Optakt: Real Madrid – Alavés, LaLiga, 11. spillerunde

3 måneder 44 minutter siden #97 af Matamoro
Vi kan godt droppe enhver ide om at hente de store stjerner. Hvem fanden gider spille på det her taberhold. Ud med Florentino. Ud med Zidane. Ud med de fleste af spillerne. Ny langsigtet strategi. Det lange seje træk. Vi kan tale om titler igen om fire år. Det her vi har gang i nu er en dødsejler. Hvis vi fortsætter meget mere så er vi AC Milan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 44 minutter siden #98 af Dybbøl
Idag havde Zidane og spillerne fortjent at spille foran et fyldt Bernabeú, så de kunne mærke vi fans utilfredshed.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Fondo_Sur

3 måneder 43 minutter siden #99 af Bismo
Synes det er lidt hårdt at skyde skylden på Courtois. Udover det massive drop i dag, har han da nok været den mest stabile spiller i denne sæson. Uden ham havde det jo set endnu mere skidt ud.

I gamle dage kunne vi indkassere 2 og komme tilbage og vinde 4-2, fordi vi havde et angreb der fungerede.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

3 måneder 38 minutter siden #100 af Macon
Dårligste offensiv vi har haft i årevis og årtier

for mange spillere der er over the hill.
Ser sort ud når vores bedste spiller i kampen er Lucas.
Sidste redigering: 3 måneder 35 minutter siden ved Macon.

3 måneder 37 minutter siden #101 af longwind

Matamoro skrev: Vi kan godt droppe enhver ide om at hente de store stjerner. Hvem fanden gider spille på det her taberhold. Ud med Florentino. Ud med Zidane. Ud med de fleste af spillerne. Ny langsigtet strategi. Det lange seje træk. Vi kan tale om titler igen om fire år. Det her vi har gang i nu er en dødsejler. Hvis vi fortsætter meget mere så er vi AC Milan.

Det er altafgørende for de næste 10-15 år i klubben at man formår at hente som minimum Mbappé og gerne en angriber som Haaland. Man må gå all in og betale hvad det koster. Lige om lidt holder Benz ikke længere, og med Hazards historik har vi simpelthen ingen offensiv power. Jeg tror og håber at Real Madrid lige netop stadig har nok tiltrækningskraft til at hente dem på et par fede lønninger.

Som jeg ser det er det eneste skud i bøssen vi har tilbage for at redde de næste mange sæsoner. Lige nu er holdet bare så ufatteligt middelmådigt over hele linjen. De eneste yngre spillere der har niveau til at bidrage til fremtidens Real Madrid er Ødegaard og Valverde, og måske kan Rodrygo komme til at spille en rolle. Det er skræmmende, men jeg begynder også at kunne se AC Milan-dæmonen spøge i baggrunden. Corona kunne ikke have kommet på et værre tidspunkt.

3 måneder 35 minutter siden #102 af Ramos4

Bismo skrev: Synes det er lidt hårdt at skyde skylden på Courtois. Udover det massive drop i dag, har han da nok været den mest stabile spiller i denne sæson. Uden ham havde det jo set endnu mere skidt ud.

I gamle dage kunne vi indkassere 2 og komme tilbage og vinde 4-2, fordi vi havde et angreb der fungerede.

Det er ikke kun Kurt's skyld meeen han lavede også straffe forleden og gav et mål mod Danmark.

Der er bare mange der laver sindssyge fejl. Varane ligeså.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

3 måneder 34 minutter siden #103 af Madrid1998
Sidst vi spillede godt offensivt fodbold over en længere periode var jo nærmest under Ancelotti (Og en meget kort periode under Zidane, hvor Isco var i sit livs form).
Genansættelsen af Zidane var en kæmpe brøler, og lappeløsning. Jeg ærger mig stadig den dag i dag, at Lopetegui ikke fik længere snor. Jeg synes legit, at vi spillede fantastisk og rent faktisk havde et koncept. Han var bare nærmest forbandet, og bolden ville bare ikke ind.
Sidste redigering: 3 måneder 31 minutter siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Bogelund

3 måneder 34 minutter siden #104 af Ramos4

Madrid1998 skrev: ,

Det opsummerer sgu sæsonen meget godt.

Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

3 måneder 28 minutter siden #105 af Steen
Efter blot 6 hjemmebane kampe har vi allerede oplevet:
0-1 Cadiz
2-3 Shakhtar (bagud 0-3 efter 45 minutter)
1-2 Alaves

Zidane skal ud. Denne sæson har budt på pinagtigt ringe resultater, og endnu værre spil. Der er ikke blot tale om en dårlig periode. Det her har stået på siden han blev ansat, og det vil fortsætte så længe han er her.
Pochettino er stadig ledig. Jeg har selv mine tvivl om ham, men hvem ville man kunne hente, selv hvis man venter til sommer? Klopp og Flick er de bedste trænere på nuværende tidspunkt, og jeg kan ikke forestille mig, at de stopper i deres respektive klubber efter denne sæson. Udover dem, er der ikke mange andre trænere, som der ellers kunne være interessante. Nagelsmann er nok den eneste, men han er et endnu større sats end Pochettino.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

3 måneder 6 minutter siden #106 af Fondo_Sur
La Liga er holdets chance, hvorfor spiller man med bænkspillere?!?!

3 måneder 1 minut siden #107 af Ramos4
Der er allerede sket meget lort i denne sæson, men jeg havde alligevel ikke regnet med det her lort. Courtois fejl igen. Straffespark. Hazard skade. Lorte spil. Wow.

2 måneder 4 uger siden #108 af 9eren
Og der kommer mere lort, bare vent og se. Der kan ikke peges på noget som løfter det her.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.