Optakt: Real Madrid - Barcelona, LaLiga, 26. spillerunde
Siempre fiel skrev:
Bismo skrev:
Kratmus skrev: Med alt respekt, så håbede jeg simpelthen ikke, at Marcelo startede! Jeg håber, at "Marcelo får det skidt lige inden kampen, så Mendy starter".. Men Marcelo har også bare så mange kvaliteter offensivt.. Den er svær!
Ja, når han er i form. Det er han ikke lige pt, hvorfor det slet ikke giver mening at starte ham inde i sæsonens vel nok mest afgørende kamp.
Hvis du absolut vil bruge ham, så lad ham komme ind senere i kampen, hvis det viser sig, at Mendy ikke præsterer offensivt.
Men med Mendy i "sæsonens vigtigste kamp" for få dage siden der skabte vi INTET og tabte - så det jo ikke fordi alternativet til at prøve med Marcelo ligefrem ville være garanti for sejr.
Edit: og vil da lige tilføje at jeg langt hellere vil løbe risikoen med Marcelo og så gå ned med fuld musik hvis det ikke går, end jeg vil se mere af det defensive, impotente, kønsløse fodbold Zidane byder os at levere på Bernabeu - og så endda alligevel tabe knebent. Lad os få nogle chancer, noget underholdning og gå all in på en fed aften. Og går det galt - ja så kan vi jo håbe det ender med at koste ham jobbet :-D
Så ka vi da ligeså godt spille med 3 mand i forsvaret og smide Mariano på tippen med Benzema, ville der ikke være mere musik i det?
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Ramos4 skrev:
Siempre fiel skrev:
Bismo skrev:
Kratmus skrev: Med alt respekt, så håbede jeg simpelthen ikke, at Marcelo startede! Jeg håber, at "Marcelo får det skidt lige inden kampen, så Mendy starter".. Men Marcelo har også bare så mange kvaliteter offensivt.. Den er svær!
Ja, når han er i form. Det er han ikke lige pt, hvorfor det slet ikke giver mening at starte ham inde i sæsonens vel nok mest afgørende kamp.
Hvis du absolut vil bruge ham, så lad ham komme ind senere i kampen, hvis det viser sig, at Mendy ikke præsterer offensivt.
Men med Mendy i "sæsonens vigtigste kamp" for få dage siden der skabte vi INTET og tabte - så det jo ikke fordi alternativet til at prøve med Marcelo ligefrem ville være garanti for sejr
Ehm, du har lige skrevet at det her er præcis den opstilling du kunne ønske dig - men som du skriver nu, så er det jo samme hold som mod City, hvor vi ikke skabte meget.
???? Jeg fatter minus. Vi startede da Mendy mod City - så hvad mener du med samme hold?
Ramos4 skrev: Ronaldo overværer kampen i aften. Bare lige for at tilføre lidt mere moro.
Kunne vi lige nappe en enkelt kamps lejekontrakt :o)
iHala Madrid!
Siempre fiel skrev:
Ramos4 skrev:
Siempre fiel skrev:
Bismo skrev:
Men med Mendy i "sæsonens vigtigste kamp" for få dage siden der skabte vi INTET og tabte - så det jo ikke fordi alternativet til at prøve med Marcelo ligefrem ville være garanti for sejr
Ehm, du har lige skrevet at det her er præcis den opstilling du kunne ønske dig - men som du skriver nu, så er det jo samme hold som mod City, hvor vi ikke skabte meget.
???? Jeg fatter minus. Vi startede da Mendy mod City - så hvad mener du med samme hold?
Ah, du mener at Mendy intet skabte. Jeg troede du mente at holdet intet skabte mod City. Begge del er jeg enig i.
Jeg tror ikke en Marcelo i forfærdelig form ændrer meget på vores offensiv.
Edit: Mendy lagde op til Benzemas hovedstød, hvor Vinicius så satte sig på halen bagefter.
Steen skrev: Altid noget, at Zidane sparede Mendy mod Levante så han ikke skulle få et gult og havne i karantæne til denne kamp ...
Haha, intet giver mening.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Havde det været på Camp Nau havde vi haft en chance, men vi er jo kronisk ringe på hjemmebane.
madrid2000 skrev: Vi taber 1-3 idag.
Havde det været på Camp Nau havde vi haft en chance, men vi er jo kronisk ringe på hjemmebane.
Desværre enig. Vi kunne dårligt slå Barca på Bernabéu *med* Ronaldo.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Ramos4 skrev:
Siempre fiel skrev:
Ramos4 skrev:
Siempre fiel skrev:
Bismo skrev:
Ah, du mener at Mendy intet skabte. Jeg troede du mente at holdet intet skabte mod City. Begge del er jeg enig i.
Jeg tror ikke en Marcelo i forfærdelig form ændrer meget på vores offensiv.
Edit: Mendy lagde op til Benzemas hovedstød, hvor Vinicius så satte sig på halen bagefter.
Ja det var dét jeg mente :-)
Men det er nu ikke fordi jeg mener det er Mendys "skyld" at vi intet skaber - jeg mener bare at holdet er så umådelig ringe offensivt at Marcelo er en af de få i truppen der på en god aften har noget ekstraordinært, noget individuel x-faktor - og derfor vil jeg til enhver tid satse med ham sådan en aften som i aften. MEN derimod ikke sikkert det viser sig som den rigtige løsning - jeg orker bare ikke endnu en kamp hvor vi intet skaber. Havde vi været super kørende MED Mendy på holdet, så giver det jo fin mening at spille ham - men det er jo ikke tilfældet, så jeg synes det er fedt det er Marcelo der spiller. Men jeg er også en sucker for en spillertype som Marcelo - det er rigtig Madrid-dna med offensiv pondus og teknik og vildskab
Steen skrev: Altid noget, at Zidane sparede Mendy mod Levante så han ikke skulle få et gult og havne i karantæne til denne kamp ...
Haha den havde jeg helt glemt..
Elendig lyd, der er lidt foran billedet. Genialt.
- Cristiano7
- Væk
- Platin bruger
-
Det kan være han har offensive kvaliteter, men formålet med en venstre back i forsvaret er vel at være EN FORSVARER!
Hellere have stærke offensive spillere på kanterne og angrebet, og en venstreback der kan gøre sit defensive arbejde ordentlig. Det er jo formålet som en forsvarer?
Marcelos hjemløb er stadigvæk langsomt.