Optakt: Valencia - Real Madrid, LaLiga, 9. spillerunde

3 år 5 måneder siden #97 af Real HWL

DeLaRed skrev: Jeg kaldte det inden kampen, Vasquez og Marcelo i samme bagkæde, uden Casemiro på midtbanen er det rene selvmord!

Tror jeg de fleste gjorde da de så opstillingen ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 5 måneder siden #98 af 9eren
Kan man lige begå et straffe mere

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #99 af DeLaRed

Taxii89 skrev: Det er vel ikke Zidanes skyld de får tre bizarre straffespark. Det har jo fuldstændig smadret kampen


Jeg er normalt ikke den store kritikker af Zidane, men i denne omgang kunne man have sagt sig selv at det ville gå galt mod den bagkæde, han kunne jo have spillet Mendy og Kroos for eksempel!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #100 af Ramos4

Taxii89 skrev: Det er vel ikke Zidanes skyld de får tre bizarre straffespark. Det har jo fuldstændig smadret kampen


Ej hold nu op. Varane laver selvmål. Der er ingen der tackler eller gider få hovedet ud af røven på det 3. mål. Vi sejler defensivt. Vi gjorde det mod Cadiz, mod Shakthars 2. hold, mod Inter og igen i dag.

Der er så mange ting galt med det her hold.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #101 af elle44
Jeg kan ikke se på Lucas mere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 5 måneder siden #102 af Madridista02

DeLaRed skrev: Jeg kaldte det inden kampen, Vasquez og Marcelo i samme bagkæde, uden Casemiro på midtbanen er det rene selvmord!

Godt kaldt, ven. Du kan bare det der. Det var nemlig Vasquez skyld at der blev dømt tre straffespark og at HELE holdet sejler rundt.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #103 af longwind
Real Madrid har været forfærdelige i dag, men stod det til mig så var 0/3 straffespark blevet dømt. Reglen om hånd på bolden er helt væk (ikke dommeren, han gør bare sit arbejde) og det er jo altødelæggende for fodbolden at spillerne ikke må bevæge sig i feltet. Fatter stadig ikke hvorfor Marcelos duel var et straffe. Det er jo totalt bizart at nogen syntes at denne udgave af reglen var en god idé.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #104 af Brylle

Madridista02 skrev:

DeLaRed skrev: Jeg kaldte det inden kampen, Vasquez og Marcelo i samme bagkæde, uden Casemiro på midtbanen er det rene selvmord!

Godt kaldt, ven. Du kan bare det der. Det var nemlig Vasquez skyld at der blev dømt tre straffespark og at HELE holdet sejler rundt.

Vi kan vel godt bebrejde ham for 3 stykker uden at det er helt forkert. 1 for hånd, 2 for at løbe for tidligt i feltet, 3 for at blive kørt rundt på røv og albuer for derefter bare at stå og glo.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #105 af DeLaRed

Madridista02 skrev:

DeLaRed skrev: Jeg kaldte det inden kampen, Vasquez og Marcelo i samme bagkæde, uden Casemiro på midtbanen er det rene selvmord!

Godt kaldt, ven. Du kan bare det der. Det var nemlig Vasquez skyld at der blev dømt tre straffespark og at HELE holdet sejler rundt.


Er glad for vi stadig er venner ;-)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #106 af Ramos4

DeLaRed skrev:

Madridista02 skrev:

DeLaRed skrev: Jeg kaldte det inden kampen, Vasquez og Marcelo i samme bagkæde, uden Casemiro på midtbanen er det rene selvmord!

Godt kaldt, ven. Du kan bare det der. Det var nemlig Vasquez skyld at der blev dømt tre straffespark og at HELE holdet sejler rundt.


Er glad for vi stadig er venner ;-)


Det vigtigste er ikke om vi vinder mesterskabet eller ej. Det vigtigste er de venskaber vi får undervejs.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jbner, longwind, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #107 af DeLaRed
Til alle Rodrygo fans der mener han skal starte fremfor Vini og Asensio, så har han lige mistet bolden 5 gange på 10 minutter...
Det betyder ikke Rodrygo er dårlig, det er bare utopi at tror at han er et meget stærkere valg end de 2 andre!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #108 af Ramos4

DeLaRed skrev: Til alle Rodrygo fans der mener han skal starte fremfor Vini og Asensio, så har han lige mistet bolden 5 gange på 10 minutter...
Det betyder ikke Rodrygo er dårlig, det er bare utopi at tror at han er et meget stærkere valg end de 2 andre!


Juni Calafat er et geni, der har sikret os to geniale spillere for kun en halv milliard kroner!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum