Optakt: Getafe - Real Madrid, LaLiga , 19. spillerunde

4 måneder 3 uger siden #13 af JesperThomsen
​Vildt så svingende Real Madrid kan være.. Cadiz, Villarreal, espanyol og nu mod Getafe er der intet der hænger sammen. Midtbanen er total statisk og kanterne er ikke eksisterende. Det må være guf for Sevilla med to kampe på hånden efter denne, at se kampen i dag :| 

Kom nu med ind med noget offensivt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #14 af elle44
Så mange elendige afleveringer. De første 20 min var ellers gode, nu spiller de på længe bolde og dårlige individulle aktioner
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 måneder 3 uger siden #15 af El Siete

Kiwes post=144427 skrev: ​Rodrygo er en skændsel...

​Det er de sgu alle pt. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

4 måneder 3 uger siden #16 af Brylle
​Rodrygo kan bare ikke meget andet end simple kombinationer. Især når han ikke kommer ind i feltet. Han laver oceaner af fejl og trækker tempoet ud af resten af sine aktioner. Så ærgerligt... Ikke fordi Hazard bidrager med synderligt meget, så de kanter er godt nok et problem når vi mangler Vinicius. Asensio bidrager heller ikke med noget som helst. Uden fart og udfordringer, så kan Getafe lige gå det ekstra skridt op og det gør det sgu svært... Jeg kan ikke rigtig se en løsning på bænken heller
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

4 måneder 3 uger siden #17 af Fondo_Sur
Som mod Cadiz og Osasuna. Der er brug for power og agressivitet, når modstanderholdet lægger sig ned med 9 spillere.

Den bliver svær at vende.

4 måneder 3 uger siden #18 af -#7-
​Det virker også helt skørt at Asensio stadigvæk spiller på kanten, når han nu ikke har vist en skid derude de sidste 5 år. Samtidig med at han endda scorede hattrick mod Mallorca da han endelig blev rykket ned på midtbanen. Ancelotti har gjort meget godt, men projekt Asensio som kant har slået fejl. Ligesom det har gjort for samtlige af de trænere der har placeret ham derude. 

LJ16

4 måneder 3 uger siden #19 af Real HWL
​Umiddelbart er det lidt svært at se hvor vi skal finde få 2 mål henne i 2. halvleg. Gud hvor er vi dårlige!! 
Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved Real HWL.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 måneder 3 uger siden #20 af Madridista02
Gad vide om Ancelotti og spillerne har samme retorik som mange medier og folk har, i forhold til, at nu er Real på vej i mod det 35. Mesterskab og alle konkurrenterne ligger langt bag efter. Det ville i hvertfald forklare den arrogante og lade attitude spillerne har leveret i første halveg. Forhåbentlig stopper snakken om mesterskabet nu, og i stedet bliver der fokuserer på én kamp ad gangen. Synes det er arrogant og forkert at snakke om det så tidligt. Og så er vi heller ikke foran Sevilla med mere end fire point.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

4 måneder 3 uger siden #21 af Kiwes
​Det er da netop en kamp som denne at Hazard skal ind og spille i de små rum. Hvis han ikke starter inde fra 2. er Ancelotti en klovn.

4 måneder 3 uger siden #22 af Brylle

-#7- post=144433 skrev: ​Det virker også helt skørt at Asensio stadigvæk spiller på kanten, når han nu ikke har vist en skid derude de sidste 5 år. Samtidig med at han endda scorede hattrick mod Mallorca da han endelig blev rykket ned på midtbanen. Ancelotti har gjort meget godt, men projekt Asensio som kant har slået fejl. Ligesom det har gjort for samtlige af de trænere der har placeret ham derude. 

​Jeg kan nogenlunde følge dig, men det var en enkelt kamp mod et virkelig elendigt hold. Udgangspunktet for Asensio burde være det samme uanset om han er kant eller midtbane: Hjælp holdet simpelt i opbygningen og søg ind omkring feltet. 

Jeg ville aldrig fjerne Modric som han spiller, og det er vel her han så skal ind? 

Enig i at en Asensio klistret til kanten er meget skidt, men hvis bare han kom ind og blandede sig lidt mere, så kunne der ske noget.

4 måneder 3 uger siden #23 af Brylle
​Både Marcelo og Hazard på banen synes jeg ikke er helt dumt. Marcelo er man altid bange for nu om dage, men der skal sgu ske noget og der skal skabes chancer. Det kan Marcelo helt sikkert hjælpe med, men så kræver det sgu at nogen også går ind i boksen.

4 måneder 3 uger siden #24 af DeLaRed

Brylle post=144437 skrev:

-#7- post=144433 skrev: ​Det virker også helt skørt at Asensio stadigvæk spiller på kanten, når han nu ikke har vist en skid derude de sidste 5 år. Samtidig med at han endda scorede hattrick mod Mallorca da han endelig blev rykket ned på midtbanen. Ancelotti har gjort meget godt, men projekt Asensio som kant har slået fejl. Ligesom det har gjort for samtlige af de trænere der har placeret ham derude. 

​Jeg kan nogenlunde følge dig, men det var en enkelt kamp mod et virkelig elendigt hold. Udgangspunktet for Asensio burde være det samme uanset om han er kant eller midtbane: Hjælp holdet simpelt i opbygningen og søg ind omkring feltet. 

Jeg ville aldrig fjerne Modric som han spiller, og det er vel her han så skal ind? 

Enig i at en Asensio klistret til kanten er meget skidt, men hvis bare han kom ind og blandede sig lidt mere, så kunne der ske noget.

​Og det kan han som oftests naar Dani ligger bag ham, men med Vazquez saa mangler vi kvalitet paa kanten. Asensio er en komplet anden spiller naar Carvajal er paa banen!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.