Optakt: Athletic Club – Real Madrid, spansk Super Cup, finale

4 måneder 1 uge siden #49 af Lars1991

Ramos4 post=144942 skrev: Men forklar mig lige hvorfor Camavinga ikke må komme ind? Ceballos fik næsten en halvleg i ligaen for nylig, men må ikke få et eneste minut i de to opgør her.

For satan vi får trætte ben meget snart. Carlo, for helvede.

Ja tror Ancelotti er lidt små-forelsket i Modric og Kroos. Og det kan man da godt forstå, de fremragende spillere. Men altså, kom nu lidt. De kan ikke spille alle minutter, lad nu især Valverde men også Camavinga spille noget mere på den midtbane! Man bliver jo bare ved med at skubbe problemerne foran hvis man aldrig giver dem chancen.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #50 af Jona
Mohbar

Overhovedet ikke. Hvad er da en naturlig position i den situation? Hvor skulle hans arme ellers være?

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 måneder 1 uge siden #51 af Madridista02
Hala Madrid! Tillykke med et dejligt trofæ, mine kære medMadridistas!
Efter 2-0 scoringen, var det ikke kønt fra Reals side, men den er hjemme nu.
I forhold til de mange kampe og de manglende rotationer, så frygter jeg lidt, at det går galt på et tidspunkt. Hvis ikke i den her sæson, så i næste. Det kan umuligt fortsætte. at det er samme start 11er hver kamp. Omvendt forstår jeg også godt Ancelotti, fordi det er ikke en stærk bænk han har til sin rådighed. Den er svær..

4 måneder 1 uge siden #52 af Ramos4
Håber at vi roterer kraftigt mod Elche i copa'en. Krydser inderligt fingre for det. Det er næsten vigtigere end at vinde kampen torsdag.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

4 måneder 1 uge siden #53 af Kiwes
​Jeg så Elche kampen mod VIllarreal idag. Og det er ikke noget nemt hold at spille i mod. Det er Getafe 2.0. Aggresive i alt og står bundsolidt. Jeg tænker at Elche også roterer til coppen og det kan vi også fint gøre - men i ligaen skal den kamp tages dybt seriøst! De så virkelige gode ud i den kamp.
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved Kiwes.

4 måneder 1 uge siden #54 af Ramos4

Madridista02 post=144951 skrev: Hala Madrid! Tillykke med et dejligt trofæ, mine kære medMadridistas!
I forhold til de mange kampe og de manglende rotationer, så frygter jeg lidt, at det går galt på et tidspunkt. Hvis ikke i den her sæson, så i næste. Det kan umuligt fortsætte. at det er samme start 11er hver kamp. Omvendt forstår jeg også godt Ancelotti, fordi det er ikke en stærk bænk han har til sin rådighed. Den er svær..

​Bænken er ikke fantastisk, men SELVFØLGELIG kan Camavinga få minutter i dag. Isco kan også godt aflaste Modric eller Kroos 6-7 minutter hver kamp, når nu vi har 5 skift at gøre med + vi fører med to. 

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 måneder 1 uge siden #55 af Madridista02

Ramos4 post=144954 skrev:

Madridista02 post=144951 skrev: Hala Madrid! Tillykke med et dejligt trofæ, mine kære medMadridistas!

​Bænken er ikke fantastisk, men SELVFØLGELIG kan Camavinga få minutter i dag. Isco kan også godt aflaste Modric eller Kroos 6-7 minutter hver kamp, når nu vi har 5 skift at gøre med + vi fører med to. 

​Enig - men det tyder bare på, at Ancelotti slet ikke stoler på de spillere han kan smide ind. Jeg tænker også en spiller som Vinicius skulle aflastes. Han spurter rundt i 90minutter næsten hver kamp. Marcelo erstattede ham i 86.minut. Hvilket i øvrigt var dejligt at se Marcelo på banen! Men jeg synes godt Hazard kunne være blevet smidt ind, så kunne han få nogle minutter og Vinicius blive sparret lidt. 
Så ja, jeg er enig med dig, der burde blive roteret mere, når vi fører 2-0 og er i kontrol.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Ramos4

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
4 måneder 1 uge siden #56 af Madridista02
Nogen der ved om Militao er ude i de kommende liga kampe efter sit røde kort?
Valverde kan jeg huske glippede de efterfølgende kampe, efter sit røde kort i mod ATM. Der burde dog være en optimistisk chance for, at det røde kort til Militao kan appelleres, synes jeg.

4 måneder 1 uge siden #57 af Kiwes

Madridista02 post=144956 skrev: Nogen der ved om Militao er ude i de kommende liga kampe efter sit røde kort?
Valverde kan jeg huske glippede de efterfølgende kampe, efter sit røde kort i mod ATM. Der burde dog være en optimistisk chance for, at det røde kort til Militao kan appelleres, synes jeg.

​Militao will miss the game vs Elche in the Copa del Rey. @Marca
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved Kiwes.

4 måneder 1 uge siden #58 af Elto92
Jeg frygter faktisk at vi kommer til at bande og svovle af Ancelotti når han meget snart har kørt halvdelen af startelleveren på skadestuen.

Han skal roter. og det nu!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Ramos4

4 måneder 1 uge siden #59 af Ramos4

Elto92 post=144960 skrev: Jeg frygter faktisk at vi kommer til at bande og svovle af Ancelotti når han meget snart har kørt halvdelen af startelleveren på skadestuen.

Han skal roter. og det nu!!!

​Jeg havde naivt troet at Carlo havde lært af hans 2. sæson i klubben, hvor vi satte et sikkert mesterskab over styr. 

Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

4 måneder 1 uge siden #60 af El Siete
​De kommende 4 uger har vi 4 kampe (evt en kamp mere i CdR hvis vi går videre). Vi ser nok Vinicius, Benzema osv få et hvil på torsdag mod Elche i CdR, hvorefter de igen er i aktion om søndagen. Herefter går der altså yderligere 2 uger til næste La Liga kamp, hvor der burde være rig mulighed for hvile, og hvorfor det giver god mening at man satsede lidt på dette trofæ. 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.