Optakt: Getafe - Real Madrid, LaLiga , 19. spillerunde

4 måneder 3 uger siden #37 af Kiwes
​Ancelotti har GODT NOK heller ikke gjort det nemt for sig selv med de indskiftninger...
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Madridista02, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #38 af JesperThomsen

Madridista02 post=144451 skrev:

JesperThomsen post=144450 skrev: ​Hvis man fik en 5’er hver gang Kroos retter på sit ariske hår..

Værsgo Sevilla, den ligger til jer nu, Real Madrid har glemt at spille som et hold! 

​Nej nej, du glemmer at ligaen for længst er vundet og vi er langt foran alle de andre hold i ligaen. Selvom det selvfølgelig kun er januar, så er ligaen vundet nu. Som skrevet her på siden "Præcis som vi forudsagde i vores podcast om sæson-optakten har Real Madrid lagt al modstand bag sig og er trygt og sikkert på vej mod det 35. mesterskab.". Ja alt modstand er lagt bag os, med hele FIRE point. Og der er kun et halvt år tilbage af sæsonen. 

100% enig! Hovmod står for fald..
Fuck hvor er Real Madrid dog blevet ligegyldige :( Isco, marcelo, casemiro, Kroos osv er sgu for sløje 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

4 måneder 3 uger siden #39 af elle44
Sæsonens med afstand dårligste indsats 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Madridista02

4 måneder 3 uger siden #40 af Kiwes
​Hvordan får vi plads til Mbappe og Haaland. Jo det nemt, vi spiller i La Liga, hvor hver 3 hold spiller med 11 i eget felt. Læg dertil at vores reserver simpelthen bare ikke har niveau. 

4 måneder 3 uger siden #41 af Kiwes
​Jeg kan simpelthen ikke se hvad Peter og Isco skal kunne bidrage med! Mariano det samme - hvad tænker ancelotti.

4 måneder 3 uger siden #42 af JesperThomsen
​De sidste to kampe i ligaen mod bundhold = 0 mål scoret og ligegyldige præstationer, men konkurrencen på pladserne er ikke eksisterende - så samme start 11-er næste kamp.. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

4 måneder 3 uger siden #43 af Kiwes
​Problemet er vel ikke at det er bundhold, men at de spiller 11 i eget felt. Ancelotti kan ikke finde ud af hvordan han skal spille holdet. Vi skal finde en løsning.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

4 måneder 3 uger siden #44 af Dragam
Det her viser vel også bare hvor afhængige af at Vini kan lave noget rav i den på egen hånd. Nu er han her ikke idag, og så er det godt nok tandløst. Og så synes jeg faktisk at Kroos er ret hæmmende for spillet... han spiller hele tiden sikkert... der er squ ikke meget guti over hans afleveringer...
Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 måneder 3 uger siden #45 af JesperThomsen
​Fortjent nederlag og en Marcelo der går smilende fra banen.. 
Godt Nytår
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 måneder 3 uger siden #46 af elle44

Kiwes post=144455 skrev: ​Hvordan får vi plads til Mbappe og Haaland. Jo det nemt, vi spiller i La Liga, hvor hver 3 hold spiller med 11 i eget felt. Læg dertil at vores reserver simpelthen bare ikke har niveau. 

​jeg plejer at være pissed når modstanderen står i eget felt, men idag spiller Getafe jo ikke engang godt. Vi kommer jo ikke engang frem til blokerede skud pga. de ikke kan sætte to afleveringer sammen. Det er en grotesk dårlig kamp idag, jeg mindes ikke at have set noget lignede, selv under Zidane. 

Vi får Hazard og Marcelo ind der hver især skal bruge 5 berøringer før bolden kommer videre, så døde den venstrekant da for alvor. At Mariano ikke kan tæmme en bold er underordnet når de andre spillere ikke kan lægge en aflevering over to meter.

Føj  
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 måneder 3 uger siden #47 af Madridista02

Kiwes post=144456 skrev: ​Jeg kan simpelthen ikke se hvad Peter og Isco skal kunne bidrage med! Mariano det samme - hvad tænker ancelotti.

​Peter bidrog vel egentlig med mere end Benzema og de andre. Synes det var en fin indsats og et par gode aktioner han havde.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7, Dragam

4 måneder 3 uger siden #48 af Henke
Jeg er med på, at det over en bred kam var en ringe præstation i dag. Spillet hang ikke sammen, indstillingen var forkert osv.

Men hold nu kæft en omgang tuderi, som finder sted herinde, hver gang Real taber point. Man skulle tro, at holdet var rykket ned. Det er vildt så skinger en tone mange lægger for dagen. Alt og alle i klubben skal simpelthen svines til.

Vi tabte en kamp - den 3. på 12 måneder - så slap dog af.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zamorano, Malthehn, DeLaRed

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.