Optakt: Real Madrid – Alavés, LaLiga, 11. spillerunde

3 måneder 40 minutter siden #25 af longwind

Bismo skrev: vi spiller lige op mod Alaves.... siger meget om vores niveau for tiden.

Holdet ude på banen er vel heller ikke så meget bedre? I hvert fald ikke offensivt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 40 minutter siden #26 af JesperThomsen
I de gode gamle dage havde real vundet sådan en kamp 5-0 på hjemmebane.. nu er de der igen hvor de høje indlæg uden adresse er ZZs eneste taktik!
Real bliver på ingen måde mestre på denne måde

3 måneder 39 minutter siden #27 af Bismo
Hazard har været ekstremt uheldig. Senest med Corona.

3 måneder 39 minutter siden #28 af Kiwes
Det er så tydeligt at vi skal have Ødegaard ind på midten. Håber godt nok Zidane kan se det.

3 måneder 37 minutter siden #29 af Bismo

Kiwes skrev: Det er så tydeligt at vi skal have Ødegaard ind på midten. Håber godt nok Zidane kan se det.

Ødegaard fik 70 min i sidste kamp. Efter mine beregninger går der minimum 1587 min inden vi ser ham igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

3 måneder 36 minutter siden #30 af longwind
Jeg giver snart op. Der er bare intet der kan gå vores vej for tiden.

3 måneder 33 minutter siden #31 af elle44
Kan godt lide Mariano. Han er en god type når spillet ikke fungerer
Sidste redigering: 3 måneder 28 minutter siden ved elle44.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, longwind

3 måneder 32 minutter siden #32 af 9eren
Hazard skal væk til sommer

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

3 måneder 27 minutter siden #33 af DeLaRed
En skidt første halvej, vi sjal naturligvis være bedre mod er middel/bund hold...Men der er nu også nogen der skal have en alvors snak med dommeren, der er 3 situationer der kunne have givet Real straffe, den sidste hvor Marcelo blir revet i håret er jo et direkte rødt kort!

Donde está la biblioteca?

3 måneder 24 minutter siden #34 af Steen
Hazard = største flop i klubbens historie. Han skal bare væk og det kan kun gå for langsomt. Elendig, uprofessionel og konstant skadet. Til hans forsvar, så hjælper det heller ikke at han skal spille under Zidane. Der har vel ikke været én eneste offensiv spiller, der har spillet godt under Zidane. Han formår virkelig at dræne alle offensive kvaliteter ud af spillerne. Det er sgu klart at de alle sammen underpræsterer når de spiller under ham. Der er ingen idé bag spillet. Intet struktur, intet system. Sammenlign Zidanes ''taktikker'' (hvis man nu kan kalde dem det, for der er nu ikke meget taktik over dem) med Klopps eller Flicks. Der er en verden til forskel. Det er pinligt, at se Real Madrid spille ....

3 måneder 24 minutter siden #35 af longwind
Ronaldo + Bale + Benzema --> Rodrygo, Mariano, Asensio.

Hvor gik det galt?

3 måneder 23 minutter siden #36 af DeLaRed
Det kan godt være at han mangler en smule skarphed, men hvor er det en fornøjelse st se Mariano på 45min komme frem til ligeså mange chancer som Jovic har haft i hele 2020. Dette er forkskellen på om man vild det eller ej!

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.