Optakt: Real Madrid - Manchester City, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp
Lars1991 skrev: Jeg synes faktisk ikke City spiller bedre end os, eller skabere mange flere chancer eller optræk dertil end os. Synes begge hold var meget tandløse. Vi laver bare mange flere fejl end dem. Ikke at de ingen laver, for så havde vi jo selvfølgelig ikke scoret. Men vi holder os da ikke tilbage med personlige fejl i dag og slår dem stort på den front. Uden store personlige fejl havde kampen blevet 0-0 og begge hold havde haft 11 mand på banen.
City have trods alt 8 skud inden for rammen. vi havde 3. De var langt bedre offensivt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Bismo skrev:
Siempre fiel skrev:
Bismo skrev:
JesperThomsen skrev:
Siempre fiel skrev:
JesperThomsen skrev:
Siempre fiel skrev:
JesperThomsen skrev: Dommeren var da en skandale!
Rodrigo slipper for gult..
Jesus med to hænder i ryggen på Ramos..
Sterling ligger ned inden kontakten..
Jesus filmer ved udvisningen..
Uden tvivl dommerens skyld det hele. Han var skyld i at vi havde to skud på mål hele kampen og nærmest kun er over midten to gange i anden halvleg. Havde det ikke været for dommeren, så var vi lige nu mestre af universet og samtlige spillere i truppen ville alle vinde fidusbamsen i samtlige kampe
Det var da en underlig kommentar..
Du skriver dommeren var en skandale - det er jo den mest tøsepinlige kommentar!
Intet frispark ved målet!
Klokkeklart straffe!
Fuldstændig korrekt udvisning!
Det var for det første helt tydeligt for enhver bare nogenlunde objektiv seer og det bliver desuden hurtigt og uden tvivl bakket op af dommereksperterne i de spanske medier. Lad nu Butragueno om det dommertuderi - det klæder ingen, slet ikke når det er ren idioti
Ro på med at kalde andre folks meninger idioti..
Enig.. Det her sted kan være lidt ligesom en børnehave engang imellem.
Haha, fair nok :-D vi kalder det en dommerskandale igen, så er der ingen der bliver kede af det. Jeg undskylder hvis nogen føler sig krænket enten på egne eller andres vegne ;-)
Jeg er uenig i, at dommeren var afgørende. Vi fik som fortjent. Men derfor kan man vel alligevel bevare en nogenlunde anstændig tone overfor dem, som har et anderledes perspektiv.
Al respekt, så var mit indlæg jo blidt som et lille lam. Du taler som om jeg kaldte drengen for idiot. Jeg sagde at det var ren idioti at kalde det for dommerskandale - jeg kunne også ha skrevet at det var galimatias eller vanvid. Jeg går ud fra at idioti åbenbart er et for uanstændigt udtryk, så jeg skal naturligvis passe på med at smide om mig med så stærke gloser en anden gang :-)
- 9eren
- Gæst
-
Bale, Benzema, Ramos, Marcelo, Modric, James, Lucas V, Mariano og nu også Carvajal.
Der er lang vej til noget godt i Madrid.
Håber på Pochettino og Klopp som nye trænere og evt en ny ledelse
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Bismo skrev: Det er alligevel vildt nok, at vi med stor sandsynlighed allerede ryger ud i 2. runde. Hvornår er det sidst sket?
Og hvis vi taber på søndag, er sæsonen stort set afgjort allerede i marts.. sindssygt.
Det er ironi vel?
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
9eren skrev: Vi står stadig foran et generationsskifte.
Bale, Benzema, Ramos, Marcelo, Modric, James, Lucas V, Mariano og nu også Carvajal.
Og offentliggjort i dag at man har forlænget med Benz. Det er næsten sjovt, hvis det ikke var så forfærdeligt
En ny ledelse kan vi desværre kaste en hvid pil efter.. kommer ikke til at ske foreløbigt. Men Poch ville være en god start. Især hvis han samtidigt får fri hånd til at sammensætte holdet, som han ønsker det, og ikke bare bliver hentet til at "manage" de spillere, som vi allerede har, hvilket var tilfældet med Lopetegui. Han skal have fuld support fra ledelsen.
Zidane kan ikke magte det generationsskifte, som er nødvendigt. Hans løsning på vores problemer i offensiven var et køb af Pogba ffs...
Det er selvfølgeligt positivt, at han har hentet Hazard og Mendy og vist tillid til Valverde, men der skal langt større indgreb til.
Vi står overfor et generationsskifte, men vi taler jo indenfor 1-3 sæsoner med vores stamme. Vi taler om Ramos, Marcelo, Modric og Benzema. Sidstnævnte har stadig en del år på topplan IMO, så ham vil jeg ikke ind på.
Ramos er det største problem at erstatte, men det er jo ikke fordi hans alder har gjort noget ved hans spil. Han har altid kostet mange mål, og haft hovedet under armen i mange situationer. Både med og Marcelo ved sin side.
Marcelo er jo allerede blevet erstattet med Mendy, og det samme er Modric med Valverde. Så reelt set, så mangler vi jo kun Ramos arvtager. Resten af spillerne er jo bare dødvægt, som desværre stadig spiller en rolle i Real Madrid, men med et godt stykke fodarbejde, så er det jo ret nemt at rette op på vores problem. Det har jeg godt nok sagt siden 2014, men efter denne sæson, så kan Perez vel heller ikke holde til det mere.
Vi har jo mange af de sultne unge spillere, og med få indkøb, så kan vi få et godt angreb op og stå igen. Vi ved at Zidane vil af med Bale, James og Mariano, og allerede der er vi godt på vej. Nu skal Perez og co. bare få fingeren ud og få dem afsat, så vi kan få købt noget nyt.
Synes folk ser lidt for sort på det hele. Holdet idag er jo præcis det samme hold som sidste sæson. Valverde er godt nok kommet til, men offensiven er den samme, og så får man jo heller ikke andre resultater.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg synes Vasquez, Bale, James, Marcelo, Mariano, Nacho og Modric skal skippes afsted. Det vil gøre ondt, at miste Marcelo, men jeg tror tidspunktet er rigtig.
Det var ærgerligt, at Bale ikke fik lov til at smutte gratis til Kina. Nu er jeg ikke engang sikker på, at de vil have ham gratis.
Jovic, Reinar og Brahim skal lejes ud.
Vi skal hente Achraf, Reguilon og Ødegaard tilbage. Jeg tror Carvajal bliver bedre med konkurrence fra Achraf.
Reguilon kan dele pladsen med Mendy.
Ødegaard kan erstatte Modric direkte.
Ellers er der en række pladser, hvor man skal prøve at købe nye kræfter ind. Det kan være spillere som Pogba, Mbappe, Håland osv. Jeg ved ikke, hvor meget man kan hente ind.
En ting er sikkert. Vi skal have en højre kant med masser af mål i benene. Hazard og Benzema bidrager ikke med mange mål, og derfor kommer vi også til at mangle dem næste sæson.
Zidane kan ikke magte det generationsskifte, som er nødvendigt. Hans løsning på vores problemer i offensiven var et køb af Pogba ffs...
Nej Pogba var Zidane's foretrukne løsning på vores midtbane! Den var alligevel svær at komme frem til.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Zidane har fået langt mere ud af den her trup end vi har turde håbe på i år.
City er en af de bedste hold i verden, med vel verdens bedste trup. Sikke en bredde.
La Liga er stadig helt åben.
Der skal nok ske store ting inden næste sæson går i gang til August
- 9eren
- Gæst
-
Der er for mange løse ender i klubben og i truppen til at det ændre sig inde for en sæson og med de spillere vi har nu.
Klubbens transfer politik er jo helt skæv og de unge vi har købt stoler træneren jo dårligt nok på. Vi køber en Hazard som skal spille en plads der allerede er overbooked og en angriber fik vi ikke som alle havde håbet på.
Det blev sagt i potcasten at vi kunne stå i samme situation som sidste år. Det har vi gjort siden sæson start. Offensiven fungerer ikke, angribere scorer ikke og vi er blevet kørt over når det virkelig gælder.
At Zidane ligefrem skal fyres er jeg også meget uforstående overfor - havde Pochettino virkeligt fået mere ud af det her hold, altså vi taler om en manager der blev fyret fordi Tottenham lå på en 14 plads i Premier League.
Florentino Pérez