Kylian Mbappé-update

8 måneder 3 dage siden #85 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Kylian Mbappé-update

NadaMás post=141713 skrev: ​https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/psg-kan-ikke-se-mbappe-smutte-om-et-aar/

Nyt fra Leonardo

​time will tell

men vi skal hvert fald satse alt på Kounde til næste sæson og en Håland måske. Jeg tror heller ikke på Mbappe.

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 3 dage siden #86 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Kylian Mbappé-update
Pt. er Vinicius vel bedre, så vi står ikke og SKAL have Mbappe.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

8 måneder 3 dage siden #87 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Kylian Mbappé-update

9eren post=141714 skrev:

NadaMás post=141713 skrev: ​https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/psg-kan-ikke-se-mbappe-smutte-om-et-aar/

Nyt fra Leonardo

​time will tell

men vi skal hvert fald satse alt på Kounde til næste sæson og en Håland måske. Jeg tror heller ikke på Mbappe.

​Umiddelbart tror jeg selv meget på Mbappé, jeg forestiller mig at Leonardo kommer med denne udtalelse for at berolige fans.
Omvendt må man også forestille sig at han har talt med Mbappé efter transfervinduet lukkede i, og det er da bestemt en mulighed at Mbappé underskriver en ny kontrakt i PSG - Men jeg syntes nu stadig, at alle pile peger mod Madrid for ham.

Dertil er jeg helt enig i, eksempelvis, Kounde - Der er brug for en centerforsvar der er en øjeblikkelig forstærkning, og samtidig har fremtiden foran sig.
Hvis der er råd til Haaland, skal man selvfølgelig gå efter ham - Der kommer ikke lignende chancer for at hente ham i fremtiden. 

8 måneder 3 dage siden #88 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Kylian Mbappé-update
​Hvorfor skulle Leonardo også udtale sig anderledes?

Selvfølgelig kaster PSG ikke håndklædet i ringen. Jeg forventer et hav af den her slags udtalelser frem til sommeren 2022, hvor vi alle sammen får svar på Mbappés fremtidsplaner/ambitioner. 

Imens vil jeg nyde Vinícius Jr....... og brunsviger!
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

8 måneder 3 dage siden #89 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Kylian Mbappé-update

Nyt fra Leonardo

QSI er i forvejen ikke kendt for at kunne sætte sig i andres sted, og når de ikke kan forestille konsekvenserne for et menneskes fremtid ved at fratage dets pas og slavebinde det, så kan de næppe have fantasien til at forestille sig Mbappes fremtid. Om han skifter til os, kan vi umuligt vide, men jeg håber det. Det kan jo være, at Mbappe skal tage vores brasilianske spillere i hånden og få lavet spansk pas, hvis nu han ikke kan få det gamle med, som jo er en yndet fremgangsmåde ved ansættelser.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 måneder 3 dage siden #90 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Kylian Mbappé-update

Ramos4 post=141715 skrev: Pt. er Vinicius vel bedre, så vi står ikke og SKAL have Mbappe.

​Jeg er fan af det nye profilbillede!
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

8 måneder 2 dage siden #91 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Kylian Mbappé-update

Daniel post=141719 skrev: ​Hvorfor skulle Leonardo også udtale sig anderledes?

Selvfølgelig kaster PSG ikke håndklædet i ringen. Jeg forventer et hav af den her slags udtalelser frem til sommeren 2022, hvor vi alle sammen får svar på Mbappés fremtidsplaner/ambitioner. 

Imens vil jeg nyde Vinícius Jr....... og brunsviger!

​Det er også vigtigt at nyde Vini og en brunsviger indtil der kommer noget nyt i 2022. 

Men det skal ikke være på baggrund af Vini han ikke kommer, hvis det er der den ender. 

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 måneder 2 dage siden #92 af Dios
Besvaret af Dios på emne Kylian Mbappé-update

Ramos4 post=141715 skrev: Pt. er Vinicius vel bedre, så vi står ikke og SKAL have Mbappe.

Er vi virkelig der nu? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 måneder 2 dage siden #93 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Kylian Mbappé-update

Dios post=141726 skrev:

Er vi virkelig der nu? :D

​Jeg er team Vini nu. 

Mbappe er den spiller jeg allerhelst vil have, trods alt, men vi overlever også uden ham. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.