Adskillige medier: Real Madrid har budt på Kylian Mbappé

4 år 11 måneder siden #37 af Petroleum
​For mig at se er der fire grunde til at handlen skal ske denne sommer:
1. PSG har fortalt Mbappe om konsekvenserne ved at han ikke forlænger - så sidder han på bænken eller på anden vis bliver degraderet i den kommende sæson. 
2. PSG vinder alt næste sæson og dominerer på ondeste vis, hvorfor Mbappe opnår det han ønsker; at vinde CL. Han forlænger i lykkerusen og vi kan vinke farvel til ham. 
3. Der bliver budkrig til vinter i forbindelse med at få Mbappe på fri transfer. Lønnen skyder i vejret pga flere bejlere. 
4. Perez skal vise fodboldeuropa, at Real Madrid stadig er en magtfaktor. Det cementerer han i den grad, hvis buddet bliver til en reel transfer. 
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved Petroleum.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #38 af Ramos4

Ramos4 post=140727 skrev:

NadaMás post=140725 skrev:

Ramos4 post=140723 skrev: Hvad gør vi med trøjenumre? Hazard kommer vi jo aldrig af med i hans nuværende forfatning. Hvilket nummer skal Mbappe have i år? 10'eren er fri næste år når Modric stopper, så kan han få den eller Hazard kan.

Men hvad gør vi nu?

​Nr. 19 er eneste frie nummer på nuværende tidspunkt.
Ceballos er stadig ikke tildelt et nummer.

​Odriozola er da nummer 19. 

​Han er på vej på lån til Fiorentina kan jeg forstå. 

Mbappe nummer 19? :O

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 11 måneder siden #39 af Matamoro
Jeg er fuldstændig ligeglad hvor meget klubben spenderer på ham. Klubben bliver kørt økonomisk fornuftigt og man ved hvad man har råd til.

Sportsligt er det bare helt afgørende at Madrid lander en superstjerne. Håber også at Pedri og Ansu Fati udvikler sig til superstjerner. Real Madrid og Barcelona er begge afhængige af deres rivalisering som verdens bedste klubber.

Jeg tror det kan blive helt fantastisk med Mbappe og Vinicius på toppen. Vi får to af de hurtigste spillere i verden. Så kan det godt være at Vinicius stadig vil slå en skævert i ny og næ. men det angreb vil være så vanvittigt.

4 år 11 måneder siden #40 af Ramos4
Jeg har lige tjekket nogle stats ud, og siden Ronaldo forlod os har vi et plus på 20m euro på transferbalancen. Og de seneste ti år er vi nr. 28 i verden mht. transferudgifter netto.

De to Manchesterklubber topper med over 1000m euro transferudgifter netto.

Vi har under 300m euro netto i udgifter de seneste ti år.

En utrolig veldrevet klub ren økonomisk og nu står vi med muligheden for at signe Mbappe + vi får et nyt fantastisk stadion.

Gracias for det, Florentino - trods alt.

Edit: Og med "tjekket nogle stats ud" mener jeg selvfølgelig, at jeg har set en Twitter post.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur, NadaMás, El Siete, DeLaRed

4 år 11 måneder siden #41 af Sebberg
​Jeg har det på samme måde som mange af jer andre:

160 mio. euro er meget, men vi SKAL have ham, og så er spørgsmålet jo bare, om vi er 100 procent sikre på, at vi kan skrive med ham til vinter? Kan han ændre mening efter en fantastisk halvsæson med Messi og Neymar? Det er nok usandsynligt, men ikke desto mindre umuligt.

Og så er der altså også én ting, som mange af jer ikke nævner: Den sportslige - og dermed økonomiske - gevinst af at få ham i år vs. næste år.

Hvis Florentino, Ancelotti og resten af den sportslige ledelse vurderer Mbappé på samme måde, som jeg gør, er han jo ikke bare 'en spiller', der kommer ind på holdet. Så er han altså den spiller, der forvandler os fra at ligge side om side med de andre store klubber som favoritter i La Liga til at være ret klare favoritter. Og som vil rykke os fra ret store outsidere i CL til at være lige udenfor favoritfeltet. 

Det er også penge. Mange penge endda. 

4 år 11 måneder siden #42 af Dybbøl
Altså nu hvor PSG åbenbart har afvist vores bud på 160 mio. euro. Hvor meget mener I at vi skal byde mere for en spiller som Mbappe, som åbenbart gerne selv vil skifte og har 1 år tilbage af sin kontrakt?

Læset nogle steder at PSG forventer at vi vender tilbage med et nyt bud på 200 mio. euro. 

Jeg forstår virkelig godt jer der siger at Mbappe SKAL spille i Madrid. Han kan være brikken der gør forskellen de næste 10 år. Men 200 mio. euro?

Synes det er crazy at de kan sige nej til 160 mio. 

4 år 11 måneder siden #43 af Real HWL
​Broren til PSGs ejer er kommet med et hånligt tweet til Real Madrid

"Kontakt os, hvis i accepterer den fastsatte pris. Ellers kan i spille sæsonen færdig med golfspilleren (Gareth Bale)

Hold kæft hvor er de usympatiske. En lille lorte klub med for mange penge!! 
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

4 år 11 måneder siden #44 af PMO

Dybbøl post=140757 skrev: Altså nu hvor PSG åbenbart har afvist vores bud på 160 mio. euro. Hvor meget mener I at vi skal byde mere for en spiller som Mbappe, som åbenbart gerne selv vil skifte og har 1 år tilbage af sin kontrakt?

Læset nogle steder at PSG forventer at vi vender tilbage med et nyt bud på 200 mio. euro. 

Jeg forstår virkelig godt jer der siger at Mbappe SKAL spille i Madrid. Han kan være brikken der gør forskellen de næste 10 år. Men 200 mio. euro?

Synes det er crazy at de kan sige nej til 160 mio. 

Jeg er også helt med på at Mbappé vil være fantastisk, men han er ikke løsningen på samtlige problemer. Købet af Mbappé må ikke blive så dyrt, at holdet kommet til at lide under det, på andre positioner. Han var trods alt ikke ret toneangivnede for Frankring under EM. Man skal passe på med at ophøje ham til en Messi(as) lignede figur (selvom prisen berettiger det) - for da kan han nærmest kun skuffe. 
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved PMO.

4 år 11 måneder siden #45 af Petroleum
​Nogle af disse udtalelser fra Leonardo virker lidt sindssyge; www.dailystar.co.uk/sport/football/break...sg-transfer-24836214

"Mbappe promised us he would not leave for free" - de takker nej til et bud på 160mio€ og forventer et større bud. ellers er de sikre på at forlænge... Selvfølgelig er der noget bluff over dette, men hold kæft en klub. er det samtidig en trussel mod mbappe? Hvis du ikke forlænger, så spiller du ikke..

"Mbappe will not leave for less than we paid" - come on... der er 1 år tilbage af kontrakten, hvordan kan de forvente at få 180?

SPÆNDENDE at se hvad Papa Perez gør ved den her.

4 år 11 måneder siden #46 af -#7-
Jeg ville betro Perez med at få mig forhandlet ud af en gidselsituation i Somalia, så jeg tror personligt at Mbappe lander i Real Madrid mere end jeg faktisk nogensinde har gjort før. Klubben smider ikke sådan et gigantisk bud uden at være nogenlunde sikker på at det kan lykkedes at lande ham allerede denne sommer. Jeg gad godt være en flue på væggen på direktionsgangene i Madrid lige nu. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Petroleum, mohbar, NadaMás

4 år 11 måneder siden #47 af mohbar
​Leonardo er ikke ligefrem kommunikationskunstens Da Vinci..

In terms of our position on Real, it seems like a strategy to try to get a no from us, to show that they have tried everything and to wait for a year to get him for free. For the last 2 years, Real Madrid have been behaving like this, it is not correct, illegal even because they contacted the player. It is unacceptable for us, because it is not correct. It is proof of the strategy: an offer comes 1 year before the end of his contract and 7 days before the end of the window. They want us to reject to show to Kylian that they tried everything and to start negotiating for next year.

4 år 11 måneder siden #48 af PMO

mohbar post=140762 skrev: ​Leonardo er ikke ligefrem kommunikationskunstens Da Vinci..

In terms of our position on Real, it seems like a strategy to try to get a no from us, to show that they have tried everything and to wait for a year to get him for free. For the last 2 years, Real Madrid have been behaving like this, it is not correct, illegal even because they contacted the player. It is unacceptable for us, because it is not correct. It is proof of the strategy: an offer comes 1 year before the end of his contract and 7 days before the end of the window. They want us to reject to show to Kylian that they tried everything and to start negotiating for next year.

Men han har da på sin vis ret?

Leveret af Kunena Forum