Optakt: Real Madrid - Barcelona, LaLiga, 26. spillerunde
nono skrev: Kan man iøvrigt lige nævne Mateu Lahoz. Fremragende dommerpræstation. Lod dem gå til stålet, holdte kampen på sporet, ikke skyggen af fejl store som små.
Klart La Ligas bedste.
Sygt. For jeg har ham som den absolut værste dommer sammen med Hernandez Hernandez. 2 dommere som alt for ofte stjæler overskriften, fordi de altid vil markere hvem der bestemmer. Nuvel, så kommer han nogenlunde fornuftigt igennem kampen idag, men han sætter sig altid selv i positioner, hvor han må gradbøje reglerne, som f.eks. ved Alba, som selvfølgelig skulle have haft rødt kort, fordi han giver 2 fuldstændig vanvittige gule kort tidligt i kampen til Alba og Carvajal.
Det er alt ødelæggende, at hans linje altid er svingende og hård fra start af.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 skrev:
elle44 skrev: Nej hvor er jeg glad for at Vini virker til at have mentaliteten til at modstå alt den kritik der ofte hagler ned over ham. En spiller med en ringere psyke end ham havde jo for længst stoppet med at forsøge noget som helst af ren frygt for at fejle og blive hånet, og derved stoppet sin udvikling.
Det er sådan her han bliver bedre! Han bliver ved med at prøve og han skal også have lov at fejle. Jo flere situationer han kommer i jo mere erfaring og overblik/kølighed får han også i de situationer over de næste par år.
Tror ikke han læser med herinde. Bernabéu kritiserer ham da overhovedet ikke.
Det gør medierne til gengæld. Vinicius er udmærket klar over hvor meget kritik han får for sit slutprodukt. Tror dog han ville bryde sammen hvis han tog et blik herinde en dag og så et lille udpluk af dine kommentarer. Der er grænser for hvad man kan holde til.
- Casillas2x
- Junior bruger
-
Halla madrid!!
ElMadrid skrev: Hvor var det fedt at se Marcello juble da han pillede bold af Messi. Han viser at han vil det her inderligt.
Synes at det var kendetegnet for hele holdet i dag at de alle kæmpede som mænd. Super anden halvleg.
Som jeg også nævner i min karaktergivning minder det mig lidt om Marcelo's personlige beretning om en ChL finale hvor han startede ude og havde kritikerne efter sig. Han har også en om noget angst omkring Liverpool finalen og det er den eneste jeg kan finde lige nu. Er der nogen der husker/kan finde den anden? Eller husker jeg måske bare helt forkert?
Sahinovic skrev: Vinicius var jo elendig.
Han havde utallige af chancer til at skabe noget men formår at pisse det hele væk i de fleste tilfælde. Det er helt vildt det kun bliver til et mål fra ham idag, og så blev den endda rettet af, og godt den blev det for det var en elendig afslutning lige på målmanden - men OK, lad ham da få denne aften (-:
Nu det simpelthen stoppe. Hvad handler fodbold for dig? at spille den tilbage til backæden?
At skrive at Vinicius var elendig er en hån mod foldbolden. Han strålede i hele anden halvleg, og blev den yngste til at score i El Clasico.
Der er grænser for, hvad man bør fyre af.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Zyconith skrev: Vi tager dem lige igen:
"Hvis Benzema er en kat, så er Vinicius en hamster."
"Vi må have verdens mest impotente ufarlige angreb. "
"Hvordan nogen stadig kan se lyset i Vinicius er mig en gåde. "
"Vinicius scorede på den eneste måde han kan: En afretning."
"Vores bedste offensive bud på bænken hedder Mariano....."
"Hans (Vinicius) beslutninger og afgørende aktioner er forfærdelige."
"Han (Vinicius) skal (ud)lejes til næste sæson. Han har slet ikke kvalitet til at spille i Madrid. Behold Rodrygo og lej Vini ud."
- Ramos4 og Bismo
Det er meget rigtigt formuleret. Der kan herske tvivl om, at vi spiller med tre missekatte oppe foran. Sådan er det bare. Tillgengæld har vi en vanvittig stærk midtbane, og hele holdet kombinerer rigtig flot. Det er dejligt at se på. Men over hele sæsonen, har der været bred enighed om, at vores angreb er for tamt.
Jeg savner Pepe :(
elle44 skrev:
Ramos4 skrev:
elle44 skrev: Nej hvor er jeg glad for at Vini virker til at have mentaliteten til at modstå alt den kritik der ofte hagler ned over ham. En spiller med en ringere psyke end ham havde jo for længst stoppet med at forsøge noget som helst af ren frygt for at fejle og blive hånet, og derved stoppet sin udvikling.
Det er sådan her han bliver bedre! Han bliver ved med at prøve og han skal også have lov at fejle. Jo flere situationer han kommer i jo mere erfaring og overblik/kølighed får han også i de situationer over de næste par år.
Tror ikke han læser med herinde. Bernabéu kritiserer ham da overhovedet ikke.
Det gør medierne til gengæld. Vinicius er udmærket klar over hvor meget kritik han får for sit slutprodukt. Tror dog han ville bryde sammen hvis han tog et blik herinde en dag og så et lille udpluk af dine kommentarer. Der er grænser for hvad man kan holde til.
Jeg er også glad for at han virker til at have den rette psyke, og det er nok også en forudsætning for at få succes på topniveau.
Der er faktisk også mange opmuntrede ord og positive kommentarer om ham. Mange er jo enige om at han er vores farligste angriber i dag. Frustrationen kommer nok af netop det - at Real Madrids bedste offensive våben er en 20-årig hovedløs kylling der kun kan score ved uheld. Det siger jo bare alt om situationen, og det er ikke holdbart.
Men til gengæld vil jeg også sige, at det er skræmmende hvor ringe hans slutprodukt er. Også for en 20-årig. Så en del af kritikken er også berettiget. Det er også svært at vurdere en spiller der prøver så meget og lykkes med så lidt. Man sidder altid med følelsen af "hvad nu hvis" med ham.
Matamoro skrev: Vinicius er 19 år. Han var farligste mand i sidste sæson og er lige pt farligste mand i denne sæson. Alligevel vil man hellere hæfte sig ved alle hans fejl og mangler.
Vil hæfte mig ved at "Real Madrids farligste mand" har 3 mål i 36 La Liga-kampe.