Optakt: Real Madrid - Barcelona, LaLiga, 26. spillerunde
Mere af det tak! Og ja Vini gør det sgu godt - selv i defensiven. Dejligt at se ham finde figtheren frem. Vi kan takke vores midtbane - og Zidane - for meget i aften. Valverde på højrefløjen var genialt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi kan jo godt. Men man frygter hele tiden næste kamp. Vi kan vinde og tabe til alle.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Ja, han er en hovedløs kylling der ikke kan sparke til en bold og tager forkerte beslutninger. Alligevel er han en konstant trussel og meget involveret i spillet.
Cadeau til ham.
Savner dog en slank Hazard i topform på den venstre kant
Ramos4 skrev:
Fondo_Sur skrev:
Ramos4 skrev: Jeg må indrømme: Marcelo spillede rigtig flot.
Mariano får vi nok aldrig at se igen, idet han tillod sig at score.
Fedt med en sejr. VAMOS.
HVAD MED VINICIUS??? Forskellen både i dag og i målet mod City. Man kan ikke komme uden om at den hovedløse kylling er det bedste vi har (samme med Mariano).
Han ER den bedste vi har når Hazard er ude. Men han er millimeter fra at sørge for at vi ikke vinder. Hans afslutning var jo på vej sikkert i hænderne på keeperen inden Pique rammer den.
Han skal da starte foran Bale - selvsagt. Men jeg ser ham ikke som en langsigtet løsning.
Tvivler på at Hazard havde gjort noget som helst med betydning i dag. Med alle de 1000 mellemrumsspillere der er truppen skal man bruge en som Vinicius, der kan sprinte forbi en spiller som Semedo.
- 9eren
- Gæst
-
Fondo_Sur skrev:
Ramos4 skrev:
Fondo_Sur skrev:
Ramos4 skrev: Jeg må indrømme: Marcelo spillede rigtig flot.
Mariano får vi nok aldrig at se igen, idet han tillod sig at score.
Fedt med en sejr. VAMOS.
HVAD MED VINICIUS??? Forskellen både i dag og i målet mod City. Man kan ikke komme uden om at den hovedløse kylling er det bedste vi har (samme med Mariano).
Han ER den bedste vi har når Hazard er ude. Men han er millimeter fra at sørge for at vi ikke vinder. Hans afslutning var jo på vej sikkert i hænderne på keeperen inden Pique rammer den.
Han skal da starte foran Bale - selvsagt. Men jeg ser ham ikke som en langsigtet løsning.
Tvivler på at Hazard havde gjort noget som helst med betydning i dag. Med alle de 1000 mellemrumsspillere der er truppen skal man bruge en som Vinicius, der kan sprinte forbi en spiller som Semedo.
Hazard er altså ikke langsom...
Tykke-Hazard kunne nok ikke løbe fra nogen ;)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
9eren skrev: Carvajal fik sat sine kritikkere på plads i den grad i dag.
Hvad mener du? Han var hovedløs mod City og har været under niveau længe.
Men vi er vel alle glade over hans gode præstation i dag.
Det tager dog intet fra hans generelle niveau over sæsonen.
Han træffer nogle gode beslutninger i dag, men nok endnu flere dårlige beslutninger. Men han træffer beslutninger, forstået på den måde, at han er en af de få, der skaber noget. Det står i skærende kontrast til de fleste andre spillere på holdet. Hans beslutninger er blevet bedre end sidste forår, men det er stadig ikke helt godt nok. En udlejning tror jeg dog ikke er den rette løsning for Vinicius.
Mariano er virkelig god som indskifter, men jeg har min tvivl, om han er en god starter. Det er dog forsøget værd! Benzema er IKKE en langsigtet løsning længere. Han er ved at være gammel, og hans statistik er for nedadgående, og hans spil på banen er det samme. Han har dog en god spilforståelse med Vinicius, hvilket kan mangle hvis vi smider en af de andre på banen. Omvendt vil der være en angriber, der søger mål, og som Vinicius kan forsøge at ramme, i stedet for altid at skulle spille den bagud.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.