Kylian Mbappé-update

11 måneder 2 uger siden #61 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Kylian Mbappé-update
​For 4-5 dage siden udtalte Leonardo at Mbappe gerne ville til Real, og at de ikke ville holde på ham hvis han gerne ville væk. Nu har han så igen afvist et mega kontrakttilbud plus PSG igen har afvist et Real bud på vanvittige €200 mio. Det er sku lidt skræmmende. 
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo, elle44, Dragam, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 2 uger siden #62 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Kylian Mbappé-update
Vi må håbe at nogen andre tager CL og så tager vi Mbappe gratis til sommer.

Hvordan nogen kan forsvare PSG eller deres ejere eller den form for økonomisk doping er mig uforståeligt.

Mht. os selv, så bliver den en fed La Liga sæson tror jeg. Mesterskabet skal afgøres i Madrid.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, elle44, Dragam

11 måneder 2 uger siden #63 af BBB
Besvaret af BBB på emne Kylian Mbappé-update

Daniel post=141345 skrev:

Ramos4 post=141344 skrev: Det PSG bare ikke forstår er at det er dem der har tabt når klokken slår 00.00.

Det er en konklusion, jeg ikke forstår. Lige nu. Det kan vi vel sagtens først konkludere senere på sæsonen?

Der er trods alt en grund til, at PSG ignorerer Real Madrid; de er sikre på, at de kan få overtalt Mbappé til at forlænge med dem i løbet af efteråret. Og hvis det sker, er de vel de helt store vindere?

​Hvis vi smider 220 millioner euro på en mand med under 1 år tilbage på kontrakten, så har vi i hvert fald tabt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

11 måneder 2 uger siden #64 af BBB
Besvaret af BBB på emne Kylian Mbappé-update

Kratmus post=141375 skrev: Jeg vil hellere end gerne have ham nu end om et år - uanset hvad det koster. Hvorfor vente, hvis man kan få det nu? Det er ikke mine penge, og jeg tvivler på, at de laver en Bartomeu. Men hele situationen viser også bare, hvor PSG står. Jeg ville i hvert fald tøve med at skrive en kontrakt med en sådan klub.

​Er du også sådan en type, som køber et palæ, men glemmer at betale for strømmen?

Mbappé alene er ikke nok. Vi skal også have penge til hans medspillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo, JesperThomsen, Dragam

11 måneder 2 uger siden #65 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Kylian Mbappé-update
Selv det faktum, at de ikke har en erstatning er klar, er ikke nogen god forklaring. De har haft flere år til at finde en løsning.

De har bare absolut ingen respekt for spillerne eller deres ønsker. De tror, at alt handler 100% kun om penge, hvorfor de i snart to år har smidt den ene store pose penge efter den anden efter Mbappe for at lokke ham til at forlænge. 
Sidste redigering: 11 måneder 2 uger siden ved Bismo.

11 måneder 2 uger siden #66 af Dios
Besvaret af Dios på emne Kylian Mbappé-update
​@BBB.

Nu fik vi godt nok ikke Mbappé, men lad os regne med, at handlen nu "kun" bliver halveret grundet en højere løn, sign-on fee, agent salær etc. Alt det vil nok hurtigt løbe op i omkring €80-100 millioner fordelt ud på hans kontrakt. 
Når det er sagt. Hvem er det så vi mere skal have råd til? 
Courtois/Lunin, Carvajal/Lucas?, Militao/Nacho, Alaba/Vallejo, Mendy/Gutierrez, Casemiro/Blanco, Modric/Valverde/Kubo, Kroos/Camavinga, Hazard/Vinicius, Bale/Rodrygo og Benzema/Jovic?.

Reelt set, så jeg faktisk kun usikker på midterforsvaret, hvis vi antager Mbappé kommer næste sæson. Jeg er på ingen måder fan af, at vi henter Haaland. For Benzema er ikke færdig i Real Madrid, og han bliver ikke slået af medmindre hans niveau falder gevaldigt i kvalitet. Det er der bare intet der tyder på, så hvorfor hente Haaland eller en anden top top angriber? 
En ny højreback så jeg også gerne, og måske et must alt efter udfaldet af den her sæson med Carvajal. Mendy og Gutierrez er jeg slet ikke nervøs for. Vores midtbane burde være dækket godt ind fremtidsmæssigt. Overgangen vil altid være svær, men det er jo nu Valverde for alvor skal sætte sit præg på det her hold, hvis ikke han altid skal være en breddespiller. Derudover har vi nu hentet Camavinga, som passer perfekt ind på midtbanen, om end kvaliteten nok ikke vil være på det højeste med det samme, og Blanco virker stabil. Vi kan hente Kubo tilbage som vi enten kan bruge som 10'er på den offensive midtbane i stedet for Modric, eller den lidt mere utraditionelle playmaker på højrekanten. 
Ingen ved hvor Hazard er, men ham og Vinicius er jeg sådan set tryg ved. Specielt når Mbappé også kommer. 

Så hvem er det i dine øjne vi har brug for at bruge penge på? Havde vi købt Mbappé nu, så havde vi hentet Camavinga gratis til næste år. Som jeg læser og forstår vores budget, så er det overraskende godt. Vi går i 0 udover de penge vi har sparet op til Mbappé. Folk på stadion og til et helt nyt et af slagsen gør jo også, at økonomien stiger igen. Går det helt galt, så er der et hav af spillere vi kan hente på fri transfer næste år. 
Rudiger kunne være helt fin at få, selvom jeg tror han forlænger med Chelsea. 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 måneder 2 uger siden ved Dios.

11 måneder 2 uger siden #67 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Kylian Mbappé-update
​Dios:

Fair nok, hvis du ikke synes, at Haaland er det rette match for Real Madrid, men argumentet ift. Benzema holder sgu ikke helt, synes jeg. Manden er 33 år, og før vi ved om det, så er niveauet faldet meget, og vi kommer ikke - tror jeg - til at se ham brillerer på samme måde som 36-årig.

Derfor bliver vi naturligvis nødt til at kigge fremad, og vi kan ikke næste sommer sige: 'LIGE nu har Benzema niveauet - så derfor kan vi ikke hente vores fremtidige angriber'. Ikke når han har så få sæsoner tilbage. 

11 måneder 2 uger siden #68 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Kylian Mbappé-update
​PSG vil gøre Mbappe til verdens bedst betalte fodboldspiller med 45M årligt (eller en lille million kroner om dagen!) Samtidig med at de både har Messi og Neymar med skyhøje lønninger, OG afviser 220M på trods at kæmpemæssige tab grundet pandemien. Make it make sense!

Og vildt at Mbappe har afvist den kontrakt, han vil virkelig gerne til Madrid. Dejligt at se. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Bismo, Madrid1998, elle44, Thomaskjensen, Dragam

11 måneder 2 uger siden #69 af Dios
Besvaret af Dios på emne Kylian Mbappé-update

Sebberg post=141409 skrev: ​Dios:

Fair nok, hvis du ikke synes, at Haaland er det rette match for Real Madrid, men argumentet ift. Benzema holder sgu ikke helt, synes jeg. Manden er 33 år, og før vi ved om det, så er niveauet faldet meget, og vi kommer ikke - tror jeg - til at se ham brillerer på samme måde som 36-årig.

Derfor bliver vi naturligvis nødt til at kigge fremad, og vi kan ikke næste sommer sige: 'LIGE nu har Benzema niveauet - så derfor kan vi ikke hente vores fremtidige angriber'. Ikke når han har så få sæsoner tilbage. 

Argumentet skal forståes på den måde, at vi selvfølgelig ikke skal hente en kommende angriber for €100 millioner til at sidde på bænken. For det kommer angriberen til uanset navnet. At jeg synes Haaland er et forfærdeligt køb til Real Madrid er noget andet.
Skal vi ud og bruge penge på en angriber, så skal vi jo ud i noget Jovic lignende køb. Fremtidens mand, men forhåbentlig går man efter spillere som vil passe langt bedre ind i Ancelotti's planer, og ikke køber spillere på grund af navnet, eller fordi spilleren lige har bombet i én sæson.

Vi har trods alt Benzema på kontrakt næste sæson med, men der er jo intet der indikere at Benzema i denne sæson falder igennem. Faktisk synes jeg han virker skarpere og i bedre form for hver sæson der går. Er med på, at det naturligt kun går en vej fra nu, men med hans spil så gør det absolut intet, hvis han mister lidt med alderen når vi taler Vinicius/Hazard og Mbappé ved sin side.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 måneder 2 uger siden #70 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Kylian Mbappé-update

Dios post=141422 skrev:

Argumentet skal forståes på den måde, at vi selvfølgelig ikke skal hente en kommende angriber for €100 millioner til at sidde på bænken. For det kommer angriberen til uanset navnet. At jeg synes Haaland er et forfærdeligt køb til Real Madrid er noget andet.
Skal vi ud og bruge penge på en angriber, så skal vi jo ud i noget Jovic lignende køb. Fremtidens mand, men forhåbentlig går man efter spillere som vil passe langt bedre ind i Ancelotti's planer, og ikke køber spillere på grund af navnet, eller fordi spilleren lige har bombet i én sæson.

Vi har trods alt Benzema på kontrakt næste sæson med, men der er jo intet der indikere at Benzema i denne sæson falder igennem. Faktisk synes jeg han virker skarpere og i bedre form for hver sæson der går. Er med på, at det naturligt kun går en vej fra nu, men med hans spil så gør det absolut intet, hvis han mister lidt med alderen når vi taler Vinicius/Hazard og Mbappé ved sin side.

​"[...] og ikke køber spillere på grund af navnet, eller fordi spilleren lige har bombet i én sæson."

Med dette håber jeg ikke du også refererer til Haaland, for så er du da helt på afveje, hvis du mener Haaland blot er en spiller der har bombet i én sæson.

Haaland er ikke nogen ny Jovic og hvis du ikke allerede nu kan se det, så er den helt gal.

​​​​​Hvis klubben henter Haaland, og det håber jeg stærkt, så er det ikke kun pga. navnet. Hans tal viser at han allerede nu er en proven målscorer. Det, sammenholdt med hans generelle egenskaber og kunnen på en fodboldbane, er grunden til man (forhåbentlig) henter Haaland.
Sidste redigering: 11 måneder 2 uger siden ved El_Juan.

11 måneder 2 uger siden #71 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Kylian Mbappé-update

El_Juan post=141423 skrev:

Dios post=141422 skrev:

​"[...] og ikke køber spillere på grund af navnet, eller fordi spilleren lige har bombet i én sæson."

Med dette håber jeg ikke du også refererer til Haaland, for så er du da helt på afveje, hvis du mener Haaland blot er en spiller der har bombet i én sæson.

Haaland er ikke nogen ny Jovic og hvis du ikke allerede nu kan se det, så er den helt gal.

​​​​​Hvis klubben henter Haaland, og det håber jeg stærkt, så er det ikke kun pga. navnet. Hans tal viser at han allerede nu er en proven målscorer. Det, sammenholdt med hans generelle egenskaber og kunnen på en fodboldbane, er grunden til man (forhåbentlig) henter Haaland.

Nu vil jeg ikke ligge ord i munden på Dios, men det er nu ret tydeligt at han refererer til Jovic angående at bombe én sæson. Mht. Haaland så tænker jeg der argumenteres for at en konstellation bestående af Mbappe, Haaland og vinicius er for meget “hurtigløb” og for lidt blik for spillet, det er ikke sikkert de tre vil gøre hinanden bedre. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 måneder 2 uger siden #72 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Kylian Mbappé-update
Man må da sige, at Mbappe gør sit for at ende i Madrid.

www.marca.com/en/football/psg/2021/09/01...6163f27668b459f.html

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.