Optakt: Real Madrid - Manchester City, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp

6 år 3 måneder siden #157 af Siempre fiel

Steen skrev: Tja, hvis dette betyder, at man henter en ordentlig træner ind, så er det vel ikke verdens undergang. Jeg kan udstå at se Zidanes fodbold når man vinder, men så snart det ikke sker, så er det tortur.

100 % enig. Én ting er at vi skal trækkes med den samme opstilling sæson efter sæson, fyldt med spillere langt forbi deres bedste - men at vi også har en dikkende lammehale som træner som ikke er i nærheden af hverken koncept eller evnen til at gennemføre et generationsskifte, dét er skrækkeligt. Man troede at noget ville ske efter at vi er blevet ydmyget igennem nogle sæsoner efterhånden, men nej nej, samme træner, samme gamle, trætte stamme - og så forventer man et andet resultat - stupidt!

Eneste positive ting er jo at det heldigvis har været så nemt at forudse, at man ikke engang behøver være skuffet
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 3 måneder siden #158 af -#7-
Evolution, ikke revolution min røv.

Real Madrid har ikke brug for Pochettino, de har brug for Che Guevara.

DC19

6 år 3 måneder siden #159 af elle44

longwind skrev:

elle44 skrev:

longwind skrev: Personlige fejl fra Ramos, Carvajal og Casemiro - det er vores mest erfarne folk. Det er så unødvendigt. Utilgivelig ringe anden halvleg af Carvajal.

Hvad me Courtois, skal han fritages?

Lavede han en personlig fejl? Må jeg have overset.

Ja han må da gerne tage bolden da de scorer til 1-1 tænker jeg

6 år 3 måneder siden #160 af longwind

elle44 skrev:

longwind skrev:

elle44 skrev:

longwind skrev: Personlige fejl fra Ramos, Carvajal og Casemiro - det er vores mest erfarne folk. Det er så unødvendigt. Utilgivelig ringe anden halvleg af Carvajal.

Lavede han en personlig fejl? Må jeg have overset.

Ja han må da gerne tage bolden da de scorer til 1-1 tænker jeg

Den vil jeg ikke klandre ham for. Han stod en ellers fin kamp. Ramos skal jo bare have den der.

6 år 3 måneder siden #161 af Bismo

elle44 skrev:

Havde det ikke været for Courtois havde vi tabt endnu større.

6 år 3 måneder siden #162 af Kiwes
Det ligner egentlig sidste sæson om igen. Det her vender vi sku ikke med vores offensiv. Nu SKAL vi slå Barca hjemme.

6 år 3 måneder siden #163 af Fondo_Sur
Vil mene at det her har noget med udskiftningen af Vinicius at gøre. Holdet blev punkteret. Der var ingen at spille offensivt. Åbenbart kun City-spillere. Benzema, Bale og co. er ulovligt nemme at pakke. End of a glorious era.

Ofte så skal man bare se faldet før man tror det. Det håber jeg at Zidane så i dag med offensiven, Modric og til dels Ramos.
Sidste redigering: 6 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 3 måneder siden #164 af 9eren
Ovenpå denne elendige fodboldaften kan vi glæde os over at Benzemas agent siger at han er forlænget til 2022.

Dødsyg offensiv

6 år 3 måneder siden #165 af Bismo

Dios skrev: Så sælg dog forhelvede Marcelo. Han er tydeligvis så elendig, at han selv fra bænken gør Ramos dårlig!

Sarkasme eller ej, stort set hele stammen skal udskiftes til næste sæson.
Sidste redigering: 6 år 3 måneder siden ved Bismo.

6 år 3 måneder siden #166 af ElMadrid
Ærgerligt nederlag. Synes ellers at vi spiller ok taget vores forfatning in mente. Synes godt nok hellere ikke vi har dommeren med os i dag.

Når det er sagt så mener jeg bestemt at vi har en chance. City virkede ikke imponerende. Havde det ikke været for vores personlige fejl, så var allerede godt på vej ud.

Det er dig skidt tidspunkt at vi taber de her kampe. Det er nu sæsonen bliver afgjort. Og holdet er tydeligt røget ned i hullet uden selvtillid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

6 år 3 måneder siden #167 af JesperThomsen
Dommeren var da en skandale!
Rodrigo slipper for gult..
Jesus med to hænder i ryggen på Ramos..
Sterling ligger ned inden kontakten..
Jesus filmer ved udvisningen..
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Jonas

6 år 3 måneder siden #168 af Cristiano7

9eren skrev: Ovenpå denne elendige fodboldaften kan vi glæde os over at Benzemas agent siger at han er forlænget til 2022.

Dødsyg offensiv

Vi vinder større titler igen først i 2023 så.

Leveret af Kunena Forum