Optakt: Getafe - Real Madrid, LaLiga , 19. spillerunde

4 måneder 3 uger siden #61 af nono

Madridista02 post=144475 skrev:

nono post=144474 skrev: Ancelotti må alligevel svede lidt... Den her indstilling og performance
minder lidt for meget om den sæson der fik ham fyret..

​Okay rolig nu. Håber du laver sjov. Det er én kamp vi snakker om.

Tror du misforstår... jeg nævner bare at der for Ancelotti må være en en ubehagelig grad af deja-vu. Han nævnte selv for et par uger siden at han ikke har glemt hvordan de gik ubesejrede gennem en halv-sæson for så at tabe alt på gulvet i den anden halvdel. Underforstået - at stå i situation med et dumt pointtab og en skuffende præstation var næppe hvad Ancelotti havde ønsket sig i julegave.
Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #62 af 9eren
Lidt kampform i benene i dag og så i gang med en lang stime igen

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

4 måneder 3 uger siden #63 af Ramos4
Intet nyt i, at vi ikke kan bryde defensive blokke ned. Det er dog skræmmende at vi ikke viser tegn på forbedring eller at vi implementerer nye ting. Mbappe hjælper os ikke mod hold, der står lavt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

4 måneder 3 uger siden #64 af Dragam

Ramos4 post=144478 skrev: Intet nyt i, at vi ikke kan bryde defensive blokke ned. Det er dog skræmmende at vi ikke viser tegn på forbedring eller at vi implementerer nye ting. Mbappe hjælper os ikke mod hold, der står lavt.

​Præcis - det er netop der mbappe også har det svært. 

Den hænger istedet på vores midtbane og deres kreativitet, eller mangel på samme. Kroos i særdeleshed er meget boldsikker, men han skaber nærmest ingenting... savner dælme gutis blik for de gyldne afleveringer...

4 måneder 3 uger siden #65 af Kiwes
​Forhåbentlig kan Mbappe OG Haaland. For vi har alt for mange spillere i offensiven det ikke har niveau til Real Madrid.
Det kan godt være at vi vinder Ligaen og mere til - men det stadig helt tydeligt at 22 skal være året hvor vi for ALVOR forstærker os. Det kan simpelthen ikke udskydes mere.
Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 måneder 3 uger siden #66 af Madridista02

nono post=144476 skrev:

Madridista02 post=144475 skrev:

nono post=144474 skrev: Ancelotti må alligevel svede lidt... Den her indstilling og performance
minder lidt for meget om den sæson der fik ham fyret..

​Okay rolig nu. Håber du laver sjov. Det er én kamp vi snakker om.

Tror du misforstår... jeg nævner bare at der for Ancelotti må være en en ubehagelig grad af deja-vu. Han nævnte selv for et par uger siden at han ikke har glemt hvordan de gik ubesejrede gennem en halv-sæson for så at tabe alt på gulvet i den anden halvdel. Underforstået - at stå i situation med et dumt pointtab og en skuffende præstation var næppe hvad Ancelotti havde ønsket sig i julegave.

​Ahh okay, så er jeg med. Og enig.

4 måneder 3 uger siden #67 af Brylle
​Nogen der har fulgt med på Castilla og kan sige hvorfor ham Peter pludselig har overhalet Arribas? Jeg havde en klar forventning om at han ville være tættere på holdet i år fordi han var så spændende. Hvad er der lige sket? 

4 måneder 3 uger siden #68 af DeLaRed

Brylle post=144482 skrev: ​Nogen der har fulgt med på Castilla og kan sige hvorfor ham Peter pludselig har overhalet Arribas? Jeg havde en klar forventning om at han ville være tættere på holdet i år fordi han var så spændende. Hvad er der lige sket? 

​Jeg foelger ikke med hos Castilla's saa kan ikke svarer paa dit spoergsmaal, men baseret paa hvad de har vist paa banen for 1. holdet saa ser jeg personligt 2 forskellige typer, hvor Arribas lidt ligner en ung Lucas Vazquez saa er Peter som type taettere paa Vinisom type, som jeg ser det. Kan sagtens tage fejl da det kun er baseret paa de minutter de har faaet paa 1. holdet, men hvis det er bare nogenlunde korrekt, saa handler det vel om hvilken type spiller Ancelotti mener han har brug for paa baenken til den enkelte kamp.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 måneder 3 uger siden #69 af Madridista02

Brylle post=144482 skrev: ​Nogen der har fulgt med på Castilla og kan sige hvorfor ham Peter pludselig har overhalet Arribas? Jeg havde en klar forventning om at han ville være tættere på holdet i år fordi han var så spændende. Hvad er der lige sket? 

​Arribas har også været ude med covid-19 for nyligt, ved ikke om han stadig er det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.