Optakt: Real Madrid - Barcelona, LaLiga, 26. spillerunde

4 år 3 uger siden #61 af Ramos4
Hvordan nogen stadig kan se lyset i Vinicius er mig en gåde.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 uger siden #62 af Steen
Kan stadig ikke fatte, at klubben har brændt 120 millioner euro af på Vinicius, Rodrygo og Reiner*.

*= Kender intet til Reiner, men forventer intet baseret på Vinicius og til dels Rodrygo.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 uger siden #63 af Bismo

Ramos4 skrev: Hvordan nogen stadig kan se lyset i Vinicius er mig en gåde.


Han skal lejes til næste sæson. Han har slet ikke kvalitet til at spille i Madrid. Behold Rodrygo og lej Vini ud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 uger siden #64 af Kiwes
Varane er totalt overladt til at forsvare alene. Ramos går altid op i presset og er så nem at spille forbi. Vini skal godt nok til at tage sig sammen!
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 uger siden #65 af Jonas
Jeg har haft fuld opmærksomhed på kampen i første halveg, men jeg har knap set én af Barcas chancer. Det er simpelthen umuligt at holde fokus med det røvsyge spil Barca leverer. Efter 40 gange frem og tilbage i forsvaret tager jeg mig selv i at stirre ind i væggen og bliver nødt til aktivt at fokusere igen. Man kunne overveje at lade sig inspirere af F1 og ændre reglerne lidt for underholdningens skyld. I så fald ville et godt sted at starte være at forbyde nøl!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 uger siden #66 af Ramos4

Kiwes skrev: Varane er totalt overladt til at forsvare alene. Ramos går altid op i presset og er så nem at spille forbi. Vini skal godt nok til at tage sig sammen!


Ramos og Carvajal kører deres eget løb, hvor de presser hvor og hvornår de vil. Bliver trukket ud af position konstant. Kan Zidane for fanden ikke sige det til idioterne?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, doven

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 uger siden #67 af LasseRMD
Vi har seriøst alle tiders mulighed for at banke det her Barca hold, som ikke er i nærheden af det niveau, som de har vist de sidste +10 år. Hold kæft, hvor er det deprimerende at vi selv er så ringe.
Sidste redigering: 4 år 3 uger siden ved LasseRMD.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 uger siden #68 af Fondo_Sur

Jonas skrev: Jeg har haft fuld opmærksomhed på kampen i første halveg, men jeg har knap set én af Barcas chancer. Det er simpelthen umuligt at holde fokus med det røvsyge spil Barca leverer. Efter 40 gange frem og tilbage i forsvaret tager jeg mig selv i at stirre ind i væggen og bliver nødt til aktivt at fokusere igen. Man kunne overveje at lade sig inspirere af F1 og ændre reglerne lidt for underholdningens skyld. I så fald ville et godt sted at starte være at forbyde nøl!


Alligevel synes jeg at Barca er farligst.

0-0 virker godt set i det lys.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 uger siden #69 af Vinícius
At mene Vinicius er vores dårligste spiller, viser mangel på fodboldintelligens.

Jeg forstår ikke det gule kort til Vini. I øvrigt forstår jeg heller ikke det gule til Alba, men i og med, at han har fået det, skal han jo udvises på den næste, uagtet at den første er ikke-eksisterende.

Courtois er pt. bedste mand, Varane gør det også godt indtil videre.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 uger siden #70 af SeQueda
Vini er svær at spille overfor. Og så alligevel ikke.... man ved jo han fucker op til sidst.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 uger siden #71 af Lars1991

Kratmus skrev: At mene Vinicius er vores dårligste spiller, viser mangel på fodboldintelligens.

Jeg forstår ikke det gule kort til Vini. I øvrigt forstår jeg heller ikke det gule til Alba, men i og med, at han har fået det, skal han jo udvises på den næste, uagtet at den første er ikke-eksisterende.

Courtois er pt. bedste mand, Varane gør det også godt indtil videre.


Hvem er så vores dårligste?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 uger siden #72 af Ramos4

Kratmus skrev: At mene Vinicius er vores dårligste spiller, viser mangel på fodboldintelligens.

Jeg forstår ikke det gule kort til Vini. I øvrigt forstår jeg heller ikke det gule til Alba, men i og med, at han har fået det, skal han jo udvises på den næste, uagtet at den første er ikke-eksisterende.

Courtois er pt. bedste mand, Varane gør det også godt indtil videre.


Hvem har skrevet Vinicius er dårligste spiller?

Hans beslutninger og afgørende aktioner er forfærdelige. Hvad vil du frem til?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce