Optakt: Real Madrid - Real Valladolid, LaLiga, 4. spillerunde

1 måned 3 uger siden #61 af Sahinovic

Fondo_Sur skrev:

Sahinovic skrev:

Matamoro skrev:

mohbar skrev: Vini kommer tilbat banke dem ind fremover . Vent og se

Du skal ikke regne med det. Zidane sætter ham på bænken de næste tre kampe. Han skulle jo nødig få lidt rytme i sit spil

Udover at han scorer på en chance der tilfældigt landet hos ham, så er en plads på bænken også helt berettiget.

Der er ingen fremtid i ham - og genial afslutning forresten her til sidst :’-D

“Tilfældigt landet hos ham”
- Nej

“Genial afslutning til sidst”
- Nej, men han skabte chancen på fænomenal vis.

Du er da den største Vini hater.

Ikke en tilfældighed? Han starter jo med at modtage bolden fra Valverde som han så skider væk på aller bedste Vinicius stil, han laver så et fint genpres efterfølgende som Valverde samler op og forøger at spille Benzema fri, men der kommer en Valladolid spiller bagfra og spiller Vinicius fri? Nej slet ikke tilfældigt :-D

Florentino Pérez
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #62 af Fondo_Sur
Hans hurtighed presser Valladolid forsvaret til at lave fejl. Og 9 ud af 10 mål i fodbold sker efter fejl. Hvis man ikke har nogen til at sætte modstanderholdet i ubalance, så er der mange 0-0 kampe i vente.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 måned 3 uger siden #63 af Kiwes
Jovic spiller ikke nogen dårlig kamp - kommer frem til et par fine chancer, som han dog skal sparke ind. Jeg ved ikke hvordan vi skal komme videre herfra, havde håbet på at Hazard endelig kunne komme i spil og bidrage i offensiven. Jeg havde sku nok skrevet med Cavani.
Ên ting er dog helt klart for mig, Isco skal ikke starte i næste kamp. Om det så er 4-4-3 med Asensio og en brasilianer på kanterne eller Ødegaard i 4-4-2, er jeg sådan set ligeglad med.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 måned 3 uger siden #64 af DeLaRed

longwind skrev:

DeLaRed skrev:

longwind skrev:

DeLaRed skrev: OBS! Til serberne, lig mærke til at Vini selv skaber chancen ved målet ved at presse et allerede usikkert forsvar, håber Jovic tager noter!!!

Pressede et usikkert forsvar? Han mistede bolden 3 gange og stillede sig i en offside-position. Han har da gåpåmod, men det mål var mere held end forstand. Begynd nu ikke at beskrive Vinicius som en fodboldklog spiller, for så ryger troværdigheden da fuldstændigt.

Altså du får lagt mange ord i munden på mig idag, så Jovic er åbenbart et rigtig ømt emne???
Jeg gjorde ikke Vini fodboldklog, og jeg er med på st han får bolden heldigt, men det er i første omgang ham der presser forsvaret til at begå fejlen(uanset om han selv mistede den forinden) og pres-spil fører ofte til “heldige” situationer, Overvej lige hvor mange mål Benz ikke har scoret ved at fange bolden fra målmanden for eksempel, det er jo ikke klasse opspil af Benz men derimod hårdt arbejde der fører til de slags mål, og det kan jeg ikke forstå at du mener at Jovic skal fritages fra...
Vi ser det nu igen fra Modric’s chance, pres helt oppe i feltet, og udnyt fejlene!!!

Jovic er intet ømt emne, men det er trættende at høre på din heksejagt. Desuden har du travlt med at gøre Vinicius til mere end han er. Det er fair nok, vi har alle vores favoritter, men det var jo ikke hårdt arbejde eller presspil af Vinicius, det var en fejlslagen dribling efterfulgt af at han står det rigtige sted til at opsnappe en løs bold. Fint at han har heldet med sig, og han har da helt sikkert gåpåmod, men det er jo totalt resultatorienteret at sige at Vinicius spiller en bedre kamp end Jovic i dag.

Enig i at jeg kører en heksejagt på Jovic, det er fordi dette var en af de 3 bedste kampe han har spillet set over 29 gange på banen, og det er bare ikke godt nok. Som alt ser ud sp bliver Han i denne season (ellers havde ZZ nok ikke brugt ham mere) og jeg håber naturligvis jeg tager fejl, men jeg tror ikke vi får den Jovic mange savner fra hans tid i Tyskland (og det er måske fejl-castet da han jo var en omstilling spiller) han skal ligge ekstremt meget på sit spil for at kunne klare sig i Real, selv som backup, og det er jeg meget i tvivl om at han kan, for indtil videre Har han ikke vist han er mere værd end den nuværende version af Lucas Vasquez i min bog, og så bliver vi nød til st finde en bedre løsning på sigt.

Og jeg synes det er unaturligt bare helt at glemme at han har været her en hel season, hvor han på ingen måde har levet op til forventningerne. Og bevæger han sig efter iaften i den rigtige retning, sp skal jeg nok støtte h, men pt fortjener han ikke den ris han får fra mange andre sider IMO.

Hertil skal nævnes at jeg synes Modric var det værste køb nogensinde efter hans første season, men sidenhen mener jeg han er blevet en af de mest betydningsfulde spillere i Reals historie, så jeg ændre gerne mening, men kan Jovic virkelig lave end Modric???

Og så finder du lige kommentaren frem hvor jeg siger at “Vini spiller end bedre kamp end Jovic”...han redder os med målet, og det fortjener en klapsalve men ellers er det jo den samme Vini som vi altid ser....Mit forhold til Vini er komplet misforstået her på siden, fordi han skrid nævnes sammen med Rodrygo, for Vini er ikke min Favorit, men jeg er dybt uenig i den stemning der er omkring at Rodrygo er bedre end ham, det mener jeg absolut ikke han er, så derfor udstår jeg nogle gange som en Vini fan når jeg prøver at nedjustere forventningerne til Rodrygo for han er imo også overvurderet...de har dog begge to potentiale og har uden tvivl begge to leveret langt mere end en spiller som Jovic har indtil videre!

Jeg håber jeg tager fejl ang Jovic, men som jeg spurgte gruppen om sidst og Inter svar fik på, hvor langt tid skal han have? Hvor lang snor får han? Skal han op på 5 kampe fra start, 8 kampe fra start, hvornår er dette niveau bare ikke godt nok mere?

Donde está la biblioteca?

1 måned 3 uger siden #65 af mohbar

Ramos4 skrev:

Fondo_Sur skrev:

Sahinovic skrev:

Matamoro skrev:

Du skal ikke regne med det. Zidane sætter ham på bænken de næste tre kampe. Han skulle jo nødig få lidt rytme i sit spil

Udover at han scorer på en chance der tilfældigt landet hos ham, så er en plads på bænken også helt berettiget.

- Nej

Skabte chancen? Han løber bare ligeud med bolden. Det er ren Rommedahl tbh.

Han er en super fin spiller for en sub-top klub i La Liga. Han har helt bestemt talent og evner - men nogen Neymar bliver han altså aldrig. Så simpelt er det vel. Han er god, men ikke Real Madrid god. Det er jo det vi vurderer ham ud fra. Vi vurderer ham ud fra at man i Real Madrid skal være det ypperste af det ypperste og det er han ikke - og det bliver han sgu nok heller ikke.

"Real Madrid god" ?

Mener du så også....
Isco aka slowmotion
Jovic aka Døgnfluen fra Frankfurt
Asensio aka evighedstalentet
Vazquez ?
Hazard aka kagemanden ?

osv.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

1 måned 3 uger siden #66 af Raul7-2880
Tror seriøst ingen i verden, (inklusiv Vinicius) troede at han ville banke den ind i målet på den sidste afslutning.
Havde forventet en afslutning på niveau med en serie 5 kamp, og blev bestemt ikke skuffet....

1 måned 3 uger siden #67 af Ramos4

mohbar skrev:

Ramos4 skrev:

Fondo_Sur skrev:

Sahinovic skrev:

Matamoro skrev:

- Nej

Skabte chancen? Han løber bare ligeud med bolden. Det er ren Rommedahl tbh.

Han er en super fin spiller for en sub-top klub i La Liga. Han har helt bestemt talent og evner - men nogen Neymar bliver han altså aldrig. Så simpelt er det vel. Han er god, men ikke Real Madrid god. Det er jo det vi vurderer ham ud fra. Vi vurderer ham ud fra at man i Real Madrid skal være det ypperste af det ypperste og det er han ikke - og det bliver han sgu nok heller ikke.

"Real Madrid god" ?

Mener du så også....
Isco aka slowmotion
Jovic aka Døgnfluen fra Frankfurt
Asensio aka evighedstalentet
Vazquez ?
Hazard aka kagemanden ?

osv.

Det er en mærkelig argumentationsform. Mener du at Vinicius er god nok til Real Madrid fordi andre også er dårlige?

Hvem herinde har ikke kritiseret alle ovenstående? Måske minus Asensio, som har været lovligt undskyldt.

Som andre også påpeger, så er Vinicius fin som rotation og breddespiller, ligesom f.eks. Lucas, Isco og Asensio (spaniere er også altid godt når man skal registrere en trup i Spanien i øvrigt - det ved jeg da fra FM)

Sue me.

1 måned 3 uger siden #68 af Sebberg
Helt ærligt - hvordan kan klubbens træningsstab ikke have forbedret Vinicius' afslutninger? Det må da have været første prioriteten, efter de har set ham til den første træning?

Den sidste friløber, som han har i går..... wow. Det kan vi simpelthen ikke leve med i Real Madrid - sorry to say. Så kan du drible nok så mange modstandere, men hvis du kommer med så snoldet en afslutning på en friløber, så koster du for meget i længden. Jeg spiller syv-mands-bold i Kløvermarken én gang om ugen, og jeg tør næsten smide min opsparing på, at vi ikke har én eneste offensivspiller, der ville sparke så jammerligt. Han nærmest afleverede jo bolden til målmanden? Jeg håber, at han laver en Sterling, og ellers kan vi altså ikke bruge ham.

Så er der Jovic. Det kan godt være, at jeg har de meget optimistiske briller på, men jeg sidder virkelig med følelsen af, at det er 90 procent mentalt. Lige så snart, at han får den første kasse ind, så vil det gradvist blive bedre, og efter et par mål forventer jeg at se en god sjat mål fra ham.

I går spiller han jo en ganske fin kamp og kommer frem til chancer, men han mangler lige det sidste. Jeg håber, at Zidane har den samme analyse som mig, og at han derfor vil fortsætte med at spille ham, indtil han får hul på bylden.

1 måned 3 uger siden #69 af Fondo_Sur
Ganske interessant, at man skal høre på hvor dårlig Vinicius er efter hver gang han sikrer holdet 3 point.

1 måned 3 uger siden #70 af Sebberg

Fondo_Sur skrev: Ganske interessant, at man skal høre på hvor dårlig Vinicius er efter hver gang han sikrer holdet 3 point.

Ja, puha, hvor er det frustrerende, når folk fortsætter med at være kritiske, selvom han smider én enkelt bold ind, som falder for fødderne af ham.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Sebberg.

1 måned 3 uger siden #71 af Fondo_Sur

Sebberg skrev:

Fondo_Sur skrev: Ganske interessant, at man skal høre på hvor dårlig Vinicius er efter hver gang han sikrer holdet 3 point.

Ja, puha, hvor er det frustrerende, når folk fortsætter med at være kritiske, selvom han smider én enkelt bold ind, som falder for fødderne af ham.

Kritikken er jo dum og utaknemlig. Han spiller ikke fordi han har en dårlig første berøring eller som regel svage afslutninger, men fordi han har en afgørende fart, der gang på gang sætter modstanderholdet i ubalance.

Hvor bliver kritikken af Asensio af? Han kom ind på samme tidspunkt, men gjorde ikke nogen væsen af sig? Vil man hellere se den slags præstationer?

1 måned 3 uger siden #72 af PMO
Nu bliver jeg sikkert høvlet ned, men hvorfor er folk så overraskede over spillet? Hvornår har RM sidst haft en rigtig storsejr over et eller andet miniputhold fra La Liga?

De spillere som klubben sælger sælges jo ikke til andre tophold, men til klubber 1-2 niveauer under RMs (påståede) niveau.

Jeg er personlig meget lidt imponeret over den nuværende trup og synes ikke den er bedre, hvis den da overhovedet er det, end At. Madrid og Barcelonas.

Er økonomien virkelig så ringe, at man ikke kan investere i andet end transferfrie og gamle spillere som fx. Cavani?

Jeg savner noget sprudlende offensivt fodbold, så vil jeg da skide på om der bliver lukket 2 mål ind, hvis holdet laver 5. De her 1-0 sejre over små hold giver mig lange løg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.