Optakt: Sevilla - Real Madrid, LaLiga, 12. spillerunde

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 7 måneder siden #97 af 9eren
Dios

Jeg sætter bare spørgsmålstegn ved din udtalelse. Hvad får dig til at tro at du kan komme på mit hold :)

Har du da set mig spille i Hafnia ?

Jeg er altid klar på en dyst !
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #98 af Dios

9eren skrev: Dios

Jeg sætter bare spørgsmålstegn ved din udtalelse. Hvad får dig til at tro at du kan komme på mit hold :)

Du sætter alle de spørgsmålstegn du har lyst :)

Fordi jeg er god til fodbold? Men bare rolig det kommer aldrig til og ske. For de hold jeg spiller på der vinder vi, og det går vi egentlig meget op i :D

Hvad er chancen for jeg kunne ramme rigtigt på, at du har spillet bordtennis i Hafnia Hallen, hvis jeg ikke havde set dig? :D Alligevel et vildt kald haha.

Men fair vi er uenige om, at være den perfekte fan. For det er jeg langtfra. Er en skide dårlig taber, og jeg sviner samtlige spillere til under en kamp, men det betyder i mine øjne bare ikke, at jeg ikke kan lide dem generelt, eller klubben. Mine følelser sidder uden på tøjet, og skældsord sidder rigtig løst i modgang :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 7 måneder siden #99 af 9eren

Dios skrev:

9eren skrev: Dios

Du sætter alle de spørgsmålstegn du har lyst :)

Fordi jeg er god til fodbold? Men bare rolig det kommer aldrig til og ske. For de hold jeg spiller på der vinder vi, og det går vi egentlig meget op i :D

Hvad er chancen for jeg kunne ramme rigtigt på, at du har spillet bordtennis i Hafnia Hallen, hvis jeg ikke havde set dig? :D Alligevel et vildt kald haha.

Men fair vi er uenige om, at være den perfekte fan. For det er jeg langtfra. Er en skide dårlig taber, og jeg sviner samtlige spillere til under en kamp, men det betyder i mine øjne bare ikke, at jeg ikke kan lide dem generelt, eller klubben. Mine følelser sidder uden på tøjet, og skældsord sidder rigtig løst i modgang :)

Jeg er 39 og er hamrende ligeglad med at vinde en kamp nu. Er far snart til 2+2 og har alt andet at tænke på end mine egen fodbold, men råber du af mig bliver du smidt på tribunen på Valby stadion :) jeg spiller heller ikke mere og træner kun et lille U8 hold en gang om ugen.

Nu kender jeg dig ikke og aner ikke hvem du er, så det undrer mig bare, at du har kunnet pege mig ud! Jeg har da også mine perioder, hvor jeg håber at Benzema og Zidane tager en tur til Kina sammen og tjener kassen
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved 9eren.

5 år 7 måneder siden #100 af Kimbo
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Kimbo.

Leveret af Kunena Forum