Optakt: Real Madrid - Barcelona, LaLiga, 26. spillerunde

4 år 1 måned siden #13 af Vinícius
Med alt respekt, så håbede jeg simpelthen ikke, at Marcelo startede! Jeg håber, at "Marcelo får det skidt lige inden kampen, så Mendy starter".. Men Marcelo har også bare så mange kvaliteter offensivt.. Den er svær!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #14 af Bismo

Ramos4 skrev: Mod Atletico - det mest defensive hold I VERDEN - startede Mendy og vi startede med 5 centrale midtbanespillere :D

Mod Barcelona, der spiller en deeel mere offensivt, der skal en Marcelo ude af form så spille.

Jeg bliver så træt.


Det er svært at se logikken i det, han foretager sig. Det virker som om, han roterer for rotationens skyld.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #15 af Ramos4
Mendy var med i opspillet til målet mod Atletico. Han lagde indlægget til Benzemas hovedstød mod City. Lad ham nu starte mand...
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #16 af Bismo

Kratmus skrev: Med alt respekt, så håbede jeg simpelthen ikke, at Marcelo startede! Jeg håber, at "Marcelo får det skidt lige inden kampen, så Mendy starter".. Men Marcelo har også bare så mange kvaliteter offensivt.. Den er svær!


Ja, når han er i form. Det er han ikke lige pt, hvorfor det slet ikke giver mening at starte ham inde i sæsonens vel nok mest afgørende kamp.

Hvis du absolut vil bruge ham, så lad ham komme ind senere i kampen, hvis det viser sig, at Mendy ikke præsterer offensivt.
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Ramos4, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #17 af DeLaRed
At Marcelo spiller må betyde st ZZ forventer Messi møder op med Corona-virus, for ellers blir det da en massakre på vores Venstre kant, og så kommer Dani til at stå 1 mod 1 mod Vidal, Benz skal godt nok være skarp på afslutningerne iaften hvis vi vil have noget med fra denne kamp...

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #18 af Siempre fiel
Præcis den opstilling jeg kunne ha ønsket mig!! For en gangs skyld er jeg enig med Zidane.

Jeg er dog helt med på at det rent defensivt er lidt et sats med Marcelo - men vi er ganske enkelt så impotente rent offensivt, at vi har brug for det Marcelo kan gi os. Mendy er en fin spiller, men når han har så uduelig en offensiv, så er det bare tvingende nødvendigt at få noget x-faktor fra vores backs. Og det kan Marcelo komme med.

Når dét så er sagt, så er det nu ikke fordi jeg er specielt optimist - men når det nu skal være, så var det også de 11 jeg havde satset på. Håbet må ligge i at Barca har været lige så ringe som os det meste af sæsonen. Og så kan man jo heldigvis nyde kampen nogenlunde uden nerver, vel vidende at et nederlag også kan føre positive ting med sig, såsom en trænerfyring til sommer
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #19 af Siempre fiel

Bismo skrev:

Kratmus skrev: Med alt respekt, så håbede jeg simpelthen ikke, at Marcelo startede! Jeg håber, at "Marcelo får det skidt lige inden kampen, så Mendy starter".. Men Marcelo har også bare så mange kvaliteter offensivt.. Den er svær!


Ja, når han er i form. Det er han ikke lige pt, hvorfor det slet ikke giver mening at starte ham inde i sæsonens vel nok mest afgørende kamp.

Hvis du absolut vil bruge ham, så lad ham komme ind senere i kampen, hvis det viser sig, at Mendy ikke præsterer offensivt.


Men med Mendy i "sæsonens vigtigste kamp" for få dage siden der skabte vi INTET og tabte - så det jo ikke fordi alternativet til at prøve med Marcelo ligefrem ville være garanti for sejr.

Edit: og vil da lige tilføje at jeg langt hellere vil løbe risikoen med Marcelo og så gå ned med fuld musik hvis det ikke går, end jeg vil se mere af det defensive, impotente, kønsløse fodbold Zidane byder os at levere på Bernabeu - og så endda alligevel tabe knebent. Lad os få nogle chancer, noget underholdning og gå all in på en fed aften. Og går det galt - ja så kan vi jo håbe det ender med at koste ham jobbet :-D
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved Siempre fiel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #20 af Ramos4

Siempre fiel skrev:

Bismo skrev:

Kratmus skrev: Med alt respekt, så håbede jeg simpelthen ikke, at Marcelo startede! Jeg håber, at "Marcelo får det skidt lige inden kampen, så Mendy starter".. Men Marcelo har også bare så mange kvaliteter offensivt.. Den er svær!


Ja, når han er i form. Det er han ikke lige pt, hvorfor det slet ikke giver mening at starte ham inde i sæsonens vel nok mest afgørende kamp.

Hvis du absolut vil bruge ham, så lad ham komme ind senere i kampen, hvis det viser sig, at Mendy ikke præsterer offensivt.


Men med Mendy i "sæsonens vigtigste kamp" for få dage siden der skabte vi INTET og tabte - så det jo ikke fordi alternativet til at prøve med Marcelo ligefrem ville være garanti for sejr


Ehm, du har lige skrevet at det her er præcis den opstilling du kunne ønske dig - men som du skriver nu, så er det jo samme hold som mod City, hvor vi ikke skabte meget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #21 af henrikcomn
Ingen anden træner vil kunne få mere ud af dette hold end Zidane. Truppen er ikke bedre
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #22 af Ramos4
Ronaldo overværer kampen i aften. Bare lige for at tilføre lidt mere moro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #23 af Pichichi
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #24 af asp3200
Hold da op en opstilling, tager den på netflix i aften.

Virker som om Zidane vil fyres..

Nå, der er jo en ny sæson næste år.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum