Optakt: Real Madrid - Manchester City, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp
longwind skrev:
elle44 skrev:
longwind skrev:
elle44 skrev:
longwind skrev: Personlige fejl fra Ramos, Carvajal og Casemiro - det er vores mest erfarne folk. Det er så unødvendigt. Utilgivelig ringe anden halvleg af Carvajal.
Hvad me Courtois, skal han fritages?
Lavede han en personlig fejl? Må jeg have overset.
Ja han må da gerne tage bolden da de scorer til 1-1 tænker jeg
Den vil jeg ikke klandre ham for. Han stod en ellers fin kamp. Ramos skal jo bare have den der.
Ja jeg kan da godt se at Ramos laver en fejl, men det gør Courtois da også. Den bold skal bare tages og længere er den ikke.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
City var bedst i den her kamp. Vores hjemmebane er sjældent stærk i de svære kampe. Vi plejer at gøre det bedre i de svære kampe på udebane. Vi taber på mere end bare personlige fejl. Indskiftningen af Bale var idioti. Efter han kom ind, kunne vi ikke længere spille bolden ud fra forsvaret, som jo egentlig førte til deres store chancer og i sidste ende nederlaget. Det er ikke Bales skyld, at han spilles forkert, men Zidanes.
Dommeren dømmer ikke noget forkert. Marginalerne var dog mod os. Enkelt små kendelser gik os imod gennem kampen, men næppe af betydning. De store hændelser dømte dommeren vel også rigtigt. Skulle Vinicius have haft straffe ved det lille skub i ryggen? Den var i hvert fald meget lille - jeg tror rent fodboldpsykologisk, at den kun kunne være blevet dømt, hvis den var hændt efter Citys straffe, og stadig her ville det nok ikke være nok.
Var der frispark til Ramos ved deres mål? Det kan diskuteres, men der er så meget andet elendighed ved det mål. Hvordan får De Bruyne lov til at drible rundt og vende inde i feltet?
Ved straffesparket kunne Sterling aldrig have nået bolden? Skal der så dømmes straffe - formentlig ja, da bolden ikke er ude endnu.
Det røde kort kan også sagtens gives, idet Ramos er bagerste mand og det er en oplagt scoringsmulighed. Gabriella(tøs) tager et for langt træk, Ramos rammer ham på benet. Den kunne VAR have omgjort til gult, eftersom scoringsmuligheden er forpasset. Men han er bagerste mand, så den kan vel også dømmes til rødt? Berøringen er marginal, men ikke mere end da Vinicius ikke fik sit straffe. Det leder mig tilbage til, at de enkelte kendelser alle er inden for rammerne, men der mangler en linje.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Zyconith skrev:
Sahinovic skrev: Ramos med udvisning nummer 25.
Helt ærligt Sergio. Hvorfor skal du altid gøre ondt værre...
Tror lige jeg vil citere mig selv:
Jeg synes desuden at vi har set at Ramos ikke er opgaven som kaptajn værdig. Hans spil på banen er rædderligt og han begår den ene efter den anden usympatiske svinestreg og diverse svinkeærinder der ikke hører hjemme i en klub som Real Madrid. Da Pepe var hans sidemakker i forsvaret var der i det mindste en til at holde ham i ørene.
Jeg synes det er en kæmpe skam at han sælger sit hold igen og igen. Ser han aldrig indad efter sine vanvidskampe?!?
Han bliver solgt af Casemiro og placerer let hånden på skulderen af Jesus, der af gud ved hvilken årsag (han må have troet at han var i feltet) vælger at gå i jorden. Synes slet ikke man kan klandre ham i den situation. Selv hvis han havde flækket Jesus havde det været det rigtige at gøre. 1-3 ville lægge kampen i graven, nu har vi trods alt en teoretisk chance. Hvis man tror på at vi kan score 2 mål i én kamp. Det gør jeg ikke.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Zyconith skrev:
Helt ærligt Sergio. Hvorfor skal du altid gøre ondt værre...
Tror lige jeg vil citere mig selv:
Jeg synes desuden at vi har set at Ramos ikke er opgaven som kaptajn værdig. Hans spil på banen er rædderligt og han begår den ene efter den anden usympatiske svinestreg og diverse svinkeærinder der ikke hører hjemme i en klub som Real Madrid. Da Pepe var hans sidemakker i forsvaret var der i det mindste en til at holde ham i ørene.
Jeg synes det er en kæmpe skam at han sælger sit hold igen og igen. Ser han aldrig indad efter sine vanvidskampe?!?
Synes ikke du kan klandre Ramos for rødt der. Han kan jo ikke gøre andet. Scorer Jesus til 1-3, så er den allerede død. Nu er der i det mindste 0.1% chance for, at vi kommer videre.
Væk Ramos Modric bale og måske ny højre back.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
JesperThomsen skrev:
Siempre fiel skrev:
JesperThomsen skrev: Dommeren var da en skandale!
Rodrigo slipper for gult..
Jesus med to hænder i ryggen på Ramos..
Sterling ligger ned inden kontakten..
Jesus filmer ved udvisningen..
Uden tvivl dommerens skyld det hele. Han var skyld i at vi havde to skud på mål hele kampen og nærmest kun er over midten to gange i anden halvleg. Havde det ikke været for dommeren, så var vi lige nu mestre af universet og samtlige spillere i truppen ville alle vinde fidusbamsen i samtlige kampe
Det var da en underlig kommentar..
Du skriver dommeren var en skandale - det er jo den mest tøsepinlige kommentar!
Intet frispark ved målet!
Klokkeklart straffe!
Fuldstændig korrekt udvisning!
Det var for det første helt tydeligt for enhver bare nogenlunde objektiv seer og det bliver desuden hurtigt og uden tvivl bakket op af dommereksperterne i de spanske medier. Lad nu Butragueno om det dommertuderi - det klæder ingen, slet ikke når det er ren idioti
Hold da op - stort tillykke.
Så er der ikke langt til 30
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Siempre fiel skrev:
JesperThomsen skrev:
Siempre fiel skrev:
Uden tvivl dommerens skyld det hele. Han var skyld i at vi havde to skud på mål hele kampen og nærmest kun er over midten to gange i anden halvleg. Havde det ikke været for dommeren, så var vi lige nu mestre af universet og samtlige spillere i truppen ville alle vinde fidusbamsen i samtlige kampe
Klokkeklart straffe!
Det var for det første helt tydeligt for enhver bare nogenlunde objektiv seer og det bliver desuden hurtigt og uden tvivl bakket op af dommereksperterne i de spanske medier. Lad nu Butragueno om det dommertuderi - det klæder ingen, slet ikke når det er ren idioti
Ro på med at kalde andre folks meninger idioti..
JesperThomsen skrev:
Siempre fiel skrev:
JesperThomsen skrev:
Siempre fiel skrev:
Klokkeklart straffe!
Ro på med at kalde andre folks meninger idioti..
Enig.. Det her sted kan være lidt ligesom en børnehave engang imellem.
Florentino Pérez
Vi må bare erkende at vi har gang i et forfærdeligt 2020 hvor alt den optimisme der blev opbygget i slutningen af 2019 er blev skudt fuldstændig i stykker nu, hvor Benzema og Ramos, som var velspillende for blot et par måneder siden, nu ligner to pensionister.