Optakt: Valencia - Real Madrid, LaLiga, 9. spillerunde
Haha. Fuck en kamp. HAHA.
HAHAHA.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Nu slukker jeg TV'et og finder på noget andet.
Donde está la biblioteca?
Donde está la biblioteca?
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg forstod det som om det var Moussa der var skyld i at det skulle sparkes om?DeLaRed skrev:
Madridista02 skrev: Lucas Vasques har gjort det ganske fint efter han tog over som 4.valg på højre back. Kritikken af ham har været helt ved siden af og uberettiget. Det virker nogle gange som om, at folk her inde bliver så frustreret, at de skyder med spred hagl når det kommer til kritik. Okay, de får et straffespark tildelt pga. en bred vinge af LV, det er ærgerligt. Udover det, har han spillet fint, og til tider godt, de sidste par kampe.
Jeg er altid meget konsekvent i min kritik af Vasquez...
Hvis vi bare lige tar iaften:
Han giver det første straffe, måske lidt uheldigt men stadig, men han er også grunden til at det skal tages om...IKKE IORDEN!
Se han så i situationen ved det andet straffe spark, han er jo helt væk, men efter han bog er tørret, stopper han med at kæmpe, han kunne godt have nået ind omkring det lille felt i den situation.
Jeg er med på han er 4. valg, til positionen, det her niveau er bare ikke godt nok.
Interessant. Synes slet ikke han er så elendig på højre back som folk gør det til.
Jeg savner Pepe :(