Optakt: Getafe - Real Madrid, LaLiga , 19. spillerunde

4 måneder 3 uger siden #49 af DeLaRed
Mindes at Real i flere seasoner det sidste aarti har vaeret langsomme til at komme op i gear efter nytaar, vi har blandt andet smidt point til Osasuna, Villarreal og Sociedad i aarets foerste 2 kampe de seneste 3 seasoner, saa ikke som saadanne nogen nyhed at vi starter aaret daaligt!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #50 af Real HWL
​Et er at Militao er skyld i et mål, det kan ske. Men at vi endnu engang er så dårlige kollektivt, det er fandme bekymrende. Vi er halvvejs i sæsonen, og man ved stadigvæk ikke hvad det er for et Real Madrid hold man får at se på dagen. Det kan blive en dreng eller pige!
Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved Real HWL.

4 måneder 3 uger siden #51 af henrikcomn

Henke post=144463 skrev: Jeg er med på, at det over en bred kam var en ringe præstation i dag. Spillet hang ikke sammen, indstillingen var forkert osv.

Men hold nu kæft en omgang tuderi, som finder sted herinde, hver gang Real taber point. Man skulle tro, at holdet var rykket ned. Det er vildt så skinger en tone mange lægger for dagen. Alt og alle i klubben skal simpelthen svines til.

Vi tabte en kamp - den 3. på 12 måneder - så slap dog af.

​det er nok måden man taber på skal du se. Den indstilling fra så mange spillere må simpelthen ikke finde sted 
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

4 måneder 3 uger siden #52 af madrid2000

Madridista02 post=144451 skrev:

JesperThomsen post=144450 skrev: ​Hvis man fik en 5’er hver gang Kroos retter på sit ariske hår..

Værsgo Sevilla, den ligger til jer nu, Real Madrid har glemt at spille som et hold! 

​Nej nej, du glemmer at ligaen for længst er vundet og vi er langt foran alle de andre hold i ligaen. Selvom det selvfølgelig kun er januar, så er ligaen vundet nu. Som skrevet her på siden "Præcis som vi forudsagde i vores podcast om sæson-optakten har Real Madrid lagt al modstand bag sig og er trygt og sikkert på vej mod det 35. mesterskab.". Ja alt modstand er lagt bag os, med hele FIRE point. Og der er kun et halvt år tilbage af sæsonen. 

Hvis man er bange for at miste mesterskabet til Sevilla, der ikke har ramt 80 point de sidste 20-25 år, så er der ikke meget tiltro til dette hold.

Jeg synes holdet har gjort det godt generelt i sæsonen. Vi har det bare ikke godt med, at modstanderen stiller sig tilbage i eget felt. Kombinere dette med, at spillerne kommer tilbage fra ferie... Der var jo intet der fungerede i dag. Selv en segunda hold havde vi tabt til idag.

Skal vi ikke sige, at i dag var en offdag og vi stadigvæk er gigantiske favoritter til mesterskabet?

Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

4 måneder 3 uger siden #53 af elle44

Henke post=144463 skrev: Jeg er med på, at det over en bred kam var en ringe præstation i dag. Spillet hang ikke sammen, indstillingen var forkert osv.

Men hold nu kæft en omgang tuderi, som finder sted herinde, hver gang Real taber point. Man skulle tro, at holdet var rykket ned. Det er vildt så skinger en tone mange lægger for dagen. Alt og alle i klubben skal simpelthen svines til.

​Det handler om indsatsen. Jeg var ikke sur efter sheriff nederlaget pga den kamp havde vi chancer til at vinde 7-2 og de scorer desuden et Gudemål. Imod Cadiz var jeg heller ikke specielt nede da holdet i det mindste prøvede og havde da også omkring 30 afslutninger. Idag, mod espanyol og Villarreal har jeg været rasende fordi det simpelthen har været så elendigt at man tror spillerne ikke tager jobbet seriøst. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Kiwes

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 måneder 3 uger siden #54 af Madridista02

​Det er vel fair nok, at præstationen på DAGEN bliver sablet ned. Det er ikke præstationen set over hele sæsonen, jeg brokker mig over, for den har været god. Men når spillerne leverer så nonchelant en præstation i dag, så er det vel helt på sin plads, at det bliver kritiseret voldsomt. Eller hvad?

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 måneder 3 uger siden #55 af Madridista02

madrid2000 post=144467 skrev:

Madridista02 post=144451 skrev:

JesperThomsen post=144450 skrev: ​Hvis man fik en 5’er hver gang Kroos retter på sit ariske hår..

Værsgo Sevilla, den ligger til jer nu, Real Madrid har glemt at spille som et hold! 

​Nej nej, du glemmer at ligaen for længst er vundet og vi er langt foran alle de andre hold i ligaen. Selvom det selvfølgelig kun er januar, så er ligaen vundet nu. Som skrevet her på siden "Præcis som vi forudsagde i vores podcast om sæson-optakten har Real Madrid lagt al modstand bag sig og er trygt og sikkert på vej mod det 35. mesterskab.". Ja alt modstand er lagt bag os, med hele FIRE point. Og der er kun et halvt år tilbage af sæsonen. 

Hvis man er bange for at miste mesterskabet til Sevilla, der ikke har ramt 80 point de sidste 20-25 år, så er der ikke meget tiltro til dette hold.

Jeg synes holdet har gjort det godt generelt i sæsonen. Vi har det bare ikke godt med, at modstanderen stiller sig tilbage i eget felt. Kombinere dette med, at spillerne kommer tilbage fra ferie... Der var jo intet der fungerede i dag. Selv en segunda hold havde vi tabt til idag.

Skal vi ikke sige, at i dag var en offdag og vi stadigvæk er gigantiske favoritter til mesterskabet?

​Det handler ikke om tiltro eller om at være bange. Det handler om at det er arrogant at sidde og snakke mesterskab i december og januar mdr. Det er fodbold og ALT kan vitterligt ske. Fodbold er fuld af overraskelser, så det giver ikke mening at sige , vi ikke skal frygte Sevilla fordi de aldrig har vundet over 80point. Leicester havde heller aldrig vundet ligaen, men det skete. Lille vandt den franske liga meget overraskende. 

4 måneder 3 uger siden #56 af Kiwes
​Real Madrid are winless each one of their 4 games to have enjoyed the most possessions in all competitions this season (Cádiz - 82%, Sheriff - 76%, Osasuna - 75% & Getafe 74%).
Det her siger ALT. Ancelotti må prøve noget nyt. Det kommer jo ikke bag på nogen at disse hold spiller med 11 i eget felt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
4 måneder 3 uger siden #57 af Madridista02
Og jo, vi er kæmpe favoritter til mesterskabet, og det vil være en skandale hvis ikke vi vinder det, men derfor synes jeg stadig det er mangel på respekt over fra ligaen og de andre hold at snakke som om, mesterskabet allerede er i hus. Det giver ikke mening
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, JesperThomsen

4 måneder 3 uger siden #58 af Real HWL

Tænker det er meget normalt at man som fan tuder når ens hold fyre sådan en omgang lort af.

Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved Real HWL.

4 måneder 3 uger siden #59 af nono
Ancelotti må alligevel svede lidt... Den her indstilling og performance
minder lidt for meget om den sæson der fik ham fyret..

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
4 måneder 3 uger siden #60 af Madridista02

nono post=144474 skrev: Ancelotti må alligevel svede lidt... Den her indstilling og performance
minder lidt for meget om den sæson der fik ham fyret..

​Okay rolig nu. Håber du laver sjov. Det er én kamp vi snakker om.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.