Optakt: Real Madrid - Manchester City, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp

6 år 3 måneder siden #169 af Sahinovic
Ramos med udvisning nummer 25.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 3 måneder siden #170 af 9eren
Dommeren gør altså intet forkert i dag

6 år 3 måneder siden #171 af El Siete
Nøjagtigt samme forløb som mod PSG i november. Vi er ovenpå og burde udnytte at City er i knæ, men der går arrogance, sambabold og sløseri i den og vi lukker dem hurtigt ind igen.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

6 år 3 måneder siden #172 af longwind

ElMadrid skrev: Ærgerligt nederlag. Synes ellers at vi spiller ok taget vores forfatning in mente. Synes godt nok hellere ikke vi har dommeren med os i dag.

Når det er sagt så mener jeg bestemt at vi har en chance. City virkede ikke imponerende. Havde det ikke været for vores personlige fejl, så var allerede godt på vej ud.

Det er dig skidt tidspunkt at vi taber de her kampe. Det er nu sæsonen bliver afgjort. Og holdet er tydeligt røget ned i hullet uden selvtillid.

Jeg er som regel meget optimistisk, men jeg kan ikke se en verden hvor vi nogensinde kan vende den her. Vi har slet ingen offensiv. Hverken kollektivt eller individuelt. Ethvert mål vi scorer er mere resultater af tilfældigheder og glimt af kvalitet end det er af et koncept eller individuel klasse.

Det er forskellen mellem os og Barcelona. Ingen af holdene har et koncept, men Barcelona har stadig individer med kvalitet, der kan afgøre det for dem. Vi er basically som Barcelona hvis de ikke havde Griezmann og Messi.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Jonas

6 år 3 måneder siden #173 af Doc.juego

Dios skrev: Så sælg dog forhelvede Marcelo. Han er tydeligvis så elendig, at han selv fra bænken gør Ramos dårlig!

Ja han er klart vores største problem med Marcelo.
Det er jo et faktum at man ikke kan vinde en kamp med ham på holdet, og det er faktum at man ikke kan tabe med mendy som vb.

Det er dybt problematisk at han har siddet og fjollet med de andre på bænken, som gør at de kommer med så en anonym indsats.
Samtidig er det også helt hen i vejret, at han mangler i defensiven, som gør at Casemiro er tvunget til at spille Jesus fri, som jo så fører til Ramsos's udvisning.
Han ser også skidt ud ved 1-1 målet.
Benzema derimod, er klasse igen i dag. Måske score han ikke i dag, eller laver Assists, eller kommer frem til gode chancer, men hans spilforståelse er bare af en anden verden.
;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, 9eren

6 år 3 måneder siden #174 af madrid2000

6 år 3 måneder siden #175 af Bismo
Hvad bidrog Bale egentlig med efter han kom ind??

6 år 3 måneder siden #176 af Siempre fiel

JesperThomsen skrev: Dommeren var da en skandale!
Rodrigo slipper for gult..
Jesus med to hænder i ryggen på Ramos..
Sterling ligger ned inden kontakten..
Jesus filmer ved udvisningen..

Uden tvivl dommerens skyld det hele. Han var skyld i at vi havde to skud på mål hele kampen og nærmest kun er over midten to gange i anden halvleg. Havde det ikke været for dommeren, så var vi lige nu mestre af universet og samtlige spillere i truppen ville alle vinde fidusbamsen i samtlige kampe
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD, 9eren

6 år 3 måneder siden #177 af longwind

Bismo skrev: Hvad bidrog Bale egentlig med efter han kom ind??

Anser det som et solidt bidrag til myten om at han stadig har fart, at han blev oversprintet af Walker der havde løbet i 90 minutter.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo

6 år 3 måneder siden #178 af JesperThomsen

Siempre fiel skrev:

JesperThomsen skrev: Dommeren var da en skandale!
Rodrigo slipper for gult..
Jesus med to hænder i ryggen på Ramos..
Sterling ligger ned inden kontakten..
Jesus filmer ved udvisningen..

Uden tvivl dommerens skyld det hele. Han var skyld i at vi havde to skud på mål hele kampen og nærmest kun er over midten to gange i anden halvleg. Havde det ikke været for dommeren, så var vi lige nu mestre af universet og samtlige spillere i truppen ville alle vinde fidusbamsen i samtlige kampe

Det var da en underlig kommentar..
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

6 år 3 måneder siden #179 af Zyconith

Sahinovic skrev: Ramos med udvisning nummer 25.

Helt ærligt Sergio. Hvorfor skal du altid gøre ondt værre...

Tror lige jeg vil citere mig selv:

Jeg synes desuden at vi har set at Ramos ikke er opgaven som kaptajn værdig. Hans spil på banen er rædderligt og han begår den ene efter den anden usympatiske svinestreg og diverse svinkeærinder der ikke hører hjemme i en klub som Real Madrid. Da Pepe var hans sidemakker i forsvaret var der i det mindste en til at holde ham i ørene.

Jeg synes det er en kæmpe skam at han sælger sit hold igen og igen. Ser han aldrig indad efter sine vanvidskampe?!?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

6 år 3 måneder siden #180 af asp3200
Haha vi er bare så dårlige. Vi har ikke fortjent en skid og når vi taber mod barcelona i weekenden er sæsonen slut.

Vi er ikke engang top 10 i europa. Køb nu mbappe og drop zidane. Skifter ud i 75 min for Bale, ufatteligt.

Flovt og pinligt.

Leveret af Kunena Forum