Optakt: Getafe - Real Madrid, LaLiga , 19. spillerunde
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
det er nok måden man taber på skal du se. Den indstilling fra så mange spillere må simpelthen ikke finde stedHenke post=144463 skrev: Jeg er med på, at det over en bred kam var en ringe præstation i dag. Spillet hang ikke sammen, indstillingen var forkert osv.
Men hold nu kæft en omgang tuderi, som finder sted herinde, hver gang Real taber point. Man skulle tro, at holdet var rykket ned. Det er vildt så skinger en tone mange lægger for dagen. Alt og alle i klubben skal simpelthen svines til.
Vi tabte en kamp - den 3. på 12 måneder - så slap dog af.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hvis man er bange for at miste mesterskabet til Sevilla, der ikke har ramt 80 point de sidste 20-25 år, så er der ikke meget tiltro til dette hold.Madridista02 post=144451 skrev:
Nej nej, du glemmer at ligaen for længst er vundet og vi er langt foran alle de andre hold i ligaen. Selvom det selvfølgelig kun er januar, så er ligaen vundet nu. Som skrevet her på siden "Præcis som vi forudsagde i vores podcast om sæson-optakten har Real Madrid lagt al modstand bag sig og er trygt og sikkert på vej mod det 35. mesterskab.". Ja alt modstand er lagt bag os, med hele FIRE point. Og der er kun et halvt år tilbage af sæsonen.JesperThomsen post=144450 skrev: Hvis man fik en 5’er hver gang Kroos retter på sit ariske hår..
Værsgo Sevilla, den ligger til jer nu, Real Madrid har glemt at spille som et hold!
Jeg synes holdet har gjort det godt generelt i sæsonen. Vi har det bare ikke godt med, at modstanderen stiller sig tilbage i eget felt. Kombinere dette med, at spillerne kommer tilbage fra ferie... Der var jo intet der fungerede i dag. Selv en segunda hold havde vi tabt til idag.
Skal vi ikke sige, at i dag var en offdag og vi stadigvæk er gigantiske favoritter til mesterskabet?
Det handler om indsatsen. Jeg var ikke sur efter sheriff nederlaget pga den kamp havde vi chancer til at vinde 7-2 og de scorer desuden et Gudemål. Imod Cadiz var jeg heller ikke specielt nede da holdet i det mindste prøvede og havde da også omkring 30 afslutninger. Idag, mod espanyol og Villarreal har jeg været rasende fordi det simpelthen har været så elendigt at man tror spillerne ikke tager jobbet seriøst.Henke post=144463 skrev: Jeg er med på, at det over en bred kam var en ringe præstation i dag. Spillet hang ikke sammen, indstillingen var forkert osv.
Men hold nu kæft en omgang tuderi, som finder sted herinde, hver gang Real taber point. Man skulle tro, at holdet var rykket ned. Det er vildt så skinger en tone mange lægger for dagen. Alt og alle i klubben skal simpelthen svines til.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Det er vel fair nok, at præstationen på DAGEN bliver sablet ned. Det er ikke præstationen set over hele sæsonen, jeg brokker mig over, for den har været god. Men når spillerne leverer så nonchelant en præstation i dag, så er det vel helt på sin plads, at det bliver kritiseret voldsomt. Eller hvad?Henke post=144463 skrev: Jeg er med på, at det over en bred kam var en ringe præstation i dag. Spillet hang ikke sammen, indstillingen var forkert osv.
Jeg savner Pepe :(
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Det handler ikke om tiltro eller om at være bange. Det handler om at det er arrogant at sidde og snakke mesterskab i december og januar mdr. Det er fodbold og ALT kan vitterligt ske. Fodbold er fuld af overraskelser, så det giver ikke mening at sige , vi ikke skal frygte Sevilla fordi de aldrig har vundet over 80point. Leicester havde heller aldrig vundet ligaen, men det skete. Lille vandt den franske liga meget overraskende.madrid2000 post=144467 skrev:
Hvis man er bange for at miste mesterskabet til Sevilla, der ikke har ramt 80 point de sidste 20-25 år, så er der ikke meget tiltro til dette hold.Madridista02 post=144451 skrev:
Nej nej, du glemmer at ligaen for længst er vundet og vi er langt foran alle de andre hold i ligaen. Selvom det selvfølgelig kun er januar, så er ligaen vundet nu. Som skrevet her på siden "Præcis som vi forudsagde i vores podcast om sæson-optakten har Real Madrid lagt al modstand bag sig og er trygt og sikkert på vej mod det 35. mesterskab.". Ja alt modstand er lagt bag os, med hele FIRE point. Og der er kun et halvt år tilbage af sæsonen.JesperThomsen post=144450 skrev: Hvis man fik en 5’er hver gang Kroos retter på sit ariske hår..
Værsgo Sevilla, den ligger til jer nu, Real Madrid har glemt at spille som et hold!
Jeg synes holdet har gjort det godt generelt i sæsonen. Vi har det bare ikke godt med, at modstanderen stiller sig tilbage i eget felt. Kombinere dette med, at spillerne kommer tilbage fra ferie... Der var jo intet der fungerede i dag. Selv en segunda hold havde vi tabt til idag.
Skal vi ikke sige, at i dag var en offdag og vi stadigvæk er gigantiske favoritter til mesterskabet?
Det her siger ALT. Ancelotti må prøve noget nyt. Det kommer jo ikke bag på nogen at disse hold spiller med 11 i eget felt.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
Henke post=144463 skrev: Jeg er med på, at det over en bred kam var en ringe præstation i dag. Spillet hang ikke sammen, indstillingen var forkert osv.
Tænker det er meget normalt at man som fan tuder når ens hold fyre sådan en omgang lort af.
minder lidt for meget om den sæson der fik ham fyret..
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
Okay rolig nu. Håber du laver sjov. Det er én kamp vi snakker om.nono post=144474 skrev: Ancelotti må alligevel svede lidt... Den her indstilling og performance
minder lidt for meget om den sæson der fik ham fyret..