Kylian Mbappé-update

11 måneder 2 uger siden #13 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Kylian Mbappé-update

PMO post=141275 skrev:

Real HWL post=141274 skrev:

PMO post=141268 skrev: ​https://showsport.me/football/psg-real-ligue-1-la-liga-65437113

Måske fint lige at have i baghovedet, når PSG svines til for ikke at ville sælge en af deres bedste spillere. De gør ikke noget ulovligt. At det gør ondt i selvforståelsen hos visse RM fans rundt omkring, er ikke PSGs problem. 

Så du siger at Real Madrid har beholdt Casemiro mod sin vilje? Tænker det er noget Real kan sige fordi spilleren er glad i klubben. Real har lige solgt en af verdens bedste forsvarsspiller for sølle 35 mio fordi han gerne ville prøve noget nyt.

​Har du et officielt statement fra Mbappé, hvor han siger, han ikke ønsker at spille i PSG? For hvis du ser hans sociale medier, er der intet som indikerer, at han ikke er tilfreds eller at han bliver holdt i klubben mod sin vilje. 

Da Ramos, ifølge rygterne i 2015 ønskede at rykke til Manchester United, ville RM heller ikke sælge og satte købsprisen (for) højt. Dobbeltmorale længe leve!

Nej jeg har ikke noget officielt statement, ikke andet end han har afvist ca 5 kontrakttilbud.
Mig bekendt fik Ramos sin lønforhøjelse i 2015. Hvis jeg ikke husker helt forkert brugte han united for at presse Real.

Du siger vi er dobbeltmoralske på baggrund af en masse latterlige sammenligninger. Flot!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 2 uger siden #14 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Kylian Mbappé-update
Jeg tror sku at det kommer til at lykkes. Lad os bare lade som at Real Madrid køber Mbappé fri fra en lang kontrakt. Real Madrid har gerne villet betale dette beløb (200 mio €) over flere år, men det er kun i dette sidste moment at PSG vil lytte til tilbud. Eller også holder de os bare for nar.

11 måneder 2 uger siden #15 af PMO
Besvaret af PMO på emne Kylian Mbappé-update

Ramos4 post=141277 skrev:

PMO post=141273 skrev:

Fondo_Sur post=141272 skrev:

PMO post=141268 skrev: ​https://showsport.me/football/psg-real-ligue-1-la-liga-65437113

Måske fint lige at have i baghovedet, når PSG svines til for ikke at ville sælge en af deres bedste spillere. De gør ikke noget ulovligt. At det gør ondt i selvforståelsen hos visse RM fans rundt omkring, er ikke PSGs problem. 

​Fed kilde, ledte du længe på google? ;-) 

Forskellen er vel at Casemiro har forlænget mens Mbappé har afvist tre tilbud fra PSG.

Pointe er vel den samme? RM ville ikke sælge, PSG vil heller ikke?
Jeg tror aldrig jeg har oplevet en gruppe mennesker have SÅ ondt bagi over en anden klubs ageren. Det er faktisk utrolig morsomt.  

​For 117. gang: Det handler om at PSG har så latterligt mange penge i ryggen, at de kan sige nej til 170m for en spiller der ellers vil skifte gratis om lidt. Det er konkurrenceforvridende og uholdbart i længden.

Hvis nogen har ondt i røven, er det PSG over at vi henter Mbappe gratis.

Som jeg har skrevet i andre tråde er RM en af de sidste klubber der skal kommentere andre klubbers økonomiske præmisser. PSG har fastsat en pris på Mbappé. Er den høj? Ja. Er den fór høj? Ja. Bliver fodboldspillere generelt handlet for åndsvage summer? Også ja. 
Og hvis RM får Mbappé “gratis”, hvad er problemet deri? Eller skyldes det usikkerheden omkring at klubben overhovedet får ham så?

@Fondo
Min pointe var bare, at man ikke kan fortænke i at PSG ikke vil sælge. De står med de bedste kort på hånden, for at vinde CL. Deres bærende spillere er “alle” +30, så det er vel nærmest nu eller aldrig for den nuværende trup. Det bumper også prisen op tænker jeg. 

Sidste redigering: 11 måneder 2 uger siden ved PMO.

11 måneder 2 uger siden #16 af PMO
Besvaret af PMO på emne Kylian Mbappé-update

Real HWL post=141278 skrev:

PMO post=141275 skrev:

Så du siger at Real Madrid har beholdt Casemiro mod sin vilje? Tænker det er noget Real kan sige fordi spilleren er glad i klubben. Real har lige solgt en af verdens bedste forsvarsspiller for sølle 35 mio fordi han gerne ville prøve noget nyt.

​Har du et officielt statement fra Mbappé, hvor han siger, han ikke ønsker at spille i PSG? For hvis du ser hans sociale medier, er der intet som indikerer, at han ikke er tilfreds eller at han bliver holdt i klubben mod sin vilje. 

Da Ramos, ifølge rygterne i 2015 ønskede at rykke til Manchester United, ville RM heller ikke sælge og satte købsprisen (for) højt. Dobbeltmorale længe leve!

Nej jeg har ikke noget officielt statement, ikke andet end han har afvist ca 5 kontrakttilbud.
Mig bekendt fik Ramos sin lønforhøjelse i 2015. Hvis jeg ikke husker helt forkert brugte han united for at presse Real.

Du siger vi er dobbeltmoralske på baggrund af en masse latterlige sammenligninger. Flot!

​Hvorfor er de latterlige? Kom med reelle argumenter og input, fremfor blot at sige de er latterlige. 
Sidste redigering: 11 måneder 2 uger siden ved PMO.

11 måneder 2 uger siden #17 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Kylian Mbappé-update
@PMO, havde Mbappe officielt sagt at han ville forlade PSG denne sommer var situationen en helt anden. At ingen af klubberne har nægtet at der er forhandlinger kan man vel tolke som om der sker et eller andet.

Skulle vi altid forholde os til facts, så var der jo ikke noget at diskutere.
Eller er der, for Ramos blev i klubben 6 år efter han ville til United, Ronaldo og Varane fik lov at gå.
Men du har 100% ret, for Mbappe har vel sagt at han ikke har noget problem med at blive til næste sommer. Men han kommer ikke forlænge, at vi så vælger at blive fornærmet over at en klub har råd til at gamble med €200m,- og laver en DeGea er vel hvad vi ikke forstår, vi forstår ikke at ejerne af P$G bruger de samme penge på biler hver måned :)

11 måneder 2 uger siden #18 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Kylian Mbappé-update

PMO post=141281 skrev:

Real HWL post=141278 skrev:

PMO post=141275 skrev:

​Hvorfor er de latterlige? Kom med reelle argumenter og input, fremfor blot at sige de er latterlige. 

Det syntes jeg da ellers lige jeg har gjort.

Du bringer en artikel hvor Real Madrid udtaler at de ikke vil sælge casemiro for nogen pris. Det kan de tillade sig at sige fordi casemiro er glad i klubben. Han har også lige forlænget sin kontrakt.

Ramos i 2015 ville jo bare have en ny kontrakt, og det fik han. Mærkeligt han blev 5 år ekstra i klubben hvis han ville til United.

Hvis en Real Madrid spiller vil væk så får han lov til at skifte. Det er der massere af eksempler på. Varane, ösil, Di Maria.

Men okay, det kan da også godt være at Mbappe laver en Ramos på os. Når transfervinduet er over så skriver han sit livs kontrakt.

11 måneder 2 uger siden #19 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Kylian Mbappé-update
Oooog nu er sidste punktum sat i den diskussion. Kan vi aftale det? 

Hold nu kæft, altså….
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

11 måneder 2 uger siden #20 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Kylian Mbappé-update
​Der skulle nu være direkte forhandling mellem parterne. Det er ikke slut endnu!

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

11 måneder 2 uger siden #21 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Kylian Mbappé-update

El Siete post=141285 skrev: ​Der skulle nu være direkte forhandling mellem parterne. Det er ikke slut endnu!

​Perez elsker et godt drama. Han vil gerne have at handlen lukker og slukker transfervinduet, så det er dét folk snakker om.

Rygterne siger at vi har afgivet et 3. bud på 200m.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

11 måneder 2 uger siden #22 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Kylian Mbappé-update
RM skulle have trukket sig fra forhandlingerne nu, ser ud til det var det.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

11 måneder 2 uger siden #23 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Kylian Mbappé-update
Mon ikke man håber på at presse PSG ved at skride 

11 måneder 2 uger siden #24 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Kylian Mbappé-update
Det er også fair nok, at handlen er over nu.

180 mio euro for en man kan signe gratis næste sommer og have lavet aftaler allerede i Januar er grotesk højt, også selvom spilleren hedder Mbappe.

Selvom han ikke er gratis næste sommer, så vil jeg heller have, at pengene går til familien/Mbappe end klamme Qatar.

Risikere man, at Mbappe ryger til et andet hold eller bliver i PSG er også ok. Vi snakker om Mbappe og ikke en Messi, Ronaldo(Brazil), Maradona eller Cristiano. Han er trodsalt et niveau eller to efter de allerbedste. 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.