Optakt: Valencia - Real Madrid, LaLiga, 9. spillerunde

3 år 4 måneder siden #121 af Ramos4

Taxii89 skrev:

Ramos4 skrev:

Taxii89 skrev: Min pointe er bare at kampbilledet er helt væk, så vi måske ikke skal lade det vilde resultat betyde mere end det bør.
Jeg har masser af valg og prioriteringer jeg ikke forstår, men det er mere på baggrund af andre kampe end denne


Men synes du indstillingen har været der? Engagementet? Intensiteten? Det samlede presspil? Koncentrationen?


Tja, nogenlunde grænsende til middelmådigt, men vi var trods alt foran og sad ikke med en følelse af det kunne falde sammen hvert øjeblik det skulle være


Hvis du ikke sad med en følelse af, at det hele kunne falde fra hinanden, så ved jeg ikke om du har set nogen kampe i denne sæson? Det kan ALTID falde fra hinanden. Hele tiden. All the fucking time :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #122 af -#7-
Normalt ville jeg være træt af en landskampspause, men lige i den her omgang må jeg nok erkende at jeg er glad for at få hvilet øjnene lidt, fra det her rædselsshow af et fodboldhold.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #123 af Taxii89

Ramos4 skrev:

Taxii89 skrev:

Ramos4 skrev:

Taxii89 skrev: Min pointe er bare at kampbilledet er helt væk, så vi måske ikke skal lade det vilde resultat betyde mere end det bør.
Jeg har masser af valg og prioriteringer jeg ikke forstår, men det er mere på baggrund af andre kampe end denne


Men synes du indstillingen har været der? Engagementet? Intensiteten? Det samlede presspil? Koncentrationen?


Tja, nogenlunde grænsende til middelmådigt, men vi var trods alt foran og sad ikke med en følelse af det kunne falde sammen hvert øjeblik det skulle være


Hvis du ikke sad med en følelse af, at det hele kunne falde fra hinanden, så ved jeg ikke om du har set nogen kampe i denne sæson? Det kan ALTID falde fra hinanden. Hele tiden. All the fucking time :D


Haha, jamen touché!

I øvrigt lækkert at Vasquez vælger at lave et saksespark i retning af eget forsvar imens jeg sidder og prøver at forklare det ikke kun er skidt med ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #124 af Fondo_Sur
Get well soon, Casemiro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #125 af Real HWL

-#7- skrev: Normalt ville jeg være træt af en landskampspause, men lige i den her omgang må jeg nok erkende at jeg er glad for at få hvilet øjnene lidt, fra det her rædselsshow af et fodboldhold.


Du kan godt glæde dig til landsholdspausen er forbi, for der skal vi en tur til Villarreal :-/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #126 af longwind

Real HWL skrev:

-#7- skrev: Normalt ville jeg være træt af en landskampspause, men lige i den her omgang må jeg nok erkende at jeg er glad for at få hvilet øjnene lidt, fra det her rædselsshow af et fodboldhold.


Du kan godt glæde dig til landsholdspausen er forbi, for der skal vi en tur til Villarreal :-/


Fint, kan være de er gode nok til at spillerne gider møde op mentalt :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #127 af Raul7-2880
- VAR er til grin
- Dommeren er til grin
Når overstående er sagt, må vi bare erkende at, Real Madrid består af spillere som simpelthen ikke har et niveau der er Real Madrid-værdig.
Tænker på spillere såsom: Marcelo, Militao, Odriozola, Vazqeuz, Vinicius, Rodrygo, Isco, Asensio, Jovic og Mariano...
Påvirkningen af Corona vil vare længe endnu, hvorfor størstedelen af de nævnte spillere stadig er hos os næste sæson.
Dét^ sammenholdt med, at vores bedste, målfarlige og vigtigste spillere (Benz, Modric og Ramos) er efterhånden i midt 30’erne, ER SKRÆMMENDE!
Transfer-strategien om at spare penge og hente unge uprøvede talenter har slået fuldstændig fejl
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Raul7-2880.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Fondo_Sur, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #128 af longwind

Raul7-2880 skrev: - VAR er til grin
- Dommeren er til grin
Når overstående er sagt, må vi bare erkende at, Real Madrid består af spillere som simpelthen ikke har et niveau der er Real Madrid-værdig.
Tænker på spillere såsom: Marcelo, Militao, Odriozola, Vazqeuz, Vinicius, Rodrygo, Isco, Asensio, Jovic og Mariano...
Påvirkningen af Corona vil vare længe endnu, hvorfor størstedelen af de nævnte spillere stadig er hos os næste sæson.
Dét^ sammenholdt med, at vores bedste, målfarlige og vigtigste spillere (Benz, Modric og Ramos) er efterhånden i midt 30’erne, ER SKRÆMMENDE!
Transfer-strategien om at spare penge og hente unge uprøvede talenter har slået fuldstændig fejl


Der er stadig spillere som Valverde, Ødegaard og Kubo, der forhåbentlig kan være en del af en stærk stamme i mange år fremover. Vinicius er en fin indskifter, har stadig lidt håb for Rodrygo.

Problemet med Coronakrisen er, at den har skabt endnu større afstand mellem organiske klubber, der rammes økonomisk, og statsfinansierede klubber, der ikke gør. Det er ikke usandsynligt at vi ser PSG og Man City trække fra i de kommende år. Det er en trist konsekvens af moderne fodbolds indretning.

Det sagt, så tror jeg stadig på at Real Madrid har nok økonomisk kraft til tiltrække nogle af de spillere vi mangler. Det har aldrig været mere afgørende at hente Mbappé, koste hvad det vil.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #129 af Fondo_Sur

Raul7-2880 skrev: - VAR er til grin
- Dommeren er til grin
Når overstående er sagt, må vi bare erkende at, Real Madrid består af spillere som simpelthen ikke har et niveau der er Real Madrid-værdig.
Tænker på spillere såsom: Marcelo, Militao, Odriozola, Vazqeuz, Vinicius, Rodrygo, Isco, Asensio, Jovic og Mariano...
Påvirkningen af Corona vil vare længe endnu, hvorfor størstedelen af de nævnte spillere stadig er hos os næste sæson.
Dét^ sammenholdt med, at vores bedste, målfarlige og vigtigste spillere (Benz, Modric og Ramos) er efterhånden i midt 30’erne, ER SKRÆMMENDE!
Transfer-strategien om at spare penge og hente unge uprøvede talenter har slået fuldstændig fejl


Enig, der er brug for flere i Mendys aldersgruppe (midt i 20’erne). Det er for naivt at tro at veteraner og teenagere er nok.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #130 af DeLaRed

longwind skrev:

Raul7-2880 skrev: - VAR er til grin
- Dommeren er til grin
Når overstående er sagt, må vi bare erkende at, Real Madrid består af spillere som simpelthen ikke har et niveau der er Real Madrid-værdig.
Tænker på spillere såsom: Marcelo, Militao, Odriozola, Vazqeuz, Vinicius, Rodrygo, Isco, Asensio, Jovic og Mariano...
Påvirkningen af Corona vil vare længe endnu, hvorfor størstedelen af de nævnte spillere stadig er hos os næste sæson.
Dét^ sammenholdt med, at vores bedste, målfarlige og vigtigste spillere (Benz, Modric og Ramos) er efterhånden i midt 30’erne, ER SKRÆMMENDE!
Transfer-strategien om at spare penge og hente unge uprøvede talenter har slået fuldstændig fejl


Der er stadig spillere som Valverde, Ødegaard og Kubo, der forhåbentlig kan være en del af en stærk stamme i mange år fremover. Vinicius er en fin indskifter, har stadig lidt håb for Rodrygo.

Problemet med Coronakrisen er, at den har skabt endnu større afstand mellem organiske klubber, der rammes økonomisk, og statsfinansierede klubber, der ikke gør. Det er ikke usandsynligt at vi ser PSG og Man City trække fra i de kommende år. Det er en trist konsekvens af moderne fodbolds indretning.

Det sagt, så tror jeg stadig på at Real Madrid har nok økonomisk kraft til tiltrække nogle af de spillere vi mangler. Det har aldrig været mere afgørende at hente Mbappé, koste hvad det vil.


Jeg er ogsaa romantisk nok til at tro at en Brahim kan spille en bedre Hoejre Back end Vasquez hvis det nogensinde skulle komme til saa langt, og offensivt er han bare langt bedre end det niveau vi har set fra vasquez de seneste 3 seasoner. (Saa med spillere som ham, Vini og Rodrygo i bredden, skal vi bare have fyldt 1-2 helt store kanoner paa vores offensiv saa ser det hele allerede helt anderledes ud. (Jeg mener heller ikke Asensio som bredde spiller er et daarligt valg, han har ogsaa alderen til at kunne vaere med i mange aar endnu)

Og saa mener jeg ogsaa at spillere som Mendy, Courtois, Varane, Casemiro og Carvajal ligner en del af en god stamme den naeste haandfuld aar (hvis altsaa Dani, Varane og Case kan holde niveau ind i 30'erne)

Jeg tror ogsaa stadig paa denne trup iaar, ikke at vi kommer til at se fantatsisk fodbold, men vi kan stadig godt faa en title hjem, det betyder dog at vi skal have styr paa skaderne og corona-ferierne og saa maa vi adrig still med et halvt B-hold i La Liga igen, det nytter ikke noegt. Vi skal spille med 9-10 spillere fra "A-Kaeden" naar vi kan, og saa supplere 1-2 rotations spillere til den stamme. Vi ser idag hvor skidt det ser ud naar vi har 4-5 spillere med fra 2. raekke, her er LaLiga bare for naadesloes til at det kan fungere!

Hvis jeg skal finde en eller anden positiv vinkel fra idag, saa er det at Modric og Valverde holder niveau, selvom de manglede Casemiro/Kroos som 3. hjul. Og saa er Oedegaard tilbage fra sin skade (mon han forbliver skades fri efter landsholds pausen?) og saa er det stort at se at ZZ endelig kan vaelge Mariano fremfor Jovic, uanset om Mariano sidder i koerestol, saa skal han vaere foran Jovic i koeen til spilletid!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #131 af Ramos4
Det er først nu det slår mig, at Mendy ikke er udtaget til landsholdet. Han kunne sagtens have spillet i dag. Ffs.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #132 af Daniel

Ramos4 skrev: Det er først nu det slår mig, at Mendy ikke er udtaget til landsholdet. Han kunne sagtens have spillet i dag. Ffs.


Vi kender en side, hvor du kan holde dig up to date med den slags ting ;-)

Men det gav INGEN mening at spille Marcelo over Mendy. INGEN. Det er helt vanvittigt, at Zidane kunne komme frem til en anden konklusion, særligt in mente de allerede store problemer på højrebacken. Håbløst med håbløst på. Ganske enkelt.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce