Optakt: Manchester City - Real Madrid, Champions League, ottendedelsfinale

3 år 7 måneder siden #73 af Zyconith
Og Jan Mølby cementerer sin position som den elendigste kommentator længe hørt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #74 af Dybbøl
Så prøv dog noget fra bænken Zidane!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #75 af Steen
Klasseforskel - simpelthen. Fuld fortjent at City går videre.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #76 af Raul7-2880
Trods individuelle brølere, så har City kørt rundt med Real - særligt i 2. halvleg. Et spansk mesterskab ændrer ikke vores lave niveau som udstilles når man møder tophold i Europa.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #77 af Real HWL
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 7 måneder siden #78 af 9eren
Tak for denne sæson som skal huske tilbage på en supercup sejr og en liga sejr.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #79 af longwind

Kiwes skrev:

Real HWL skrev: Vi laver mange fejl idag fordi City er for sindssyge i deres presspil. Ingen gang Barca presser så godt som City gør. Jeg er imponeret. Hvis vi ryger ud, er det til et bedre hold. Længere er den ikke.


Ej hold nu op! Varane er jo bare pisse elendig, ikke noget med deres presspil. Det samme kan i øvrigt siges om Casemiro, som har bidraget med lige præcis 0. Jeg har ikke noget imod at ryge ud til City, men godt nok ikke på den her måde.


Det er jo reelt set kun Benzema og Rodrygo der bidrog til noget som helst i denne kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #80 af Lars1991
Er Vini skadet eller haft karantæne? eller hvorfor bliver han slet ikke brugt?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #81 af -#7-
Hold nu din kæft Mølby..

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, Kimbo, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #82 af Real HWL

Kiwes skrev:

Real HWL skrev: Vi laver mange fejl idag fordi City er for sindssyge i deres presspil. Ingen gang Barca presser så godt som City gør. Jeg er imponeret. Hvis vi ryger ud, er det til et bedre hold. Længere er den ikke.


Ej hold nu op! Varane er jo bare pisse elendig, ikke noget med deres presspil. Det samme kan i øvrigt siges om Casemiro, som har bidraget med lige præcis 0. Jeg har ikke noget imod at ryge ud til City, men godt nok ikke på den her måde.


Hvordan fanden vil du så forklare alle de boldtab og personlige fejl? City stresser os til at lave alt det lort

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #83 af Kiwes

Real HWL skrev:

Kiwes skrev:

Real HWL skrev: Vi laver mange fejl idag fordi City er for sindssyge i deres presspil. Ingen gang Barca presser så godt som City gør. Jeg er imponeret. Hvis vi ryger ud, er det til et bedre hold. Længere er den ikke.


Ej hold nu op! Varane er jo bare pisse elendig, ikke noget med deres presspil. Det samme kan i øvrigt siges om Casemiro, som har bidraget med lige præcis 0. Jeg har ikke noget imod at ryge ud til City, men godt nok ikke på den her måde.


Hvordan fanden vil du så forklare alle de boldtab og personlige fejl? City stresser os til at lave alt det lort


De presser uden tvivl. Men det er jo hjernedøde boldtab, som selv en divisionsspiller skal kunne spille sig ud af. Måske vi mentalt er gået på pause, vi ser generelt ukoncentreret ud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #84 af elle44
Jaja vi taber til et bedre hold. Det er der egentlig ikke noget overraskende i. Jeg husker den sæson for det spanske mesterskab som en storspillende Varane havde kæmpe andel i.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, longwind

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce