 1'er i ligaen. Taber vi, så er hele sæsonen slut allerede. Det er to opgør hvor der er meget mere at tabe end at vinde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #87 af nono
Zidane er ikke problemet. Men som Mourinho engang sagde kan man ikke gå på jagt med en kat.

Real Madrid skaber jo i bund og grund nok chancer, men Benzema, Hazard og indsæt resten af holdet kan jo ikke få en bold i nettet.

Det er umuligt at have tillid til et hold - uanset evt., godt spil eller solidt forsvar der ikke kan score mål.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #88 af Steen

Bismo skrev: Der skal rulle nogen hoveder til sommer.

Zidane, Marcelo, James, Bale, Modric/Isco, Benz skal bænkes og være breddespiller.

Hent Poch som træner og giv ham fuld kontrol over transfers.

Vi kan ikke engang vinde ligaen i en sæson, hvor Barca har oplevet deres største formkrise. Det er simpelthen for uacceptabelt.


Ja, tror egentligt at man har muligheden for at skabe verdens måske stærkeste trup til sommer. Ansæt Poch, få Ødegaard, Hakimi og Reguilon hjem, og hent Mbappe/Sancho. Tvivler som sagt på, at PSG vil lade Mbappe smutte til sommer, men troværdige franske medier har i løbet af de sidste par uger sagt, at Mbappe til Madrid bestemt er muligt denne sommer.

Courtois
Hakimi-Varane-Ramos-Mendy
Ødegaard-Casemiro-Kroos/Valverde
Mbappe/Sancho-Jovic-Hazard
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #89 af Brylle
Zidane special. De gamle gutter skal for alt i verden spille. Valverde har været on fire i denne sæson, men er de seneste mange kampe blevet henvist til enten bænken eller under højrekant så han kan få plads til Modric. Alle vores kanter, hvoraf mange faktisk har haft en fin sæson, sidder selvfølgelig på bænken og så skal uduelige Isco spille igen igen igen igen.

Man kan jo se det for sig mange år fremover. Unge spillere kommer ind på kritiske tidspunkter og hjælper med at stabilisere holdet, hente de rette resultater og bidrage til fremgangen, og derefter kan Zidane ellers sætte de gamle drenge på banen hvorefter det hele vælter igen. Klubbens talenter og holdets succes bremses af Zidane og hans uduelige beslutninger.

Modric, Marcelo (selvom han spiller fint i dag) og Isco får ALT for mange chancer på et afgørende tidspunkt i sæsonen og endda hvor der er spillere som gør det langt bedre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Fondo_Sur, JesperThomsen, Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #90 af Cristiano7
2 kampe uden Mendy = 5 point tabt.

Benzema favorisme er til at brække over. I alle andre klubber sætter man en anden angriber på banen, hvis 1.angriberen har en dårlig dag.

Madridista.dk’s hånende artikel omkring Barcelonas køb af Braithwaite var ikke klogt. Den brød jeg ikke om. Karma ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #91 af Kiwes
Vi kan ikke spille god offensiv bold, det har vi ikke holdet til.
Fat det nu Zidane og brug Valverde og Mendy.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #92 af longwind

Cristiano7 skrev: 2 kampe uden Mendy = 5 point tabt.

Benzema favorisme er til at brække over. I alle andre klubber sætter man en anden angriber på banen, hvis 1.angriberen har en dårlig dag.

Madridista.dk’s hånende artikel omkring Barcelonas køb af Braithwaite var ikke klogt. Den brød jeg ikke om. Karma ;-)


Braithwaite ville være en forstærkning af vores nuværende angreb

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #93 af firkant
Fuldstændig korrekt
Hvis man ikke score på så store chancer så vi havde i dag og i har haft de sidste mange kampe så KAN man ikke vinde.
Fuldstændig utroligt hvor vild Ronaldo har været for Real og dværgen stadig er for Barce
Øv øv

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #94 af Fondo_Sur

nono skrev: Zidane er ikke problemet. Men som Mourinho engang sagde kan man ikke gå på jagt med en kat.

Real Madrid skaber jo i bund og grund nok chancer, men Benzema, Hazard og indsæt resten af holdet kan jo ikke få en bold i nettet.

Det er umuligt at have tillid til et hold - uanset evt., godt spil eller solidt forsvar der ikke kan score mål.


Enig, kæmpe chancer til både Benzema og Hazard. Hvis man selv har spillet fodbold ved man, hvordan mål kan skabe en god stemning på et fodboldhold efterfølgende.
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #95 af JesperThomsen
Real Madrid Classic! Det er til at brække sig over!! Alt deres bullshit med “vi vil vinde ligaen” - så gør det for helvede!
ZZ er det største problem, hans konstante rotationer smadrer holdet, intet power på bænken idag og Valverde på bænken.. man bliver så træt! Martin BW bliver spansk mester og Real Madrid bliver til grin igen igen i ligaen..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #96 af Ramos4
To sikre sejre over City og Barca så er alting rosenrødt - mere skal der ikke til. To sejre hjemme på en uge. Men jeg tror overhovedet ikke på det, må jeg indrømme.
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce