Adskillige medier: Real Madrid har budt på Kylian Mbappé

3 år 3 måneder siden #109 af Dios

Kratmus post=140840 skrev:

Bismo post=140838 skrev: Kan vi nå at leje Rodrygo og/eller Assensio ud? Bare for at tynde lidt ud. Med Mbappe har vi lige pludseligt 6 spillere til to pladser.

Helst Asensio, for så kan Mbappe få nummer 11 :)

Jeg tror kabalen går op helt automatisk til næste sæson. Hazard vil helst have nr. 10, og Mbappé vil helst have nr. 7, så mon ikke det bliver sådan når nu Modric takker af næste sæson :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #110 af Vinícius

Dios post=140842 skrev:

Kratmus post=140840 skrev:

Bismo post=140838 skrev: Kan vi nå at leje Rodrygo og/eller Assensio ud? Bare for at tynde lidt ud. Med Mbappe har vi lige pludseligt 6 spillere til to pladser.

Helst Asensio, for så kan Mbappe få nummer 11 :)

Jeg tror kabalen går op helt automatisk til næste sæson. Hazard vil helst have nr. 10, og Mbappé vil helst have nr. 7, så mon ikke det bliver sådan når nu Modric takker af næste sæson :)

Du tænker også så langsigtet ;) 

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

3 år 3 måneder siden #111 af DeLaRed

Brylle post=140839 skrev:

​Eller også giver det endnu mere mening at lege med tanken om Asensio længere tilbage i banen, hvor truppen ikke er lige så bred og hvor der er en del skader. Vi skal også huske at Bale og Hazard maks spiller maks halvdelen af kampene grundet skader og dovenskab samt at vi altid har voldsomt mange skader. Der skal nok blive spilletid til alle mand, og jeg synes faktisk også det ligner at der er stor tiltro til Rodrygo i forhold til de to første indhop der er kommet tidligere end i sidste sæson.

​Og saa maa vi heller ikke glemme at Bale (forhaabentlig) ikke faar sin kontrakt forlaenget naeste sommer, og kan man saa ogsaa vaere heldig at endelig faa skubbet Jovic eller Mariano ud af klubben, saa er vi tilbage til en fint antal offensiv spillere igen. Og tror du har helt ret ifth skaderne, dem er vi nok ikke helt af med, saa kan ikke forestille mig at dette bliver et problem i denne season, der bliver bare mindre spilletid til spillere som Rodrygo og Asensio, og det er vel i og for sig fint nok, taget i betragtning at de ikke er paa niveau med Mbappe og Benzema. Det er jo netop saadanne Real vinder titler, ved at have en bred baenk (og ikke skulle til at saette Vallejo i angrebet fordi man ikke har planlagt truppen godt nok, laes. LV som HB)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Fondo_Sur

3 år 3 måneder siden #112 af 9eren
Den er ikke sikker.

Har vi en teknikker klar til vores fax ?

Galactico downfall version 2

3 år 3 måneder siden #113 af Real HWL

9eren post=140851 skrev: Den er ikke sikker.

Har vi en teknikker klar til vores fax ?

Man kan vel godt sige i dag at faxen reddet os. Ellers havde vi nok ikke købt Courtois :)
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

3 år 3 måneder siden #114 af El Siete
​PSG skulle nu have accepteret det seneste bud på 170M+10M i variabler! Vildt hvis det lykkes. 
​Kan offentligøres allerede i dag, men højst sandsyneligt i morgen. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved El Siete.

3 år 3 måneder siden #115 af Bismo

El Siete post=140866 skrev: ​PSG skulle nu have accepteret det seneste bud på 170M+10M i variabler! Vildt hvis det lykkes. 

​Hvor læser du det hen? Det sidste jeg læste var, at Khelaifi havde udtalt, at intet har ændret sig. 

3 år 3 måneder siden #116 af elle44

El Siete post=140866 skrev: ​PSG skulle nu have accepteret det seneste bud på 170M+10M i variabler! Vildt hvis det lykkes. 

​De havde vitterligt intet andet valg. Jeg må sige, jeg synes fandme det er skarpt af Perez det her. Med ét træk får vi en fantastisk spiller, han viser at vi stadig er en kæmpe magtfaktor sportsligt samt økonomisk og han får PSG ned med nakken uanset om de tager imod tilbuddet eller ej. Godt arbejde. 

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 3 måneder siden #117 af El Siete

Bismo post=140867 skrev:

​Hvor læser du det hen? Det sidste jeg læste var, at Khelaifi havde udtalt, at intet har ændret sig. 

Diverse journalister og andre kilder på Twitter osv. Men lad os se om det holder stik. ​

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 3 måneder siden #118 af Sahinovic
​Ja, flere medier skriver at det er Real Madrids sidste bud og Paris har åbenbart taget dette seriøst da de angiveligt har accepteret. Jeg tror den er god nok.

Florentino Pérez

3 år 3 måneder siden #119 af Dragam
​Håber der ikke passer, det er for latterligt mange penge...

3 år 3 måneder siden #120 af Bismo

Dragam post=140871 skrev: ​Håber der ikke passer, det er for latterligt mange penge...

Enig. Men på den anden side så får vi sgu Bappen!! Endeligt. 
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Bismo.

Leveret af Kunena Forum