Optakt: Real Madrid – Alavés, LaLiga, 11. spillerunde

1 måned 4 uger siden #109 af DeLaRed

longwind skrev:

Matamoro skrev: Vi kan godt droppe enhver ide om at hente de store stjerner. Hvem fanden gider spille på det her taberhold. Ud med Florentino. Ud med Zidane. Ud med de fleste af spillerne. Ny langsigtet strategi. Det lange seje træk. Vi kan tale om titler igen om fire år. Det her vi har gang i nu er en dødsejler. Hvis vi fortsætter meget mere så er vi AC Milan.

Det er altafgørende for de næste 10-15 år i klubben at man formår at hente som minimum Mbappé og gerne en angriber som Haaland. Man må gå all in og betale hvad det koster. Lige om lidt holder Benz ikke længere, og med Hazards historik har vi simpelthen ingen offensiv power. Jeg tror og håber at Real Madrid lige netop stadig har nok tiltrækningskraft til at hente dem på et par fede lønninger.

Som jeg ser det er det eneste skud i bøssen vi har tilbage for at redde de næste mange sæsoner. Lige nu er holdet bare så ufatteligt middelmådigt over hele linjen. De eneste yngre spillere der har niveau til at bidrage til fremtidens Real Madrid er Ødegaard og Valverde, og måske kan Rodrygo komme til at spille en rolle. Det er skræmmende, men jeg begynder også at kunne se AC Milan-dæmonen spøge i baggrunden. Corona kunne ikke have kommet på et værre tidspunkt.

Jeg vil personligt argumentere for, at før vi overhovedet tænker på at hente “store stjerner” så skal vi have styr på bredden i vores trup, for en spiller spm Mbappe har jo allerede i sin kort karriere bevist at han har nemt til skader, så det nytter ikke at når han er skadet så står vi tilbage med de samme spillere som iår der skal bære holdet!

Der skal findes bedre løsninger til;
- Marcelo (Det SKAL være slut nu):
Her kunne man passende hente Reguilon hjem for 45mill og derved have en defensivt stærk løsning i Mendy og en offensiv/All-round løsning i Reguilon.
- Jovic (Vi kan bare ikke vente 2-3 seasoner før e angriber producere, pt er Mariano et langt bedre valg, men det er jo stadig ikke godt nok): Helst Køb en “stjerne” og lad Benzema langsomt glide ud som back-up reserve over næste season, men hvis serbiske er penge så byt Jpvic til en spiller der passer bedre ind i truppen og spillestilen, vi SKAL simpelhen kunne forvente 15 mål fra vores back-up angriber!
- Isco (han vil jo gerne væk): Vi har egentlig nok af spillere til den offensive midt(Kroos, Fede, Luka, Martin) så ingen grund til en direkte erstatning, istedet burde man kigge sig om efter et bedre alternativ til den defensive del af midtbanen, og hvorfor ikke give Blanco chancen, håber ville være at han kunne bringe samme fight og hjerte som Nacho/Dani/Lucas gør det som tidligere ungdoms spillere
- Militao (hans niveau er for svingende): Vi skal bare have en bedre backup, han skal ikke være fantastisk men bare en der ligger et kontinuerligt niveau, Nacho er helt fint som 3. valg, men det nytter ikke noget at vores bagkæde falder sammen når vores 4. valg(Militao) så kommer på banen.
-Vasquez: Jeg siger ikke at LV skal være historie i klubben, men det nytter bare heller ikke at når han spiller en middelmådig kamp at vi så roser ham til skyerne, mod Valencia og første opgør mod Inter er han direkte involveret i at vi lukker mål ind, og det nytter ikke noget! Kan vi komme af med han til sommer sammen med Isco så lad os tage disse opgør nu, så civile står med en 34 årig rullator-Vasquez om 4 år! (Brahim ligner en fin og gratis løsning)

Og så er der spillere som Asensio, Rodrygo og Vini, samt Brahim og Kubo, så jeg mener alle stadig kan have en rolle at spille på fremtidens hold, det skal dog for de 3 først nævnte pt ikke være som en del af start opstilling. Jeg ville ihvertfald sørge for at gøre noget ved de svageste led i truppen først, inden jeg begynder at rydde op i næste kæde.

Faktum er st hvis vi sætter Mbappe på banen i en opstilling der også tæller Militao og Marcelo i forsvaret, Vasquez og Isco på midtbanen og Jovic i angrebet, så kan franskmanden sku heller ikke stille noget op!

Vi skal have løst bredden, så vi er bedre stillet hvis vi også næste season står overfor så mange skader! Og derefter kan vi så kigge på hvilke stjerne vi har plads til i budgettet!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.