Optakt: Real Madrid - Real Valladolid, LaLiga, 4. spillerunde

1 måned 3 uger siden #49 af elle44

DeLaRed skrev:

elle44 skrev:

DeLaRed skrev:

elle44 skrev:

DeLaRed skrev: Det siger meget om vores opspil st Varane skal drible bolden helt op til hjørne flaget...

Der er mange der er vilde med diamanten og de 2 angribere, men indtil videre har jeg ikke set det fungere optimalt. Idag mangler vi bredde, så en spiller som Valverde kan få mere plads at løbe på midt på banen, og Modric bliver også låst af denne opstilling for hans job er at få bolden op til Isco eller vores offensive backs, som han har gjort et utal af gange, men derfra sker der jo intet. Måske er det Ødegaard fremfor Isco der er løsningen, men jeg så hellere at vi fik vores kanter ind og fik noget fart over hele banens bredde.

Og så til den serbiske afdeling sf forummet: Jeg er med på at Jovic har haft 2 chancer, men kan ikke se hvordan i kan mene han har spillet godt, han ligner sket ikke en spiller der vil bevise at han hører til i Madrid, nok mere en spiller der holder igen så han har energien i AC Milan! I er naturligvis berettiget til jeres holdning, men jeg har sjældent set Real spillere der har fået så lang snor og bliver talt så meget op som Jovic...

Han har én fejlaflevering i første halvleg, ellers har tilbudt sig og lagt bolden af med en eller to berøringer. Han har spillet Marcelo fri inde i feltet og han har spillet Odriozola fri på højrekanten. Derudover har han så de her to chancer hvor han selvfølgelig skulle have scoret på den ene.

Du har en god pointe, og jeg er også enig i at han han spiller betydeligt bedre end sidste kamp, men sidste kamp blev der takt meget om hvor gid han er til st trække spillere til sig, men alle de gange Benz har haft bolden i feltet idag har der været 2-4 spillere omkring Benz, så det fungere ihverfald ikke for ham, og hvad med pres-spillet hvorfor er han konstant usynlig når der skal kæmpes for boldbesiddelse...
EDIT: det ser ud til der er mere bid og agressivitet i ham fra 2. halvvejs start, men det manglede i hele 1. halvej!

Jamen jeg forstår slet ikke hvad du mener med det presspil, der er jo ingen på holdet der udøver det, det er jo tydeligvis ikke en del af det taktiske setup. Du må klandre Zidane for det manglende presspil. Eller det fordi du vil have en høne uden hoved på banen, der bare jagter bolden komplet meningsløst? Der har vi altså Mariano, som altså kører sig selv træt efter 5 min og derefter ikke tager nogle af de rigtige løb.

Man kan klandre Jovic for den brændte chance idag, og man kan med rette klandre ham for at være usynlig i sidste kamp. Men altså, at brokke sig over det generelle spil idag er bare en heksejagt, han er med i samtlige farlige situationer der bliver skabt i de 50 min han var på banen. Og jeg siger ikke han vil slå igennem i Real Madrid eller at han er løsningen på vores problemer, men der er altså heller ikke nogen grund til at ofre ham ved alteret.

Nu mener jeg heller ikke at jeg solgte ham ved alteret Med min kommentar, synes bare det var i overkill at rose han til skyerne, men jeg sagde ikke noget om at han var banens dårligste, for det var han for en gangs skyld ikke...men sjovt nok så er det Vini der udøver pres-spil og selv skaber chancen til målet, Just saying...

Rose ham til skyerne? Der var da bare en generel enighed om på forummet at han spillede en god første halvleg. Altså det her Forum er jo ikke langsomme til at kritisere spillerne ved dårlige aktioner, så jeg synes da det er helt okay at man så også kan rose en spiller der gør det godt, også selvom han var elendig i den foregående kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #50 af mohbar

Fondo_Sur skrev:

DeLaRed skrev: OBS! Til serberne, lig mærke til at Vini selv skaber chancen ved målet ved at presse et allerede usikkert forsvar, håber Jovic tager noter!!!

Er ikke serber, men lidt tyndt at sammenligne Jovic (9’er) med Vinicius (kantspiller). Særligt når Jovic rent faktisk spillede en god kamp.

Den er god med dig Miroslav ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

1 måned 3 uger siden #51 af DeLaRed

longwind skrev:

DeLaRed skrev: OBS! Til serberne, lig mærke til at Vini selv skaber chancen ved målet ved at presse et allerede usikkert forsvar, håber Jovic tager noter!!!

Pressede et usikkert forsvar? Han mistede bolden 3 gange og stillede sig i en offside-position. Han har da gåpåmod, men det mål var mere held end forstand. Begynd nu ikke at beskrive Vinicius som en fodboldklog spiller, for så ryger troværdigheden da fuldstændigt.

Altså du får lagt mange ord i munden på mig idag, så Jovic er åbenbart et rigtig ømt emne???
Jeg gjorde ikke Vini fodboldklog, og jeg er med på st han får bolden heldigt, men det er i første omgang ham der presser forsvaret til at begå fejlen(uanset om han selv mistede den forinden) og pres-spil fører ofte til “heldige” situationer, Overvej lige hvor mange mål Benz ikke har scoret ved at fange bolden fra målmanden for eksempel, det er jo ikke klasse opspil af Benz men derimod hårdt arbejde der fører til de slags mål, og det kan jeg ikke forstå at du mener at Jovic skal fritages fra...
Vi ser det nu igen fra Modric’s chance, pres helt oppe i feltet, og udnyt fejlene!!!

Donde está la biblioteca?

1 måned 3 uger siden #52 af longwind

DeLaRed skrev:

longwind skrev:

Pressede et usikkert forsvar? Han mistede bolden 3 gange og stillede sig i en offside-position. Han har da gåpåmod, men det mål var mere held end forstand. Begynd nu ikke at beskrive Vinicius som en fodboldklog spiller, for så ryger troværdigheden da fuldstændigt.

Altså du får lagt mange ord i munden på mig idag, så Jovic er åbenbart et rigtig ømt emne???
Jeg gjorde ikke Vini fodboldklog, og jeg er med på st han får bolden heldigt, men det er i første omgang ham der presser forsvaret til at begå fejlen(uanset om han selv mistede den forinden) og pres-spil fører ofte til “heldige” situationer, Overvej lige hvor mange mål Benz ikke har scoret ved at fange bolden fra målmanden for eksempel, det er jo ikke klasse opspil af Benz men derimod hårdt arbejde der fører til de slags mål, og det kan jeg ikke forstå at du mener at Jovic skal fritages fra...
Vi ser det nu igen fra Modric’s chance, pres helt oppe i feltet, og udnyt fejlene!!!

Jovic er intet ømt emne, men det er trættende at høre på din heksejagt. Desuden har du travlt med at gøre Vinicius til mere end han er. Det er fair nok, vi har alle vores favoritter, men det var jo ikke hårdt arbejde eller presspil af Vinicius, det var en fejlslagen dribling efterfulgt af at han står det rigtige sted til at opsnappe en løs bold. Fint at han har heldet med sig, og han har da helt sikkert gåpåmod, men det er jo totalt resultatorienteret at sige at Vinicius spiller en bedre kamp end Jovic i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, Cristiano7

1 måned 3 uger siden #53 af Sahinovic

Matamoro skrev:

mohbar skrev: Vini kommer tilbat banke dem ind fremover . Vent og se

Du skal ikke regne med det. Zidane sætter ham på bænken de næste tre kampe. Han skulle jo nødig få lidt rytme i sit spil

Udover at han scorer på en chance der tilfældigt lander hos ham, ja så er han elendig. En plads på bænken er helt berettiget til næste kamp.

Der er ingen fremtid i ham - og genial afslutning forresten her til sidst :’-D

Florentino Pérez
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Sahinovic.

1 måned 3 uger siden #54 af Ramos4
Vinicius med en vaselina!! Nej okay...

Sue me.

1 måned 3 uger siden #55 af Taxii89
Hvordan formår han at trække den chance så meget ud til venstre?! Fart er da netop det han kan, så må han sgu da trække den ud mod hans ene fungerende ben

1 måned 3 uger siden #56 af Fondo_Sur

Sahinovic skrev:

Matamoro skrev:

Du skal ikke regne med det. Zidane sætter ham på bænken de næste tre kampe. Han skulle jo nødig få lidt rytme i sit spil

Udover at han scorer på en chance der tilfældigt landet hos ham, så er en plads på bænken også helt berettiget.

“Tilfældigt landet hos ham”
- Nej

“Genial afslutning til sidst”
- Nej, men han skabte chancen på fænomenal vis.

Du er da den største Vini hater.

1 måned 3 uger siden #57 af Cristiano7
Ja, han kan banke dem ind ham Vini ;-)

Det er latterligt at sammenligne Jovic og Vini. De spiller ikke på det samme position...

Vinicius har åbentbart meget held igangmellem med hans spil på trods af hans...talent? 3 år og stadigvæk det samme Vinicus. Han minder meget om Rommedahl. Hurtig men ingen teknik.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Cristiano7.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

1 måned 3 uger siden #58 af Fondo_Sur

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 måned 3 uger siden #59 af Madridista02
Jeg så kun kampen fra 65minutter spillet af, men hold da kæft for en omgang. Det var virkelig usammenhængende og ringe, det ligner ikke os.
Det kontra der bliver slået da der er spillet omkring 76minutter, det beskriver meget godt kampen og vores ineffektivitet de sidste par år. Benzema tager et genialt træk hvorefter han har et elendigt touch på bolden, og da han skal spille den videre til Vini, bliver det en slatten bold. Der SKAL simpelthen være mål der.
Vinicius friløber til sidst... Jeg er ikke engang overrasket. Kom nu maaaaan, hvor er det ringe.
3 vigtige point dog!

1 måned 3 uger siden #60 af Ramos4

Fondo_Sur skrev:

Sahinovic skrev:

Matamoro skrev:

Udover at han scorer på en chance der tilfældigt landet hos ham, så er en plads på bænken også helt berettiget.

“Tilfældigt landet hos ham”
- Nej

“Genial afslutning til sidst”
- Nej, men han skabte chancen på fænomenal vis.

Du er da den største Vini hater.

Skabte chancen? Han løber bare ligeud med bolden. Det er ren Rommedahl tbh.

Han er en super fin spiller for en sub-top klub i La Liga. Han har helt bestemt talent og evner - men nogen Neymar bliver han altså aldrig. Så simpelt er det vel. Han er god, men ikke Real Madrid god. Det er jo det vi vurderer ham ud fra. Vi vurderer ham ud fra at man i Real Madrid skal være det ypperste af det ypperste og det er han ikke - og det bliver han sgu nok heller ikke.

Sue me.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, Cristiano7, longwind

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.