Optakt: Sevilla - Real Madrid, LaLiga, 12. spillerunde

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 7 måneder siden #85 af 9eren
Dios

Er det så der man skal sætte spørgsmål til hvor meget du egentlig holder med Madrid, altså en lykkeridder?

En ægte madridista er madridista en lo bueno y en lo malo. Oooooooohhhhhh vaya donde vayas, eeeehhhhhh tú mejor hinchada en la buena y en la malaaaaa
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #86 af Fondo_Sur
Det var nu ikke for at komme ind på dit forhold til Real Madrid. Zidanes diverse taktiske oplæg har bare leveret historiske resultater. Derfor kan man ikke sige, at de ikke har virket. Når vi nu taler om diamantopstillingen, så var det ham der havde mod nok til at spille med den efter mange års fravær som opstilling fra topfodbold.

Synes i øvrigt at der blev spillet flot fodbold i starten. Det er mere kompliceret, det er derhenne af, jeg vil hen.

Jeg har i øvrigt aldrig forstået perspektivet om ikke at se Real Madrid spille. Det er en sur periode, men jeg ser sku alligevel ikke Real Madrid for nydelsens skyld, men fordi jeg holder af klubben. Ikke for at være moralistisk. Et fyldt Bernabeu havde dog nok presset Zidane med pifteri af spillet, men jeg synes ikke, at det er det rette tidspunkt at kræve en fyring - er kommet ned på jorden igen efter det andet nederlag til Shaktar.
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
5 år 7 måneder siden #87 af Brylle

9eren skrev: Dios

Er det så der man skal sætte spørgsmål til hvor meget du egentlig holder med Madrid, altså en lykkeridder?

En ægte madridista er madridista en lo bueno y en lo malo. Oooooooohhhhhh vaya donde vayas, eeeehhhhhh tú mejor hinchada en la buena y en la malaaaaa

Dude styr dig.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 7 måneder siden #88 af 9eren
Hvorfor Brylle.

Det var hårdt sagt, og jeg kan godt forstå at det er hårdt at se kampene pt og finde mod til det. Men hvis man ikke kan støtte sit hold i krise, så skal man egentligtaget også være stille når det går godt.

5 år 7 måneder siden #89 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren skrev: Hvorfor Brylle.

Det var hårdt sagt, og jeg kan godt forstå at det er hårdt at se kampene pt og finde mod til det. Men hvis man ikke kan støtte sit hold i krise, så skal man egentligtaget også være stille når det går godt.

Alle mennesker er forskellige. Og alle mennesker er lidt ens.
Noget af det vigtigste i livet er at man ikke dømmer de andre for at være anderledes end en selv.
Dios må være den Real Madrid, fan han har lyst.

5 år 7 måneder siden #90 af Estadio Santiago Bernabéu
Når man stiller op uden målscorere, så scorer man heller ikke mange mål. Der falder et mål ned hist og her men det bliver aldrig prangende med Benzema som bedste offensive spiller.

Og det må ikke misforstås. Jeg pålægger ikke al skylden på Benzema. Men hvis alle de andre offensive spillere er dårligere end Benzema, så kommer man ikke langt.
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

5 år 7 måneder siden #91 af DeLaRed

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Når man stiller op uden målscorere, så scorer man heller ikke mange mål. Der falder et mål ned hist og her men det bliver aldrig prangende med Benzema som bedste offensive spiller.

Og det må ikke misforstås. Jeg pålægger ikke al skylden på Benzema. Men hvis alle de andre offensive spillere er dårligere end Benzema, så kommer man ikke langt.

Enig, og desvaerre saa er det jo bare realiteten, Benzema er pt det absolut bedste vi kan byde paa.

Donde está la biblioteca?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 7 måneder siden #92 af 9eren

Estadio Santiago Bernabéu skrev:

Noget af det vigtigste i livet er at man ikke dømmer de andre for at være anderledes end en selv.

Det har du ret i, og ja Dios må være den fan han har lyst til at være. Var jeg kaptajn/træner for mit hold og skulle Dios ønske at spille med, ville han så aldrig få spilletid med den attitude. For mit fodbold hold vinder aldrig og de spiller dårligere end FC Zulu.

5 år 7 måneder siden #93 af Ramos4

9eren skrev:

Estadio Santiago Bernabéu skrev:

Det har du ret i, og ja Dios må være den fan han har lyst til at være. Var jeg kaptajn/træner for mit hold og skulle Dios ønske at spille med, ville han så aldrig få spilletid med den attitude. For mit fodbold hold vinder aldrig og de spiller dårligere end FC Zulu.

Hvorfor kunne Dios ikke få spilletid, hvis dit hold alligevel aldrig vinder?

Anyways, at bedømme hvor store fans folk er, udelukkende ud fra hvor mange kampe de ser - dét er da det mest plastik-agtige jeg kan forestille mig.

At være fan handler ikke om overfladiske ting. Det handler om, hvordan man føler indeni, når man er helt ærlig med sig selv. Jeg ved med mig selv, at jeg er ubetinget fan af Real Madrid. Men det betyder ikke, at jeg per automatik tilsidesætter alle familiefester fordi der er en kamp. Hvis jeg synes holdet spiller af lort i en lang periode, så skal jeg ikke stå til ansvar over for nogen, og det gør mig bestemt ikke til en dårligere fan. Hvis det blot krævede at se alle 38 spillerunder i ligaen for at være fan, så ville det jo være nemt nok. At være ægte fan er ligesom at være forelsket. Du kan mærke det i maven. Du ved det med dig selv. Det handler ikke om at skulle se samtlige kampe ud af pligt. Når der er CL semi-finale og hymnen spiller, så ved man udmærket med sig selv om man er ægte fan eller ej. Man kan mærke det i maven og i håndfladerne. At være fan kan ikke bedømmes på, hvor mange kampe du ser, hvor meget af dit liv du tilsidesætter eller hvor meget merchandise du har. Det er en følelse.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Madrid1998, Kimbo

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 7 måneder siden #94 af 9eren
Men man kan vel godt sætte spørgsmålstegn ved hvor stort ens hjerte er for klubben, hvis folk hopper fra når det går skidt. Hvis Real Madrid ender i Europa League, vil jeg da ikke være tilfreds, men jeg ville da stadig følge holdet i tykt og tyndt selvom det ikke er værdigt for mange fans at blive degraderet til en dårligere turnering.

Her handler det ikke om at Dios har farmors 90 års fødselsdag han skal hen til og da slet ikke i de her tider hvor mor Mette, presser total frygt og hjernevask nedover den danske befolkning og ber en om at blive hjemme og se under 10 i julen.

Jeg har diskuteret den før, men at folk springer kampe over fordi det går dårligt på holdet, det sætter jeg spørgsmålstegn ved. Nuvel debatten skal være saglig men engang imellem må der godt komme passion i tingene. Bestemt fordi at den danske Real Madrid ånd er total svækket.

Dios vil ikke få spilletid fordi vi altid taber men vi har en holdånd der siger vi kan vinde det hele. Den ville han ødelægge med sin attitude

5 år 7 måneder siden #95 af Dios
@Fondo_Sur.

Jeg er bare ikke enig. Jeg synes vi ser Zidane's mangler nu når vi ikke har en Ronaldo i truppen. Det var jo ikke fordi han opfandt den dybe tallerken. Han centrerede spillet omkring Ronaldo, og ofte sparkede vi 400 indlæg ind efter ham, og Ronaldo er Ronaldo, så selvfølgelig får han prikket en enkelt eller 4 i kassen.
Vi var jo mange herinde, som var ekstremt utilfredse med spillet dengang, men dengang havde vi jo netop bare Ronaldo til at redde os. Nuvel, så vandt vi mesterskabet sidste sæson, men jeg er i tvivl om vi overhovedet havde vundet det uden afbrydelsen af Corona, og det ekstremt tætte som faldt ud til vores fordel.
Zidane spiller jo bare med det spillermateriale han har. Han roder rundt efter formationer og hvem der skal starte. Intet har ændret sig. Så spiller han diamanten med Isco, som sprudlede i 2-3 kampe, hvor efter han igen faldt i niveau, og så passede det lige med Bale kom tilbage fra sin skade, og så gik han tilbage til 4-3-3.

Samtlige spillere skal ramme deres individuelle niveau før Zidane får succes, fordi spillet er bygget så tilfældigt op. Hvis ikke Benzema rammer målet, så skal der jo et straffe eller selvmål til for at få bolden i nettet. Ingen af vores kantspillere bliver sat op, så de skal klarer det hele selv, og her er ingen af dem gode nok, og det ser vi jo også kamp efter kamp.

Zidane og Real Madrid er heldige, fordi Barcelona er dårligere (skræmmende nok) og Atletico er blevet ustabile, som dog ser skræmmende gode ud, men det får vi forhåbentlig ikke at se på lørdag.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

5 år 7 måneder siden #96 af Dios
@9eren.

Haha sikke du kan :D

Jeg hoppede kampen over imod Shakhtar, fordi jeg blev inviteret ud og spise, og kampen blev spillet kl. 19. Jeg så kun 1. halvleg imod Sevilla, fordi min kone bare sad og ventede på Real Madrid var færdige, så vi kunne købe en masse spændende ting :)
Det var faktisk det :D Ting jeg førhen nok havde planlagt mig ud af, men som Ramos4 så fint selv siger, så skal man ikke stå til ansvar for noget, og det gør jeg sådan set heller ikke. Har dog ikke noget imod at fortælle hvad jeg syntes var vigtigere eller mere spændene. Hvis du vil kalde mig en plastik fan, så fint med mig. Hvis du mener du er en bedre fan end mig, så fint :)
Det rykker ikke rigtig noget i mig.

En anden ting er, at jeg uden tvivl ville komme på dit hold uanset hvilken attitude jeg ville ha på dagen :D Jeg ville også tæske dig i bordtennis, for det er immervæk ikke kvalitet der bliver langet over bordet i Hafnia Hallen haha :D Joke til side, selvom der trods alt er en sandhed i begge dele :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Dios.

Leveret af Kunena Forum