Kylian Mbappé-update

11 måneder 2 uger siden #37 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Kylian Mbappé-update

Ramos4 post=141344 skrev: Det PSG bare ikke forstår er at det er dem der har tabt når klokken slår 00.00.

Det er en konklusion, jeg ikke forstår. Lige nu. Det kan vi vel sagtens først konkludere senere på sæsonen?

Der er trods alt en grund til, at PSG ignorerer Real Madrid; de er sikre på, at de kan få overtalt Mbappé til at forlænge med dem i løbet af efteråret. Og hvis det sker, er de vel de helt store vindere?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ElMadrid, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 2 uger siden #38 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Kylian Mbappé-update

Daniel post=141345 skrev:

Ramos4 post=141344 skrev: Det PSG bare ikke forstår er at det er dem der har tabt når klokken slår 00.00.

Det er en konklusion, jeg ikke forstår. Lige nu. Det kan vi vel sagtens først konkludere senere på sæsonen?

Der er trods alt en grund til, at PSG ignorerer Real Madrid; de er sikre på, at de kan få overtalt Mbappé til at forlænge med dem i løbet af efteråret. Og hvis det sker, er de vel de helt store vindere?

​eller blot hvis de vinder CL med mbappe. Selv hvis de ikke får forlænget. Ydermere, Kan der nå at ske mange ting i løbet af en sæson

11 måneder 2 uger siden #39 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Kylian Mbappé-update
De er villige til at risikere, at Mbappe smutter gratis. De er ligeglade med penge eller hvor dumme de ser ud for resten af verden så længe de kan demonstrere deres magt. 

Simpel økonomisk logik er sat helt ude af spil med de her olieklubber.

www.marca.com/en/football/ligue-1/2021/0...2704efe558b4572.html

Det her sender forhåbentlig et klart signal til spillere og agenter om, hvor svært det er at komme videre fra PSG. 

​Shit det bliver dejligt når de ikke vinder CL igen igen i år :)

Sidste redigering: 11 måneder 2 uger siden ved Bismo.

11 måneder 2 uger siden #40 af El Chino
Besvaret af El Chino på emne Kylian Mbappé-update

Bismo post=141347 skrev: De er villige til at risikere, at Mbappe smutter gratis. De er ligeglade med penge eller hvor dumme de ser ud for resten af verden så længe de kan demonstrere deres magt. 

Simpel økonomisk logik er sat helt ude af spil med de her olieklubber.

www.marca.com/en/football/ligue-1/2021/0...2704efe558b4572.html

Det her sender forhåbentlig et klart signal til spillere og agenter om, hvor svært det er at komme videre fra PSG. 

​Shit det bliver dejligt når de ikke vinder CL igen igen i år :)

​Selv hvis de vinder CL, vil det ikke ændre på noget. Se bare på Chelsea, som har vundet CL to gange siden der kom penge i klubben. Vil nogen påstå at de er en større eller mere attraktiv klub en Real Madrid? I nyere tid har der mig bekendt ikke været spillere som har valdt os fra pga. sportslige ambitioner. Det har altid været pga. økonomi eller spilletid. (CR7 til Juve var en historie for sig)

Det kan lyde lidt arrogant, men det er små-klub mentalitet og tænke at det udelukkende handler om at vinde CL.

PSG må snart indse at de aldrig kan tilbyde det som Mbappé ønsker i Real Madrid. 

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles

11 måneder 2 uger siden #41 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Kylian Mbappé-update
​måske Mbappe hellere ville spille bold med Messi, Neymar og Di Maria end med Isco, Bale og Lucas V..?! 

håber 100% han kommer, men er bange for han forlænger med PSG og så er løbet kørt. 

11 måneder 2 uger siden #42 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Kylian Mbappé-update

Daniel post=141345 skrev:

​Jo jo. Men når han har afvist så mange forlængelser, til langt flere penge end han ville få hos os - så kan jeg ikke se hvorfor han skulle ændre mening, blot fordi han nu kan stå i skyggen af Messi.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

11 måneder 2 uger siden #43 af Mr. Galactico
Besvaret af Mr. Galactico på emne Kylian Mbappé-update
​Hvis man kan tro på diverse mediers påstand om, at Mbappé ikke vil spille for PSG længere end til sommeren 2022, kan jeg forestille mig følgende scenarie:

PSG får Mbappé til at underskrive en 1-årig kontraktforlængelse til 2023 med en indskrevet frikøbsklausul på 180 mill EUR, som kan aktiveres til juni 2022. For denne loyalitetshandling bliver Mbappé kompenseret med en sum, som modsvarer den merindtjening han ville kunne opnå som en “free agent” (højere sign-on fee og grundløn). PSG-ledelsen opnår dermed på den ene side at kunne råde over sit drømmehold i minimum 1 sæson og på den anden side at holde sit løfte om, at Mbappé hverken bliver solgt eller går gratis. Mbappé vil med denne løsning kunne forlade PSG på god fod efter 5 år og samtidig få sin drøm opfyldt om at spille for Real Madrid.

11 måneder 2 uger siden #44 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Kylian Mbappé-update

Mr. Galactico post=141354 skrev: ​Hvis man kan tro på diverse mediers påstand om, at Mbappé ikke vil spille for PSG længere end til sommeren 2022, kan jeg forestille mig følgende scenarie:

PSG får Mbappé til at underskrive en 1-årig kontraktforlængelse til 2023 med en indskrevet frikøbsklausul på 180 mill EUR, som kan aktiveres til juni 2022. For denne loyalitetshandling bliver Mbappé kompenseret med en sum, som modsvarer den merindtjening han ville kunne opnå som en “free agent” (højere sign-on fee og grundløn). PSG-ledelsen opnår dermed på den ene side at kunne råde over sit drømmehold i minimum 1 sæson og på den anden side at holde sit løfte om, at Mbappé hverken bliver solgt eller går gratis. Mbappé vil med denne løsning kunne forlade PSG på god fod efter 5 år og samtidig få sin drøm opfyldt om at spille for Real Madrid.

​Er det ikke forbudt i Frankrig at have frikøbklausul i kontrakten? Det mener jeg, at det er.

Edit:  Jo, det er: 

"“In his contract which is registered with the league, and is official, there is no buy-out clause and secondly these types of clauses are illegal in French football,” he said."

Fra: 9sportpro.com/34375/

​​​​​​​

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano
Sidste redigering: 11 måneder 2 uger siden ved Kasillas.

11 måneder 2 uger siden #45 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Kylian Mbappé-update
Royal fra Qatar

Det her jam af en mand troler Real Madrid og hele fodboldverdenen ved gentagende gange at overflødiggøre “den sunde økonomi” i en fodboldklub via hans gentagende tweets, alle med et twist af overlegenhed og mangel på indsigt i resten af den verden han lever i. Makkeren sidder der i sit lækre slot og kaster om sig med Qatarske Riyaler og tidligere-stadiumbyggende-døde-slaver.

Jeg brækker mig simpelthen over hvor fodbolden er nået til. Ja, vi har også brugt store summer og været en magtfaktor i fodboldeuropa. Men vi har haft pengene eller også har vi lånt dem med renter og de har skulle betales tilbage. Den måde PSG drives på er jo ganske enkelt forrykt, ja fuldstændig konkurrenceforvridende og grundlæggende ødelæggende for fodbolden. Ingen andre klubber har gavn af den måde PSG drives på. Nej tværtimod. Og de kan jo være ligeglade, det samme kunne vi fans og resten af fodboldklubberne i Europa....?

Eller ikke!!!
For Én ting er at klubben tænker på sig selv men når det bliver ligegyldigt om du vinder noget, om du har en stor historie, om du har et dygtig talentakademi eller kvaliteten i ligaen du deltager i er overflødig. Så det faktisk kun er pengene der lokker. Så kan man lige så godt sætte sig og snyde i fifa eller fm. For så mister det jo underholdningsværdien, ja, og generelt bare værdien helt og fuldstændig. Så bliver det at være fan negligeret til tomme følelser, tomme falske drømme og en klubtrøje hvis logo, symboliserer en klub uden sjæl. Økonomien i den her klub mistrives i den “virkelige” verden hvor passion ellers har været det vigtigste i et sekel. Jeg er så bange for det bliver normen at den her klub blandt flere vinder frem og smadre det vi elsker så højt ved fodbolden; følelser...

Jeg er kun lidt bitter over vi ikke får den hurtige franskmand, men allermest er jeg skuffet over hvad nogle fodboldklubber er blevet til og hvordan de får lov at agere. 

Ærligt jeg brækker mig over den klub, føj for helvede. 

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Sidste redigering: 11 måneder 2 uger siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Thomaskjensen, El Siete, Kimbo, Dragam

11 måneder 2 uger siden #46 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Kylian Mbappé-update

Kasillas post=141355 skrev:

Mr. Galactico post=141354 skrev: ​Hvis man kan tro på diverse mediers påstand om, at Mbappé ikke vil spille for PSG længere end til sommeren 2022, kan jeg forestille mig følgende scenarie:

​Er det ikke forbudt i Frankrig at have frikøbklausul i kontrakten? Det mener jeg, at det er.

Jeg er ret sikker på at du kan få skrevet alt ind i en kontrakt. Det er kun fantasien der sætter grænser. Der også store talenter der får skrevet en frikøbsklausul ind i deres kontrakt hvis de skifter til en mindre klub og de kun ønsker at bruge klubben som springbræt. Det er kun i Spanien at frikøbsklausulen er obligatorisk.

11 måneder 2 uger siden #47 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Kylian Mbappé-update

​Det skulle da kunne fungere, men jeg forstår ikke hvorfor han skulle give væk €180m? Kan ikke se hvad han kan have tilbage af loyalitet mod klubben. 
P$G har lovet at de lytter til RM, men nu virker det jo som om at de ikke vil lytte da buddet kom for sent. 

At Mbappe nok er lidt lun på at spille 1 år med Messi og co. ja det kan jeg ikke blive fornærmet over, jeg skulle helt klart råde mine unger om at gøre det om det var muligt. 
Skal man udvikle sig skal man spille både med og mod de bedste, selv om der i den Franske liga ikke bliver ret meget "mod de bedste". 

11 måneder 2 uger siden #48 af Mr. Galactico

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.