Optakt: Real Madrid - Manchester City, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Steen skrev: Tja, hvis dette betyder, at man henter en ordentlig træner ind, så er det vel ikke verdens undergang. Jeg kan udstå at se Zidanes fodbold når man vinder, men så snart det ikke sker, så er det tortur.
100 % enig. Én ting er at vi skal trækkes med den samme opstilling sæson efter sæson, fyldt med spillere langt forbi deres bedste - men at vi også har en dikkende lammehale som træner som ikke er i nærheden af hverken koncept eller evnen til at gennemføre et generationsskifte, dét er skrækkeligt. Man troede at noget ville ske efter at vi er blevet ydmyget igennem nogle sæsoner efterhånden, men nej nej, samme træner, samme gamle, trætte stamme - og så forventer man et andet resultat - stupidt!
Eneste positive ting er jo at det heldigvis har været så nemt at forudse, at man ikke engang behøver være skuffet
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid har ikke brug for Pochettino, de har brug for Che Guevara.
DC19
longwind skrev:
elle44 skrev:
longwind skrev: Personlige fejl fra Ramos, Carvajal og Casemiro - det er vores mest erfarne folk. Det er så unødvendigt. Utilgivelig ringe anden halvleg af Carvajal.
Hvad me Courtois, skal han fritages?
Lavede han en personlig fejl? Må jeg have overset.
Ja han må da gerne tage bolden da de scorer til 1-1 tænker jeg
elle44 skrev:
longwind skrev:
elle44 skrev:
longwind skrev: Personlige fejl fra Ramos, Carvajal og Casemiro - det er vores mest erfarne folk. Det er så unødvendigt. Utilgivelig ringe anden halvleg af Carvajal.
Lavede han en personlig fejl? Må jeg have overset.
Ja han må da gerne tage bolden da de scorer til 1-1 tænker jeg
Den vil jeg ikke klandre ham for. Han stod en ellers fin kamp. Ramos skal jo bare have den der.
elle44 skrev:
Havde det ikke været for Courtois havde vi tabt endnu større.
Ofte så skal man bare se faldet før man tror det. Det håber jeg at Zidane så i dag med offensiven, Modric og til dels Ramos.
- 9eren
- Gæst
-
Dødsyg offensiv
Dios skrev: Så sælg dog forhelvede Marcelo. Han er tydeligvis så elendig, at han selv fra bænken gør Ramos dårlig!
Sarkasme eller ej, stort set hele stammen skal udskiftes til næste sæson.
Når det er sagt så mener jeg bestemt at vi har en chance. City virkede ikke imponerende. Havde det ikke været for vores personlige fejl, så var allerede godt på vej ud.
Det er dig skidt tidspunkt at vi taber de her kampe. Det er nu sæsonen bliver afgjort. Og holdet er tydeligt røget ned i hullet uden selvtillid.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Rodrigo slipper for gult..
Jesus med to hænder i ryggen på Ramos..
Sterling ligger ned inden kontakten..
Jesus filmer ved udvisningen..
- Cristiano7
- Platin bruger
-
9eren skrev: Ovenpå denne elendige fodboldaften kan vi glæde os over at Benzemas agent siger at han er forlænget til 2022.
Dødsyg offensiv
Vi vinder større titler igen først i 2023 så.