Optakt: Real Madrid – Alavés, LaLiga, 11. spillerunde
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Hverken Pochettino eller andre trænere kan redde Real Madrid fra en ydmygende sæson. Truppen er bras. Zidane har stor andel i, at truppen er blevet bras, hvorfor han naturligvis skal væk - meget gerne samme med Perez og resten af ledelsen som har kørt en fuldstændig fejlslagen "indkøbs-politik".longwind skrev: Slutter mig til koret, Zidane må og skal ud.
Ring til Pochettino mens han er ledig.
Edit: Man er efterhånden faldet så meget i niveau de seneste år, at jeg har svært ved at se hvordan vi skal tiltrække spillere fra den øverste hylde (Mbappe, Haaland etc.)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kæft der er langt fra at have en træner som Klopp eller tør man sige Guardiola og så det her. Kæft, hvor kunne det være rart med en klar idé og koncept.
Edit: Eller Bayern eller så mange andre hold. Det er tydeligt at Zidane kan lidt man management og sætte spillerne op til de store kampe and that's it. Ingen taktiske idéer.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Raul7-2880 skrev:
Hverken Pochettino eller andre trænere kan redde Real Madrid fra en ydmygende sæson. Truppen er bras. Zidane har stor andel i, at truppen er blevet bras, hvorfor han naturligvis skal væk - meget gerne samme med Perez og resten af ledelsen som har kørt en fuldstændig fejlslagen "indkøbs-politik".longwind skrev: Slutter mig til koret, Zidane må og skal ud.
Ring til Pochettino mens han er ledig.
Fuldstændig enig. Jeg har dog mistet tilliden til Zidane, og hans evne til at skabe noget med det her projekt. Pochettino er en mere langsigtet løsning, og klubben har simpelthen brug for noget ny energi - især når forstærkningerne kommer. Det her hold kan jo ikke score mål.
longwind skrev: Kampen bliver desværre utroligt farvet af det tilfældige straffespark. Det tillader Alaves at spille præcis som de gerne vil. Vi er virkelig uheldige, men det er ingen undskyldnig for det gennemgribende elendige spil.
Jeg kan ikke se, hvordan straffesparket har påvirket vores spil. Det er det helt samme ideløse spil, der bliver spillet, uanset om kampen står 0-0, 0-1 eller 1-0. Ja, hold kan selvfølgelig pakke sig mere ned, så snart de kommer foran, men de sidste 100 kampe under Zidane har tydeligt vist, at spillet er lige så ringe og elendigt uanset hvad resultatet er.
Steen skrev:
longwind skrev: Kampen bliver desværre utroligt farvet af det tilfældige straffespark. Det tillader Alaves at spille præcis som de gerne vil. Vi er virkelig uheldige, men det er ingen undskyldnig for det gennemgribende elendige spil.
Jeg kan ikke se, hvordan straffesparket har påvirket vores spil. Det er det helt samme ideløse spil, der bliver spillet, uanset om kampen står 0-0, 0-1 eller 1-0. Ja, hold kan selvfølgelig pakke sig mere ned, så snart de kommer foran, men de sidste 100 kampe under Zidane har tydeligt vist, at spillet er lige så ringe og elendigt uanset hvad resultatet er.
Jeg er desværre ikke uenig. Og Alaves havde nok taget til takke med 0-0 alligevel.