Adskillige medier: Real Madrid har budt på Kylian Mbappé
PMO post=140790 skrev:
Real HWL post=140782 skrev:
PMO post=140779 skrev:
Real HWL post=140778 skrev:
PMO post=140775 skrev:
Real HWL post=140773 skrev:
PMO post=140772 skrev:
Bismo post=140770 skrev:
Med mindre end et år tilbage af kontrakten?PMO post=140768 skrev:
mohbar post=140766 skrev:
hvornår har de kontaktet Mbappé?PMO post=140763 skrev:
mohbar post=140762 skrev: Leonardo er ikke ligefrem kommunikationskunstens Da Vinci..
In terms of our position on Real, it seems like a strategy to try to get a no from us, to show that they have tried everything and to wait for a year to get him for free. For the last 2 years, Real Madrid have been behaving like this, it is not correct, illegal even because they contacted the player. It is unacceptable for us, because it is not correct. It is proof of the strategy: an offer comes 1 year before the end of his contract and 7 days before the end of the window. They want us to reject to show to Kylian that they tried everything and to start negotiating for next year.
Men han har da på sin vis ret?
De har budt en stor sum penge for en spiller hvis kontrakt ophører snart. Hvad ønsker han? At de byder 10 milliarder?
At de ønsker at få mindst det samme for ham fordi de stadig skylder Monaco penge er helt absurd når man tænker på hvilket økonomisk råderum de lige har fået.
Vild tanke, men PSG vil vil have RM byder det de vurderer ham til?
Ja?
Det er den sælgende klub som fastsætter salgsprisen. Så kan man mene det ene eller det andet, men sådan er gamet nu en gang. At PSG samtid ikke fattes penge, gør naturligvis, at de kan tillade sig at være lidt mere “grådige”.
Man kan ikke fastsætte en urimelig pris for en spiller der kun har et år tilbage af sin kontrakt og samtidig ikke vil forlænge. Så må man finde en løsning der gavner begge parter. Lidt ligesom Varane.
I den “normale” fodbold verden ja, men PSG behøver ikke sælge.
De har selv været med til at smadre fodbolden, nu må de selv tage konsekvenserne. Mbappe med 3 år tilbage af sin kontrak, er der ingen der har råd til. Så derfor venter man til han er nede i en fornuftig pris. Og det er når han har et år tilbage af sin kontrakt.
Altså de smadrer fodbolden, fordi de køber dyre spillere og giver dem meget i løn?
ej smadrer fodbolden var nok et forkert ordvalg. Men de har været med til at skrue transferpriserne op til et niveau meget få kan være med på. Derfor er det naturligt at vi er havnet i den her situation vi er i nu, hvor PSG er trænkt op i en krog og er ved at miste deres fremtidige verdensstjerne.
Lige det med at skrue transferpriserne op, ville jeg som RM tilhænger, ikke snakke for meget om.
Og til den bruger som nævner “menneskesynet på de kanter”. Hæv nu niveauet. Det er pinligt at læse sådanne udsagn. RMs historie er jo heller ikke ligefrem pletfri.
Jeg tilføjer min stemme til din. Det er pinligt og enøjet at komme med sådan nogle udtalelser. Vi elsker at spille de gode i denne verden. Men vi glemmer hurtigt at vi i vesten om nogen har en baggrund der kan få djævelen til at blegne. Fra slaveriet tidligere til menneskehandel og børnearbejde. Vi har det helt fint med store firmaer som Nike osv. Der udnytter børn i store stil. Men vi skal hak på andre så snart de ikke agere som vi ønsker.
Der bliver snakket om diktatur og jeg skal komme efter dig. Fra selvsamme bruger der tidligere har udtrykket sig racistisk her på siden. Manden aner så ikke at Qatar er kongedømme. Han aner heller ikke at de faktisk har parlamentsvalg om nogle dage.
Dem der snakker om slavelignende forhold skal lige kigge lidt indad. For vi er selv ikke et hak bedre. Vi har flere sager med afrikaske og østeuropæiske kvinder, der blev mishandlet og udnyttet. For slet ikke at snakke om Bunker holdning sag, som sejler brændstof til russiske soldater som bomber civile.
En anden snakker om boykot fra andre europæiske klubber. Ja altså selvsamme klubber som har korruption helt ind til marven. Ja selvsamme klubber, bl. A. Os selv, som har haft sponsorer fra disse land vi kritiserer nu.
Jeg er med på at man kan stille sig kritisk overfor PSG. Jeg er bestemt ikke fan af måden de vælger at agere på. Men de har valgt en linje. Om vi kan lide det eller ej, så er det sådan. Vi kan stille os kritisk overfor klubben og dets ledelse. Men at begynde at tale om andre lande og deres kultur. Det er pinligt og uacceptabelt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ElMadrid post=140820 skrev:
PMO post=140790 skrev:
Real HWL post=140782 skrev:
PMO post=140779 skrev:
Real HWL post=140778 skrev:
PMO post=140775 skrev:
Real HWL post=140773 skrev:
PMO post=140772 skrev:
Bismo post=140770 skrev:
Med mindre end et år tilbage af kontrakten?PMO post=140768 skrev:
mohbar post=140766 skrev:
hvornår har de kontaktet Mbappé?PMO post=140763 skrev:
mohbar post=140762 skrev: Leonardo er ikke ligefrem kommunikationskunstens Da Vinci..
In terms of our position on Real, it seems like a strategy to try to get a no from us, to show that they have tried everything and to wait for a year to get him for free. For the last 2 years, Real Madrid have been behaving like this, it is not correct, illegal even because they contacted the player. It is unacceptable for us, because it is not correct. It is proof of the strategy: an offer comes 1 year before the end of his contract and 7 days before the end of the window. They want us to reject to show to Kylian that they tried everything and to start negotiating for next year.
Men han har da på sin vis ret?
De har budt en stor sum penge for en spiller hvis kontrakt ophører snart. Hvad ønsker han? At de byder 10 milliarder?
At de ønsker at få mindst det samme for ham fordi de stadig skylder Monaco penge er helt absurd når man tænker på hvilket økonomisk råderum de lige har fået.
Vild tanke, men PSG vil vil have RM byder det de vurderer ham til?
Ja?
Det er den sælgende klub som fastsætter salgsprisen. Så kan man mene det ene eller det andet, men sådan er gamet nu en gang. At PSG samtid ikke fattes penge, gør naturligvis, at de kan tillade sig at være lidt mere “grådige”.
Man kan ikke fastsætte en urimelig pris for en spiller der kun har et år tilbage af sin kontrakt og samtidig ikke vil forlænge. Så må man finde en løsning der gavner begge parter. Lidt ligesom Varane.
I den “normale” fodbold verden ja, men PSG behøver ikke sælge.
De har selv været med til at smadre fodbolden, nu må de selv tage konsekvenserne. Mbappe med 3 år tilbage af sin kontrak, er der ingen der har råd til. Så derfor venter man til han er nede i en fornuftig pris. Og det er når han har et år tilbage af sin kontrakt.
Altså de smadrer fodbolden, fordi de køber dyre spillere og giver dem meget i løn?
ej smadrer fodbolden var nok et forkert ordvalg. Men de har været med til at skrue transferpriserne op til et niveau meget få kan være med på. Derfor er det naturligt at vi er havnet i den her situation vi er i nu, hvor PSG er trænkt op i en krog og er ved at miste deres fremtidige verdensstjerne.
Lige det med at skrue transferpriserne op, ville jeg som RM tilhænger, ikke snakke for meget om.
Og til den bruger som nævner “menneskesynet på de kanter”. Hæv nu niveauet. Det er pinligt at læse sådanne udsagn. RMs historie er jo heller ikke ligefrem pletfri.
Jeg tilføjer min stemme til din. Det er pinligt og enøjet at komme med sådan nogle udtalelser. Vi elsker at spille de gode i denne verden. Men vi glemmer hurtigt at vi i vesten om nogen har en baggrund der kan få djævelen til at blegne. Fra slaveriet tidligere til menneskehandel og børnearbejde. Vi har det helt fint med store firmaer som Nike osv. Der udnytter børn i store stil. Men vi skal hak på andre så snart de ikke agere som vi ønsker.
Der bliver snakket om diktatur og jeg skal komme efter dig. Fra selvsamme bruger der tidligere har udtrykket sig racistisk her på siden. Manden aner så ikke at Qatar er kongedømme. Han aner heller ikke at de faktisk har parlamentsvalg om nogle dage.
Dem der snakker om slavelignende forhold skal lige kigge lidt indad. For vi er selv ikke et hak bedre. Vi har flere sager med afrikaske og østeuropæiske kvinder, der blev mishandlet og udnyttet. For slet ikke at snakke om Bunker holdning sag, som sejler brændstof til russiske soldater som bomber civile.
En anden snakker om boykot fra andre europæiske klubber. Ja altså selvsamme klubber som har korruption helt ind til marven. Ja selvsamme klubber, bl. A. Os selv, som har haft sponsorer fra disse land vi kritiserer nu.
Jeg er med på at man kan stille sig kritisk overfor PSG. Jeg er bestemt ikke fan af måden de vælger at agere på. Men de har valgt en linje. Om vi kan lide det eller ej, så er det sådan. Vi kan stille os kritisk overfor klubben og dets ledelse. Men at begynde at tale om andre lande og deres kultur. Det er pinligt og uacceptabelt.
Når nu du nævner slavearbejde. Dødstallet for stadionbyggeriet i forbindelse med VM i Qater er lige blevet opgjort til 15.021. Men det må være varmen. Jeg nægter at tro på at et land som er et kongedømme og afholder parlamentsvalg behandler immigranter så dårligt.
Det er jo mega forsmået og bittert at du kritiserer arbejdsforholdene i Qatar. Det er langt bedre at fokusere på sig selv. Og tiderne skifter ;-)
Hvem udtrykket sig egentlig racistisk?ElMadrid post=140820 skrev:
Ja, vores historie er ikke god, men det kan du jo sige om samtlige landes historie. Det gør jo ikke hverken mig eller dig til et dårligt menneske, at vores forfædre var sådan. Vores historie/baggrund skal jo ikke gøre, at vi ikke kan tage afstand fra en anden kultur*. Især ikke, når den netop blander sig ved at købe sig ind i det europæiske fodboldmarked. Det er en kultur*, der i min optik har et forældet menneskesyn, og netop laver de samme fejl som vores forfædre. Hvis vi ikke tager afstand fra dem (og vores forfædre), så er vi jo netop ignorante og forkert på den. (Hvad vil det overhovedet sige at være enøjet?)
(*Kultur er ikke det samme som et land eller en befolkningsgruppe og er netop derfor IKKE racistisk - det er her ment som kulturen i fodboldeliten i Qatar)
Jo, vi er mere end et hak bedre. Når sager i vores "kultur" kommer frem i lyset gør vi noget ved det, og alene på den baggrund er vi meget bedre. Forberedelserne til VM fortsætter bare med stigende dødstal. Det er jo fuldstændig absurd at blive det blinde øje til (apropos enøjet). Muligheden for at gøre noget ved det, er noget, som vi i den grad kan takke vores forfædre for, og som desværre ikke er alle forundt.
Hvad enkelte mennesker gør kan jo ikke definere en hel befolkningsgruppe (eller kultur). Jeg fik ikke udtrykt mig klart tidligere, men mente blot, at menneskesynet i ejerkredsen og de associerede virksomheder(som er en kultur, ligesom kulturen i magteliten etc.) - i min optik - ikke er acceptabelt. Det kommer bl.a. til udtryk ved måden som VM 22 etableres og afvikles. Det er noget, som jeg også tager afstand fra og aktivt kritiserer, og som min "baggrund/historie" ikke skal forhindre mig i at tage afstand fra eller kritisere. Så igen, jeg har svært ved at se det pinlige i disse udtalelser, men ser mere den manglende argumentation som en falliterklæring.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
9eren post=140811 skrev: Skal helt klart købe en Real Madrid trøje med Mbappe hvis de sikre den handel. Håber at så mange madridistas herinde gør det samme!
Jeg bestiller helt sikkert 2 trøjer med Mbappé, selvom jeg lige har købt 2 trøjer med Benzema, men hvor kunne det være fedt, hvis Mbappé trøjesalget overgår Messi, og Real Madrid vitterligt "tjener" alle pengene hjem igen via trøjesalg :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidder også klar til at lægge min bestilling ind. Please lad ham komme snart...Dios post=140834 skrev:
9eren post=140811 skrev: Skal helt klart købe en Real Madrid trøje med Mbappe hvis de sikre den handel. Håber at så mange madridistas herinde gør det samme!
Jeg bestiller helt sikkert 2 trøjer med Mbappé, selvom jeg lige har købt 2 trøjer med Benzema, men hvor kunne det være fedt, hvis Mbappé trøjesalget overgår Messi, og Real Madrid vitterligt "tjener" alle pengene hjem igen via trøjesalg :)
- Administrationen
-
- Administrator
-
Nej, han skal helt sikkert præsenteres til hjemmekampen mod Celta. Det bliver Papá Pérez´ gave til de fans, der har ventet på at komme tilbage til Estadio Santiago Bernabéu./Jespermohbar post=140836 skrev: Er der chance for han allerede kan være klar til udekampen mod Betis... :-)
- Brylle
- Gæst
-
Eller også giver det endnu mere mening at lege med tanken om Asensio længere tilbage i banen, hvor truppen ikke er lige så bred og hvor der er en del skader. Vi skal også huske at Bale og Hazard maks spiller maks halvdelen af kampene grundet skader og dovenskab samt at vi altid har voldsomt mange skader. Der skal nok blive spilletid til alle mand, og jeg synes faktisk også det ligner at der er stor tiltro til Rodrygo i forhold til de to første indhop der er kommet tidligere end i sidste sæson.Bismo post=140838 skrev: Kan vi nå at leje Rodrygo og/eller Assensio ud? Bare for at tynde lidt ud. Med Mbappe har vi lige pludseligt 6 spillere til to pladser.
Bismo post=140838 skrev: Kan vi nå at leje Rodrygo og/eller Assensio ud? Bare for at tynde lidt ud. Med Mbappe har vi lige pludseligt 6 spillere til to pladser.
Helst Asensio, for så kan Mbappe få nummer 11 :)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.