Optakt: Real Madrid - Real Valladolid, LaLiga, 4. spillerunde

1 måned 8 timer siden #25 af elle44
Altså det ville jo i princippet være udmærket spil... hvis det ikke var fordi det foregik i så lavt et tempo. Valverde og overraskende nok Jovic, er vel de eneste der ikke bruger 3-4 berøringer inden de afleverer?
Sidste redigering: 1 måned 8 timer siden ved elle44.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 8 timer siden #26 af 9eren

Real HWL skrev: Gaab hvor er det kedeligt, man skulle tro det var en venskabskamp.

Det er hvert fald en kamp der er bevis på hvor kedelig den offensiv er og hvor skidt Zidane har gjort det.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 8 timer siden #27 af Doc.juego
Holdet er stadig lidt impotent, men jeg synes da der er bedring.

Jovic er bedre I dag , råber stadig af ham når han sparker den forbi, men nu kommer han frem til chancer, og bevæger sig lidt mere, han havde endda en god dribletur i venstre side.

Jeg synes marcelo ser god ud i dag, er bag mange af de få chancer vi har haft. Kommer godt i feltet, passer godt i en kamp hvor vi skal åbne et hold, og næsten ikke forsvare.

Isco : tja, han kommer lidt mere på bolden(formentlig grundet en mere velspillende modric og valverde ) end ødegaard har gjort, man han er stadig langsom, ellers bliver det ikke til noget, fumler 1-2'en, render ind i benzema.
Ville foretrække at se ødegaars i 2. Han er længere fremme end isco, mere kreativ. Isco er mere på bolden, men ofte mere tilbage på banen i de mere ligegyldige afleveringer.

Odriozola har været en del bedre end jeg havde frygtet, synes faktisk han er en ok back up, har dog været lidt rusten i nogle situationer.

Valverde var fantastisk de første 20 min. Er faldet lidt siden.

1 måned 8 timer siden #28 af DeLaRed
Det siger meget om vores opspil st Varane skal drible bolden helt op til hjørne flaget...

Der er mange der er vilde med diamanten og de 2 angribere, men indtil videre har jeg ikke set det fungere optimalt. Idag mangler vi bredde, så en spiller som Valverde kan få mere plads at løbe på midt på banen, og Modric bliver også låst af denne opstilling for hans job er at få bolden op til Isco eller vores offensive backs, som han har gjort et utal af gange, men derfra sker der jo intet. Måske er det Ødegaard fremfor Isco der er løsningen, men jeg så hellere at vi fik vores kanter ind og fik noget fart over hele banens bredde.

Og så til den serbiske afdeling sf forummet: Jeg er med på at Jovic har haft 2 chancer, men kan ikke se hvordan i kan mene han har spillet godt, han ligner sket ikke en spiller der vil bevise at han hører til i Madrid, nok mere en spiller der holder igen så han har energien i AC Milan! I er naturligvis berettiget til jeres holdning, men jeg har sjældent set Real spillere der har fået så lang snor og bliver talt så meget op som Jovic...

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

1 måned 8 timer siden #29 af mohbar
Håber ikke det bliver en af de must Win
Kampe som vi igen mister point på. Og pludselig er barcelona 4 point foran os før el Classico..
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 måned 8 timer siden #30 af elle44

DeLaRed skrev: Det siger meget om vores opspil st Varane skal drible bolden helt op til hjørne flaget...

Der er mange der er vilde med diamanten og de 2 angribere, men indtil videre har jeg ikke set det fungere optimalt. Idag mangler vi bredde, så en spiller som Valverde kan få mere plads at løbe på midt på banen, og Modric bliver også låst af denne opstilling for hans job er at få bolden op til Isco eller vores offensive backs, som han har gjort et utal af gange, men derfra sker der jo intet. Måske er det Ødegaard fremfor Isco der er løsningen, men jeg så hellere at vi fik vores kanter ind og fik noget fart over hele banens bredde.

Og så til den serbiske afdeling sf forummet: Jeg er med på at Jovic har haft 2 chancer, men kan ikke se hvordan i kan mene han har spillet godt, han ligner sket ikke en spiller der vil bevise at han hører til i Madrid, nok mere en spiller der holder igen så han har energien i AC Milan! I er naturligvis berettiget til jeres holdning, men jeg har sjældent set Real spillere der har fået så lang snor og bliver talt så meget op som Jovic...

Han har én fejlaflevering i første halvleg, ellers har tilbudt sig og lagt bolden af med en eller to berøringer. Han har spillet Marcelo fri inde i feltet og han har spillet Odriozola fri på højrekanten. Derudover har han så de her to chancer hvor han selvfølgelig skulle have scoret på den ene.

1 måned 8 timer siden #31 af Kimbo

1 måned 7 timer siden #32 af DeLaRed

elle44 skrev:

DeLaRed skrev: Det siger meget om vores opspil st Varane skal drible bolden helt op til hjørne flaget...

Han har én fejlaflevering i første halvleg, ellers har tilbudt sig og lagt bolden af med en eller to berøringer. Han har spillet Marcelo fri inde i feltet og han har spillet Odriozola fri på højrekanten. Derudover har han så de her to chancer hvor han selvfølgelig skulle have scoret på den ene.

Du har en god pointe, og jeg er også enig i at han han spiller betydeligt bedre end sidste kamp, men sidste kamp blev der takt meget om hvor gid han er til st trække spillere til sig, men alle de gange Benz har haft bolden i feltet idag har der været 2-4 spillere omkring Benz, så det fungere ihverfald ikke for ham, og hvad med pres-spillet hvorfor er han konstant usynlig når der skal kæmpes for boldbesiddelse...
EDIT: det ser ud til der er mere bid og agressivitet i ham fra 2. halvvejs start, men det manglede i hele 1. halvej!

Donde está la biblioteca?

1 måned 7 timer siden #33 af Sahinovic
Vinicius :’-D

Florentino Pérez

1 måned 7 timer siden #34 af Kiwes
SÅDAN VINI!
Ind med mendy
Sidste redigering: 1 måned 7 timer siden ved Kiwes.

1 måned 7 timer siden #35 af Fondo_Sur

1 måned 7 timer siden #36 af Lars1991
Vi kunne heller ikke blive ved med at brænde mega chancer! Fortjent foran, lad os få et par stykker mere.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.