Optakt: Valencia - Real Madrid, LaLiga, 9. spillerunde

2 måneder 2 uger siden #61 af Ramos4
Det er helt vildt hvordan den kan gå fra 1-0 til 1-2 på så kort tid. Mod Inter gik der vel heller ikke et minut fra Ramos scoring til at bolden lå nede i vores mål. Kom nu, mand.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #62 af mohbar
Hvis jeg var træner for Valencia ville jeg i pausen sige til mine spillere at bolden skal spilles rigtig meget på Reals Højre side.

Vazquez er simpelthen bare alt for ringe.

2 måneder 2 uger siden #63 af DeLaRed

Ramos4 skrev:

DeLaRed skrev: Det nytter bare ikke at beklage sig Iver Real offensiv i en kamp hvor vi er bagud med 2 mål pga horribelt forsvars spil.

Valencia har haft oceaner af plads hos Vasquez, med flere flade indlæg ind i bogen helt upresset, Asensio har vundet vilden flere gange foran feltet end Vasquez, det er helt hen i vejret! Han koster 2 straffe spark på 2 minutter!

Marcelo har været heldig at Valencia kun banker på mod Lucas, og jo han kommer med en nem assist, men han sover også ved straffe sparket, havde han bare fulgt sin mand ind i feltet, sp havde Courtois stået med en straffe redning.

Varane ser også skridt ud ved selvmålet, det var en nem bold der bare skulle væk.

Fede og Modric har egentlig spiller godt frem i banen, men de mangler Isco i pres spillet på midtbanen til at kun kontrollere spillet helt.

Mendy og Kroos burde komme på banen efter halvej, så vi kan få styr på bores defensiv, når vi først har bolden er Valencias forsvar stadig til at snakke med, men det holder ikke hvis vi ikke kan holde på bolden og stoppe deres konstante løb i ryggen på Vasquez!

Tja tjo. Lucas er snart fortid på backen, Marcelo er heldigvis kun backup og det er trods alt ikke hver dag man laver selvmål. Jeg synes stadig vores klart største problem ligger i offensiven. Men det er bestemt bekymrende som defensiven er blevet markant ringere i den nye sæson.

Det er jo 4 individuelle fejl i vores bagkæde (Vasquez, Marcelo, Vasquez, Varane) der er skyld i 2 mål imod os. Havde de ikke været der, første vi 0-1 til halvvejen, og havde med stor sandsynlighed haft meget godt kontrol over kampen (det havde vi ko generelt, på nær på højre backen, indtil vi kom bagud). Så kan man argumentere for at vi burde have scorer flere mål, men en kontrolleret 0-1 føring havde jeg gerne taget til halvvejen!

Donde está la biblioteca?

2 måneder 2 uger siden #64 af Kratmus
Aldrig har jeg set pauseværterne være så glade og positive. Nok om det, de er tydeligt farvede, og snakker jo kun om hvordan man kan forsvare dommene.

Det omdømte straffespark er latterligt og decideret forkert! Vazquez er ikke i nærheden af bolden, og præcedens er(gennem et helt år), at kun spillere, der påvirker spillet kan føre til omdømte straffespark. Der er i øvrigt muligvis også spillere i feltet ved det andet straffespark, men det bliver jo ikke undersøgt.

Det andet mål er lige så åndssvagt. Der er frispark til Asensio i den situation, der fører til målet. At en elendig pauseklovn i studiet mener, at der "ikke er nok til frispark" er jo ligegyldigt. Motm må være Gil Manzano. Den mand bør snart få en tur på bænken.

Zirkus Zidane
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Ramos4

2 måneder 2 uger siden #65 af Ramos4

DeLaRed skrev:

Ramos4 skrev:

DeLaRed skrev: Det nytter bare ikke at beklage sig Iver Real offensiv i en kamp hvor vi er bagud med 2 mål pga horribelt forsvars spil.

Valencia har haft oceaner af plads hos Vasquez, med flere flade indlæg ind i bogen helt upresset, Asensio har vundet vilden flere gange foran feltet end Vasquez, det er helt hen i vejret! Han koster 2 straffe spark på 2 minutter!

Marcelo har været heldig at Valencia kun banker på mod Lucas, og jo han kommer med en nem assist, men han sover også ved straffe sparket, havde han bare fulgt sin mand ind i feltet, sp havde Courtois stået med en straffe redning.

Varane ser også skridt ud ved selvmålet, det var en nem bold der bare skulle væk.

Fede og Modric har egentlig spiller godt frem i banen, men de mangler Isco i pres spillet på midtbanen til at kun kontrollere spillet helt.

Mendy og Kroos burde komme på banen efter halvej, så vi kan få styr på bores defensiv, når vi først har bolden er Valencias forsvar stadig til at snakke med, men det holder ikke hvis vi ikke kan holde på bolden og stoppe deres konstante løb i ryggen på Vasquez!

Tja tjo. Lucas er snart fortid på backen, Marcelo er heldigvis kun backup og det er trods alt ikke hver dag man laver selvmål. Jeg synes stadig vores klart største problem ligger i offensiven. Men det er bestemt bekymrende som defensiven er blevet markant ringere i den nye sæson.

Det er jo 4 individuelle fejl i vores bagkæde (Vasquez, Marcelo, Vasquez, Varane) der er skyld i 2 mål imod os. Havde de ikke været der, første vi 0-1 til halvvejen, og havde med stor sandsynlighed haft meget godt kontrol over kampen (det havde vi ko generelt, på nær på højre backen, indtil vi kom bagud). Så kan man argumentere for at vi burde have scorer flere mål, men en kontrolleret 0-1 føring havde jeg gerne taget til halvvejen!

Enig. Ja lige i dag er det defensiven der halter. Omvendt kan man sige, at den her slags fejl kan ske. Specielt med to ringe backs. Men en god offensiven kunne nemt gå ned og straffe det her Valencia hold og tage sejren tilbage.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
2 måneder 2 uger siden #66 af Madridista02
Lucas Vasques har gjort det ganske fint efter han tog over som 4.valg på højre back. Kritikken af ham har været helt ved siden af og uberettiget. Det virker nogle gange som om, at folk her inde bliver så frustreret, at de skyder med spred hagl når det kommer til kritik. Okay, de får et straffespark tildelt pga. en bred vinge af LV, det er ærgerligt. Udover det, har han spillet fint, og til tider godt, de sidste par kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Sahinovic

2 måneder 2 uger siden #67 af Ramos4
Hvad foregår der? Straffe?!

2 måneder 2 uger siden #68 af -#7-
Straffe simpelthen..

En sjov og vittig signaturtekst

2 måneder 2 uger siden #69 af longwind
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

2 måneder 2 uger siden #70 af Sahinovic
Der er frispark til Real Madrid? :-D

Florentino Pérez

2 måneder 2 uger siden #71 af Kiwes
Og denne gang er det så Marcelo. Forhåbentlig er Zidane fortid til sommer.

2 måneder 2 uger siden #72 af Elto92
Det er jo ikke en fodboldkamp det her.. hvor ødelægger var bare det smukke ved gamet.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.