Optakt: Real Madrid - Barcelona, LaLiga, 26. spillerunde
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Ramos4 skrev: Hvordan nogen stadig kan se lyset i Vinicius er mig en gåde.
Vi har hørt dig
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
elle44 skrev:
Ramos4 skrev: Hvordan nogen stadig kan se lyset i Vinicius er mig en gåde.
Vi har hørt dig
Rolig nu, skat
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jonas skrev: Jeg har haft fuld opmærksomhed på kampen i første halveg, men jeg har knap set én af Barcas chancer. Det er simpelthen umuligt at holde fokus med det røvsyge spil Barca leverer. Efter 40 gange frem og tilbage i forsvaret tager jeg mig selv i at stirre ind i væggen og bliver nødt til aktivt at fokusere igen. Man kunne overveje at lade sig inspirere af F1 og ændre reglerne lidt for underholdningens skyld. I så fald ville et godt sted at starte være at forbyde nøl!
Setien forsøger at skrue tiden tilbage til 2006 vel at mærke uden Xavi, Iniesta samt en ung Messi. Resultatet er, at vi får en omgang kedeligt boldflytteri.
Ramos4 skrev: Jeg river bogstaveligt talt pikken af og kaster den ud af vinduet, hvis Braithwaite kommer ind og afgør kampen.
Braithwaite vs. Vinicius, El Clasico 2020.
Ramos4 skrev: Jeg river bogstaveligt talt pikken af og kaster den ud af vinduet, hvis Braithwaite kommer ind og afgør kampen.
Vi må svare igen til sommer. Mon ikke Yussuf Poulsen kan fås for under €30 mio., så kan det være vi kan kæmpe med igen.
Fondo_Sur skrev: Vil ønske alle jer madridistas held og lykke med den 2. halvleg.
Det nemmeste lige nu ville være at slukke og gå i seng, og så håbe på det bedste imorgen tidlig når man vågner ;)