Optakt: Sevilla - Real Madrid, LaLiga, 12. spillerunde
- Brylle
- Gæst
-
Når ingen gider foretage noget som helst, så er det klart at der har stået Sevilla på det hele. Forfærdeligt at være vidne til.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Brylle skrev: Hver gang Nacho og Mendy har bolden, så står Kroos og Casemiro og kigger bold inde i midten, mens Vinicius og Rodrygo står helt ude på kridtet. Ingen løb fra Benzema heller. Når Lucas har den, så flyver Modric ud for at hjælpe ham. Modric på 35. Eneste mand som gør noget derfra.
Når ingen gider foretage noget som helst, så er det klart at der har stået Sevilla på det hele. Forfærdeligt at være vidne til.
Det er nok også det der afspejler sig i deres træningssessioner.
Jeg er sikker på der er veeeeerdens forskel på den træning som Bayern og Liverpool har i forhold til Reals. Og det er nok også derfor der er så mange skadestilfælde hos vores hold.
mohbar skrev:
Brylle skrev: Hver gang Nacho og Mendy har bolden, så står Kroos og Casemiro og kigger bold inde i midten, mens Vinicius og Rodrygo står helt ude på kridtet. Ingen løb fra Benzema heller. Når Lucas har den, så flyver Modric ud for at hjælpe ham. Modric på 35. Eneste mand som gør noget derfra.
Det er nok også det der afspejler sig i deres træningssessioner.
Jeg er sikker på der er veeeeerdens forskel på den træning som Bayern og Liverpool har i forhold til Reals. Og det er nok også derfor der er så mange skadestilfælde hos vores hold.
Ah ja, Liverpool som ingen skader har lige nu..
DC19
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
9eren skrev: Ikke klar men han havde passet bedre med de to kanter end Benzema
Ligeledes burde Ødegaard være inde i stedet for Kroos eller Modric
Ikke klar efter hvilken skade?
Spillede han ikke i midtugen?!
Real lignede et holde ville noget de første 30min, og strategien var ret klar, hårdt pres spil og så hurtige angreb over kanterne. Men luften løb af ballonen efter en halv time, og vi er tilbage til at se ligegyldige ud.
Benzema har godt nok været svag, i det store hele mener jeg ikke at vores midtbanen kan gøre meget mere, det er vores angreb der halter ekstremt idag!
Det lugter lidt af at holdet kommer ud fra pausen uden koncentration og energi, og så er Sevilla foran før 55. minut.
Donde está la biblioteca?
-#7- skrev: Vinicius brænder en stor chance fra start. Mendy tæmmer en simpel aflevering så den ryger op i luften og presser ham selv. Benzema med en fuldstændig forfærdelig aflevering i en farlig situation.
God koncentration hele vejen rundt jo..
Er det ikke bare standard Mendy? Sjældent har jeg set en så dårlig teknisk spiller. Hvergang han har bolden, så sætter han sig selv under pres, fordi han ikke kan kontrollere den.
Benzema skal bare smide ud af stadion. Hold nu kæft en omgang lort fra hans side af.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
-#7- skrev: Vinicius brænder en stor chance fra start. Mendy tæmmer en simpel aflevering så den ryger op i luften og presser ham selv. Benzema med en fuldstændig forfærdelig aflevering i en farlig situation.
God koncentration hele vejen rundt jo..
Er det ikke bare standard Mendy? Sjældent har jeg set en så dårlig teknisk spiller. Hvergang han har bolden, så sætter han sig selv under pres, fordi han ikke kan kontrollere den.
Benzema skal bare smide ud af stadion. Hold nu kæft en omgang lort fra hans side af.
Jo, efterhånden vil jeg sige at jeg er enig, Mendy er stadigvæk virkelig god defensivt, og håbet var jo at han kunne udvikle det offensive, men ja.. Jeg skrev det faktisk også dengang han blev købt, han lignede Theo Hernandez, altså en spiller som ikke har 100% kontrol over sine ben, og meget af det han laver virker tilfældigt.
DC19
440 millioner kroner ...
JesperThomsen skrev: Hvor er Mariano?
Muskelskade
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.