Adskillige medier: Real Madrid har budt på Kylian Mbappé

3 år 3 måneder siden #301 af JesperThomsen

Dragam post=141251 skrev:

Thomaskjensen post=141250 skrev: €215m er enligt rygterne blevet accepteret af PSG.

​Håber dælme ikke at det passer... absurd mange penge for en der kan skrive gratis med os om et halvt år !!!

​Det kræver at han ikke forlænger, som man godt kan frygte..
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #302 af Al-Andaluzz
Det vil jo altid være en risiko, men omvendt har jeg svært ved at se Mbappe forlænge sin kontrakt i PSG med x antal år. Hvis han vil være en af de største, så må han videre fra den franske liga. Jeg er mere nervøs for, at en engelsk klub kan lokke ham til januar.

3 år 3 måneder siden #303 af Thomaskjensen

Al-Andaluzz post=141257 skrev: Det vil jo altid være en risiko, men omvendt har jeg svært ved at se Mbappe forlænge sin kontrakt i PSG med x antal år. Hvis han vil være en af de største, så må han videre fra den franske liga. Jeg er mere nervøs for, at en engelsk klub kan lokke ham til januar.

​Jeg går i panik om han ikke kommer i morgen, for uden ham tror jeg det kan blive svært at hente de spillere vi behøver næste sommer, jeg tvivler på at vi kan gøre det officielt at han skifter til RM om 4 måneder, og det gør det umuligt at forhandle kontrakter med Haaland, Pogba (om vi vil ha ham)... 

Kunne man læse i kaffegrums at Mbappe kommer næste sommer så skal vi ikke smide en € over €100m,- men hvad nu hvis :( 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #304 af Brylle
​Hvis han kommer, så kommer han. Hvis ikke, så har har vi stadig et virkelig godt hold som godt nok burde få en forstærkning eller to, men vi skal også huske på at Ancelotti har fået en rigtig god start. Det ligner faktisk at der er ro på for første gang i mange år. Ingen tvivl om forlængelser eller salg og spillerne er bundet og kan fokusere på fodbolden. Det var komplet utopi at der skulle smides point i runde 2, og i de to andre kampe har det set ret godt ud i lange perioder. Vinicius spiller virkelig godt, Benzema er statistisk virkelig godt i gang, Carvajal er tilbage og vi begynder stille og roligt at få folk i gang. Senest var det Miguel der leverede et positivt indtryk og Asensio så heller ikke dårlig ud på 8'eren. Der spilles mere offensivt fodbold og nogle spillere er faktisk trådt ekstra meget i karakter i fraværet af kæmpe profiler (både solgte og skadet). Jeg er ikke så bekymret for holdet, men selvfølgelig ville det være fantastisk at få Mbappe ind. 

Derfor er jeg ikke lige så panisk som dig, Thomaskjensen :D 

Mesterskabet bør i den grad være muligt at vinde uden Mbappe. Champions League kræver dog stadig både Mbappe og at flere spillere finder et højt niveau frem. Jovic skal tage skridtet, Bale skal tage skridtet, Isco skal finde takterne frem igen, Valverde skal tage mere ansvar på bolden og forsvaret er nødt til at sætte sig 100%. Mange ting skal gå op, men jeg synes faktisk at det ser rigtig pænt ud.

3 år 3 måneder siden #305 af Kimbo
Hvis han ikke kommer denne sommer så tror jeg virkeligt det afhænger af vores og deres sæson. Er vi konkurrence dygtige i Europa samt at de måske skuffer (igen) har vi gode forudsætninger.

Omvendt, hvis ham og Messi skinner sammen vinder Messi muligvis hans sidste ballon i år, men han er nok også ganske tilfreds med at give stafetten videre til Mbappe som nok kan se en ide i at have Messi liggende til at smide ham i dybden. Han vil kunne slå alle scoringsrekorder.
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Kimbo.

3 år 3 måneder siden #306 af Thomaskjensen

Brylle post=141259 skrev: ​Hvis han kommer, så kommer han. Hvis ikke, så har har vi stadig et virkelig godt hold som godt nok burde få en forstærkning eller to, men vi skal også huske på at Ancelotti har fået en rigtig god start. Det ligner faktisk at der er ro på for første gang i mange år. Ingen tvivl om forlængelser eller salg og spillerne er bundet og kan fokusere på fodbolden. Det var komplet utopi at der skulle smides point i runde 2, og i de to andre kampe har det set ret godt ud i lange perioder. Vinicius spiller virkelig godt, Benzema er statistisk virkelig godt i gang, Carvajal er tilbage og vi begynder stille og roligt at få folk i gang. Senest var det Miguel der leverede et positivt indtryk og Asensio så heller ikke dårlig ud på 8'eren. Der spilles mere offensivt fodbold og nogle spillere er faktisk trådt ekstra meget i karakter i fraværet af kæmpe profiler (både solgte og skadet). Jeg er ikke så bekymret for holdet, men selvfølgelig ville det være fantastisk at få Mbappe ind. 

Mesterskabet bør i den grad være muligt at vinde uden Mbappe. Champions League kræver dog stadig både Mbappe og at flere spillere finder et højt niveau frem. Jovic skal tage skridtet, Bale skal tage skridtet, Isco skal finde takterne frem igen, Valverde skal tage mere ansvar på bolden og forsvaret er nødt til at sætte sig 100%. Mange ting skal gå op, men jeg synes faktisk at det ser rigtig pænt ud.

​:) Jeg er ikke i panik over 2021/2022, det ser lovende ud, men om Mbappe går til City, Haaland til Bayern så har vi misset de 2 største spillere der er tilgængelige og så går jeg i panik. Derfor SKAL vi have begge spillere.

3 år 3 måneder siden #307 af Petroleum
​En lille tanke: 
- Kunne man forestille sig, at Mbappe og hans repræsentanter har fortalt Real Madrid, at hvis de ikke køber ham nu så forlænger han med PSG. Måske pga. nervøse aner for at blive udeladt fra en kommende slutrunde, frygt for at sidde på bænken i 1 år, vrede fans... og hvad ellers en 22-årig knægt kan være hunderæd for? 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #308 af Brylle

Thomaskjensen post=141261 skrev:

Brylle post=141259 skrev: ​Hvis han kommer, så kommer han. Hvis ikke, så har har vi stadig et virkelig godt hold som godt nok burde få en forstærkning eller to, men vi skal også huske på at Ancelotti har fået en rigtig god start. Det ligner faktisk at der er ro på for første gang i mange år. Ingen tvivl om forlængelser eller salg og spillerne er bundet og kan fokusere på fodbolden. Det var komplet utopi at der skulle smides point i runde 2, og i de to andre kampe har det set ret godt ud i lange perioder. Vinicius spiller virkelig godt, Benzema er statistisk virkelig godt i gang, Carvajal er tilbage og vi begynder stille og roligt at få folk i gang. Senest var det Miguel der leverede et positivt indtryk og Asensio så heller ikke dårlig ud på 8'eren. Der spilles mere offensivt fodbold og nogle spillere er faktisk trådt ekstra meget i karakter i fraværet af kæmpe profiler (både solgte og skadet). Jeg er ikke så bekymret for holdet, men selvfølgelig ville det være fantastisk at få Mbappe ind. 

​:) Jeg er ikke i panik over 2021/2022, det ser lovende ud, men om Mbappe går til City, Haaland til Bayern så har vi misset de 2 største spillere der er tilgængelige og så går jeg i panik. Derfor SKAL vi have begge spillere.

​Aaah my bad. Så har jeg ikke læst det godt nok. Den del kan jeg godt forstå for der kan ske meget på den tid.

3 år 3 måneder siden #309 af El Siete

Petroleum post=141262 skrev: ​En lille tanke: 
- Kunne man forestille sig, at Mbappe og hans repræsentanter har fortalt Real Madrid, at hvis de ikke køber ham nu så forlænger han med PSG. Måske pga. nervøse aner for at blive udeladt fra en kommende slutrunde, frygt for at sidde på bænken i 1 år, vrede fans... og hvad ellers en 22-årig knægt kan være hunderæd for? 

​Det tænker jeg ville være mærkeligt, PSGs holdning har hele tiden været klar og de er benhårde forhandlere, så Mbappe og co. vidste hvad de var oppe imod. 
Rygterne har også hele tiden lydt på at han også gerne tog et år mere hvis et skifte ikke kunne lykkedes nu. Jeg er ikke nervøs for at han vælger andre end Madrid, mere at han underskriver en kort forlængelse på 1-2 år, og vi står i samme situation på deadline-dag næste år, eller året efter. MEN, jeg tror han underskriver med os til januar. (Hvis ikke inden onsdag)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved El Siete.

3 år 3 måneder siden #310 af Thomaskjensen
@Brylle, det er sikkert ikke mig der har været tydelig nok :)
2021/2022 ingen uro i kroppen, det bliver sikkert pisse godt.
2022/2023 om vi misser Mbappe og Haaland kommer også at gå fint, Benz laver 25 mål, Vini lægger 10 mere på 2021-2022 og netter 32 gange, der er MASSER (sorry caps) af penge i banken, og der skal vælges en erstatning til Bale, Carvajal og Modric.
Det er her jeg er bange for at det pludseligt kan blive svært om vi misser Mbappe og Haaland, for så kan vi per automatik ikke længere regne med at de helt store stjerner vil til Real, og så har vi taget første skridt til at blive det nye Arsenal.

Resultatet kan let blive at vi køber Kane eller Lewandowski, ikke at de ikke er blandt de bedste i verden, og måske bedre end Mbappe, men vi vil jo heller ikke blive det nye Barcelona eller AC Milan. Som bare kan lokke gamle drenge til klubben med en fed løn (læs Hazard) som ikke levere.

Så for fremtiden +5 år så skal vi have Mbappe om Haaland, eller lignende store stjerner som kan blive ikoner i klubben, dem som de andre vil spille med, dem som en ung Mbappe har på vægen i soveværelset. Har vi ikke dem så er vi ikke Real Madrid længere, og det ændre Alaba eller Hazard ikke på, vist kan de vinde titler for os, men det er ikke nok.

Nu kan der jo ske meget, og vi har alle rede spillere der kan blive blandt de helt store, men lidt panik er altid sundt :)

3 år 3 måneder siden #311 af BBB
Nu skal I alle til at slappe lidt af. Selvfølgelig kan vi hente stjerner om fem år, hvis Mbappé og Haaland ikke er i klubben.

Der er både et Real Madrid før og efter Mbappé. Han kommer næste år. 
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Dios, andreashn

3 år 3 måneder siden #312 af Ramos4
Camavinga meget tæt på. 30m euro.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

Leveret af Kunena Forum