Kylian Mbappé-update

9 måneder 4 uger siden #25 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Kylian Mbappé-update
​​Der har jo aldrig været reelle forhandlinger - PSG spilder bare vores tid. Få nu bare lukket det hele ned.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 4 uger siden #26 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Kylian Mbappé-update
Vi skal nok få en god sæson alligevel i ligaen. Jeg ser os som favoritter til titlen. Men vi kan ikke spille med om Champions League før næste sæson.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

9 måneder 4 uger siden #27 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Kylian Mbappé-update
​Bare nogle strøtanker herfra om transferspris og priser generelt.

Typisk når en spiller i den øverste hylde har kontraktudløb om et år, plejer hans pris at være 2/3. Hazard blev vurderet 150 mio (ifølge transfermerkt), men vi betalte 115 mio. Varane 70 mio. (ifølge transfermerkt), men vi fik 40 mio.

Mbappe er vurderet 160 mio. (ifølge transfermerkt), men der snakkes om en pris på 180-200 mio. - Forklaringen kan være at Mbappe er DEN BEDSTE SPILLER nu hvor Ronaldo/Messi praktisk talt er i deres karrieres efterår, og desuden er Mbappe kun 22 år og har GENSALGSVÆRDI og derfor bliver prisen forøget.

Mbappe står til at få 25 mio. efter skat om året læste jeg et sted i går. Det er klubben, der plejer, at betale skat på 50%. Får Mbappe 5 års kontrakt vil Real Madrids lønudgifter (plus skat) være 250 mio. euro.

Skal vi betale et transfersum på 200 mio til Prison $aint Germain, bliver hele vores udgifter 450 mio euro. Men kommer han derimod "gratis" næste sommer skal vi betale sign-on-fee plus andre goder som måske bliver 100 mio euro, og med lønpakken bliver det i alt 350 mio euro. - Om det bliver 450 (denne sommer) eller 350 (næste sommer) spiller ingen rolle for mig nu når vi er oppe i den prisklasse.

Der er ingen tvivl om at Mbappe på vores hold vil forøge kraftigt vores angrebs potentiale og markedsandels potentiale. Har man "den bedste" på ens hold, vil opmærksomheden blive rettet mod ens egen klub. Var Di Stefano (og dels Puskas og Gento) ikke havet i Madrid, eller vi ikke havde La Quinta del Buitre-æren, eller første Galactico-æren, eller anden Galactico-æren, så ville vi simpelthen ikke havde været der hvor vi er nu. Der er trods alt en grund til hvorfor Mbappe hellere vil i Real Madrid end sportwashing-projektet P$G. Vi har simpelthen en aura, og Mbappe skal vi have for at bygge videre på den aura.

Men ved I hvad? I skal ikke tage min skriv alvorligt. Jeg er bare en fyr på internettet. 

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano
Sidste redigering: 9 måneder 4 uger siden ved Kasillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: OliReal

9 måneder 4 uger siden #28 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Kylian Mbappé-update
Jeg er stor fortaler til Mbappe og har været det i mange år.

Men 200 mill og endda afvist så syntes jeg vi skal sige tak for nu og hente Håland samt en anden god forsvar eller midtbane så må han komme næste år da vi ikke står og mangler en Mbappe ligenu for at være ærlig så vil jeg hellere ha andet fra slik butikken

RAUL!!!!

9 måneder 4 uger siden #29 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Kylian Mbappé-update
Hent Kounde nu !

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

9 måneder 4 uger siden #30 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Kylian Mbappé-update
​Camavinga skulle vist også være relativt billigt til salg. Har også en vis afpisningseffekt overfor PSG at tage en i deres indenlandske fødekæde. 
Sidste redigering: 9 måneder 4 uger siden ved Chamartin.

9 måneder 4 uger siden #31 af BBB
Besvaret af BBB på emne Kylian Mbappé-update
Stop nu de hjerneblødninger. 200+10 millioner euro er jo vanvittigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Taxii89, Dragam

9 måneder 4 uger siden #32 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Kylian Mbappé-update

BBB post=141336 skrev: Stop nu de hjerneblødninger. 200+10 millioner euro er jo vanvittigt.

​Jeg tænker også det stikker for meget af nu. Vi mister også leverage i forhold til fremtidige forhandlinger ved at gå så langt. 

Det kan godt være det glipper hvis ikke han sikres nu, men så må det altså bare være sådan det er!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

9 måneder 4 uger siden #33 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Kylian Mbappé-update

BBB post=141336 skrev: Stop nu de hjerneblødninger. 200+10 millioner euro er jo vanvittigt.

​Helt enig!

Vi skal bare sige til PSG, at de kan kneppe sig selv, og sign Mbappe gratis til Januar - tilbyde ham en kæmpe deal. Alt andet end at give PSG så mange penge.

9 måneder 4 uger siden #34 af Ramos4
Det var vigtigt at vi bød på Mbappe og viste reel interesse. Han havde jo lovet PSG at han ikke ville gå gratis. Nu er det så PSG der har afvist et kæmpe bud, så bolden er på PSGs halvdel - og vi kan hente ham gratis til sommer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

9 måneder 4 uger siden #35 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Kylian Mbappé-update
@Ramos4

Men PSG ser ud til at fortsætte spillet om Mbappé. De siger at de aldrig har afvist budene. Ren spin.

Heldigvis får vi en ende på det kl. 00:00. Sikke en omgang.

9 måneder 4 uger siden #36 af Ramos4
Det PSG bare ikke forstår er at det er dem der har tabt når klokken slår 00.00.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.