Optakt: Real Madrid – Alavés, LaLiga, 11. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
I gamle dage kunne vi indkassere 2 og komme tilbage og vinde 4-2, fordi vi havde et angreb der fungerede.
for mange spillere der er over the hill.
Ser sort ud når vores bedste spiller i kampen er Lucas.
Matamoro skrev: Vi kan godt droppe enhver ide om at hente de store stjerner. Hvem fanden gider spille på det her taberhold. Ud med Florentino. Ud med Zidane. Ud med de fleste af spillerne. Ny langsigtet strategi. Det lange seje træk. Vi kan tale om titler igen om fire år. Det her vi har gang i nu er en dødsejler. Hvis vi fortsætter meget mere så er vi AC Milan.
Det er altafgørende for de næste 10-15 år i klubben at man formår at hente som minimum Mbappé og gerne en angriber som Haaland. Man må gå all in og betale hvad det koster. Lige om lidt holder Benz ikke længere, og med Hazards historik har vi simpelthen ingen offensiv power. Jeg tror og håber at Real Madrid lige netop stadig har nok tiltrækningskraft til at hente dem på et par fede lønninger.
Som jeg ser det er det eneste skud i bøssen vi har tilbage for at redde de næste mange sæsoner. Lige nu er holdet bare så ufatteligt middelmådigt over hele linjen. De eneste yngre spillere der har niveau til at bidrage til fremtidens Real Madrid er Ødegaard og Valverde, og måske kan Rodrygo komme til at spille en rolle. Det er skræmmende, men jeg begynder også at kunne se AC Milan-dæmonen spøge i baggrunden. Corona kunne ikke have kommet på et værre tidspunkt.
Bismo skrev: Synes det er lidt hårdt at skyde skylden på Courtois. Udover det massive drop i dag, har han da nok været den mest stabile spiller i denne sæson. Uden ham havde det jo set endnu mere skidt ud.
I gamle dage kunne vi indkassere 2 og komme tilbage og vinde 4-2, fordi vi havde et angreb der fungerede.
Det er ikke kun Kurt's skyld meeen han lavede også straffe forleden og gav et mål mod Danmark.
Der er bare mange der laver sindssyge fejl. Varane ligeså.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
- Madrid1998
- Guld bruger
-
Genansættelsen af Zidane var en kæmpe brøler, og lappeløsning. Jeg ærger mig stadig den dag i dag, at Lopetegui ikke fik længere snor. Jeg synes legit, at vi spillede fantastisk og rent faktisk havde et koncept. Han var bare nærmest forbandet, og bolden ville bare ikke ind.
Madrid1998 skrev: ,
Det opsummerer sgu sæsonen meget godt.
0-1 Cadiz
2-3 Shakhtar (bagud 0-3 efter 45 minutter)
1-2 Alaves
Zidane skal ud. Denne sæson har budt på pinagtigt ringe resultater, og endnu værre spil. Der er ikke blot tale om en dårlig periode. Det her har stået på siden han blev ansat, og det vil fortsætte så længe han er her.
Pochettino er stadig ledig. Jeg har selv mine tvivl om ham, men hvem ville man kunne hente, selv hvis man venter til sommer? Klopp og Flick er de bedste trænere på nuværende tidspunkt, og jeg kan ikke forestille mig, at de stopper i deres respektive klubber efter denne sæson. Udover dem, er der ikke mange andre trænere, som der ellers kunne være interessante. Nagelsmann er nok den eneste, men han er et endnu større sats end Pochettino.
Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza