Optakt: Athletic Club – Real Madrid, spansk Super Cup, finale

5 måneder 1 uge siden #73 af Lars1991
​Vil da også lige rette en lille ting selvom det selvfølgelig ikke tager noget fra din pointe @Brylle. Militao fik nu sit gennembrud under Zidane. Det kan godt være han blev tvunget til at bruge ham, men det var stadig det sidste halve år under Zidane han slog igennem og spillede sublimt og vel egentlig også lidt bedre end han gør nu. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Madridista02, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #74 af Kratmus
Jeg vil da godt lige høre, hvad I lægger mærke til, når spillerne synes trætte?

Og hvem synes I ser mest trætte ud (og hvorfor)?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

5 måneder 1 uge siden #75 af Brylle

Lars1991 post=144975 skrev: ​Vil da også lige rette en lille ting selvom det selvfølgelig ikke tager noget fra din pointe @Brylle. Militao fik nu sit gennembrud under Zidane. Det kan godt være han blev tvunget til at bruge ham, men det var stadig det sidste halve år under Zidane han slog igennem og spillede sublimt og vel egentlig også lidt bedre end han gør nu. 

​Det vil jeg gerne give dig ret i langt hen ad vejen. Jeg synes dog stadig at det var meget op og ned med en masse udfald, fejl osv, selvom han fandt mere og mere kontinuitet. Jeg synes personligt at han har taget et kæmpe skridt op de sidste mange måneder. Lidt shaky sæsonstart, men siden da har han vel kun lavet en enkelt fejl, og det synes jeg er meget atypisk for Militao set på hans tid i klubben. 

Men jeg giver dig helt ret i at han i sidste sæson i flere omgange viste, at der var potentiale til at han kunne spille en kæmpe rolle i fremtiden med den rette makker. Eksempelvis fungerede ham og Varane elendigt, mens Ramos-Militao var en god kombi, synes jeg. Her er Alaba gået ind som leder og har taget Militao med op i niveau som jeg ser det.

5 måneder 1 uge siden #76 af Dios

Synes sku det er meget sjovt at Ancelotti hiver en titel i hus men stadig ikke goer det godt nok....problemet her er jo at naar han saa giver spilletid til Camavinga, saa faar Kroos ikke nok tid og naar Nacho spiller en enkelt kamp fra start saa raaber folk efter at Alaba skal spille. Det er simpelhen bare aldrig godt nok i Real, og paa mange maader understreger det baade de taarnhoeje forventninger der er til klubben/traeneren/truppen men det er samtidigt ogsaa lidt komisk :)

Carlo er ikke ansat for at goere enkelte spillere tilfredse eller for at give spilletid til spillere med potentiale, han er ansat for at skabe resultater, da resultaterne er det eneste der holder ham i jobbet, og resultaterne kan man pt ikke diskutere.

Det ene her udelukker jo ikke det andet for os fans. Du rammer den fint her, og Ancelotti's vilkår forstår jeg fra hans synspunkt, men langtfra fra mit eller Perez synspunkt. Netop derfor var jeg også en stor kritiker af ham før ansættelsen, og i den grad nu, hvor Ancelotti er faldet total tilbage til de gamle kedelige dyder.

Det er rent faktisk godt nok, hvis man stræber sig efter at gøre det godt nok i Real Madrid. I mine øjne er det bare ikke godt nok, at stille sig ned imod Barcelona f.eks.. Sejr eller ej, så er det bare ikke sådan jeg vil se Real Madrid vinde - derfor min store utilfredshed. Jeg vil ikke se trætte spillere på banen uden energi, fordi Ancelotti mener de skal spille hvergang. Det kan gøres langt bedre, og man kan allerede se hvad der sker i pressen nu. Flere spillere meldes utilfredse. Valverde og Hazard vil begge have mere spilletid, og det er jo fuldt forståeligt når kampe ikke er noget vi mangler. Muskelskader opstår hyppigst når musklen er træt eller man ikke er kommet sig ordentligt. Ingen breddespillere rammer et højt nok niveau, fordi spilletiden er minimal, og lad os være ærlige. Bedre er vores stamspillere heller ikke i øjeblikket. I mine øjne virker en spiller som Benzema utrolig udkørt. Rigtig mange dårlige beslutninger, afleveringer og specielt hans kropsprog er forfærdeligt i øjeblikket. Alt for mange negative gestikulationer og slå ud med armene når holdkammeraterne ikke lige gør hvad han synes er rigtigt. 

Ancelotti gør det han måske har lært Zidane bedst. Få det bedste ud af materialet nu, og ikke mere end det. Mit problem er så bare, at jeg for det første synes vi spiller røv hamrende kedeligt igen. De første måneder var jeg i den syvende himmel, og man prøvede med 10'eren hvor både Hazard og Asensio blev brugt inde centralt, men så kom systemskiftet endnu engang, fordi han er pragmatisk og vi ser igen alt for mange kedelige tendenser fra første periode og under Zidane. Jeg synes bare heller ikke vores hold er i nærheden af at være godt nok sammenlignet med de bedste i verden. 
Jeg tror vi får rigtig store problemer imod Psg når Ancelotti vælger at stå så dybt imod mandskaber som godt kan lide at have bolden. Imod Inter var vi klart dårligst i begge opgør, og vi blev til tider spillet ud af Barca. 

Jeg synes bare al den snak om, at alle spiller en vigtig rolle for holdet er ved at smuldre. Jeg synes også man tydeligt kan se det på de spillere på bænken. 
​Og for at gøre det kort omkring spillestil, så er vi alle forskellige, men Real Madrid er blevet et hold som forsvarer en sejr hjem på defensiv maner, hvor man for 20 år tilbage gik efter et til mål for at dræbe modstanderen. 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 5 måneder 1 uge siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92, DeLaRed

5 måneder 1 uge siden #77 af Fondo_Sur
@Dios

Det går op og ned. Og det er rart nok, at Real Madrid stadig vinder, når holdet stadig befinder sig i en opbygningsfase samtidigt med at man stadig vil få det bedste ud af de ældre spillere. Modsat Inter, der har købt ind for at toppe nu. 

Vil gerne se, hvordan du vil indføre dynamisk fodbold med Benzema, Kroos, Modric, Asensio, Rodrygo og Hazard. Måske spiller ingen af dem i klubben om tre år, og forhåbenligt vil nye spillere leve bedre op til de spillemæssige forventninger.

Det svært at klandre Carlo for at spille ud fra spillernes styrker. Det ligger i sportens essens, at man går efter at vinde med det, man har.
Sidste redigering: 5 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.

5 måneder 1 uge siden #78 af Ramos4
Det er hvert fald ikke Ancelottis skyld at Rodrygo er stagneret, Hazard er ude at skide og Asensio ingen gennembrudskraft har.

Jeg synes Carlo gør det fint, materialet taget i betragtning.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

5 måneder 1 uge siden #79 af elle44

Fondo_Sur post=144984 skrev: @Dios

Det går op og ned. Og det er rart nok, at Real Madrid stadig vinder, når holdet stadig befinder sig i en opbygningsfase samtidigt med at man stadig vil få det bedste ud af de ældre spillere. Modsat Inter, der har købt ind for at toppe nu. 

Vil gerne se, hvordan du vil indføre dynamisk fodbold med Benzema, Kroos, Modric, Asensio, Rodrygo og Hazard. Måske spiller ingen af dem i klubben om tre år, og forhåbenligt vil nye spillere leve bedre op til de spillemæssige forventninger.

Det svært at klandre Carlo for at spille ud fra spillernes styrker. Det ligger i sportens essens, at man går efter at vinde med det, man har.

​Jeg synes ikke Ancelotti spiller på spillernes styrke når man vælger at bede Modric og Kroos om at overlade bolden til modstanderen.

Det er sandt at Vinicius har mere plads at løbe på når vi står dybt, men hvis jeg skal være helt ærlig, så er vores kontraspil heller ikke prangende, vi burde få meget mere ud af alle de situationer der opstår. 

Og til sidst, så kan vi jo sagtens åbne et forsvar af Barcas kaliber, de imploderer jo nærmest selv når man kommer omkring feltet. Det kan slet ikke sammenlignes med at åbne forsvar op som Cadiz, som bogstaveligt talt har alle mand i eget felt. Havde vi lagt et pres på Barca havde Vinicius desuden fået mange flere muligheder for at gå forbi Alves. 

Og til allersidst. Jeg elsker kontrabold, men det skal bruges når det giver mening. Mod Barca, da de var dominerende, var det det eneste rigtige at gøre. Men at overlade bolden til Gavi og Nico når man har Kroos og Modric på banen er sgu for pinligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

5 måneder 1 uge siden #80 af Dios
Hvilken opbygninsgsfase? Vi har stadig en træner som spiller på spillernes individuelle kvaliteter, som gør at man for det første er dybt afhængige af at de levere i hver kamp. For det andet, så gør det, at de spillere som så skal ind efterfølgende skal levere på et niveau de ikke er på…endnu, men måske også en helt anden type, som Valverde er ift. Kroos og Modric. 

Ancelotti spiller spillerne, så han ikke bliver fyret. Fair - i get it og forstår det. Hvad sker der bagefter? Der går lidt for meget Ferguson over det i hans sidste år som træner. 

Jeg ville helt sikkert droppe at spille Modric og Kroos som brede midtbanespillere. Og med det samme indføre en mellemrunsspiller, som Ancelotti selv nævnte i starten. Han valgte Modric fremfor Ødegaard. Helt fair imo, men Modric bryder sig ikke om, at spille i mellemrummet ifølge ham selv og vil hellere have spillet foran sig. Ergo ville jeg jeg med det samme erstatte ham med en mellemrumsspiller/gennembrudsspiller. Dynamisk fodbold kræver blot løb uden bold. Asensio, Rodrygo og Hazard er alle rigtig gode til netop det. Ingen af dem viser niveau, men jeg kunne virkelig godt tænkte mig, at se Kroos, Casemiro, Vinicius, Hazard, Rodrygo og Benzema i en 4-2-3-1 formation, hvor vi både har bredden, men også altid har en spiller centralt til at true med. Der er en grund til vi altid mister point til de kompakte modstandere. 
Man går efter at vinde med det man har, men lige nu spiller vi på 3 spillere og det er godt nok risikabelt. Ingen af de 3 har niveauet til at løfte holdet imod de bedste som jeg ser det. 

Det er netop Ancelotti’s skyld, for han lægger taktikken som gør, at Asensio skal isoleres ude på den højrekant. Vores backs kommer ikke i overlap, da Ancelotti hellere vil have kontrolleret spil fra vores backs. Når Asensio har bolden på højrekanten skal han enten udfordre 2, spille den tilbage til højreback eller tage et drive ind centralt med bolden. Ingen af delene er farlige 40 meter væk fra målet, og de 40 meter er, fordi vi ikke truer centralt, så vi kan åbne op tættere på modstanders mål og så spille bredt. 

Der var så meget løbevillighed og løbemønstre til og starte med. Det stoppede, fordi vi ikke havde defensiv kontrol sagde Ancelotti. Så gik vi over til 4-3-3 og alle spillere blev låst igen. Vinicius har steppet op og det er eneste grund til vi er så langt foran som vi er, så vi ikke kun har Benzema. 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

5 måneder 1 uge siden #81 af Thomaskjensen
Syntes det er en lidt firkantet men god diskussion, da i jo begge har ret.
Carlo har en plan A, og uden jeg erindre/ved det så postulere jeg at han sidst han var her netop roterede, og der derfor gik som det gik?

Det handler ikke om at Carlo som så gør noget forkert, men hvad er hans plan B?

Dette hænger så i god tråd med at det er meget svært for de unge spillere at få et gennembrud, med mindre man hedder Vini/Assensio og er tiltænkt at være backup efter Hazard/Bale, og man derfor får nok 100 flere chancer end de fleste.
(Mendy er undtagelsen der bekræfter reglen) :)

5 måneder 1 uge siden #82 af elle44
Nu kritiserer jeg Ancelotti, men jeg er egentlig fint tilfreds generelt. Han har valgt den gamle garde og det kan jeg godt respektere. Vi ved at hans ide om spillet er mere dynamisk og det startede han jo også med prøve at implementere i starten af sæsonen, hvor vi prøvede at presse højere med Valverde i startopstillingen.

Jeg tror helt bestemt at hans fremtidsperspektiv for holdet er en mere dynamisk spillestil. Jeg tænker han har vejet fordele og ulemper ved at bryde vores klassiske midtbane, og fundet det for risikabelt på den korte bane. Men ideen er i hans hovede, og jeg tror også, at det er planen for fremtiden med Valverde og Cama på midtbanen, som passer bedre til et højintens spillestil.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 måneder 1 uge siden #83 af DeLaRed

Dios post=144983 skrev:

Synes sku det er meget sjovt at Ancelotti hiver en titel i hus men stadig ikke goer det godt nok....problemet her er jo at naar han saa giver spilletid til Camavinga, saa faar Kroos ikke nok tid og naar Nacho spiller en enkelt kamp fra start saa raaber folk efter at Alaba skal spille. Det er simpelhen bare aldrig godt nok i Real, og paa mange maader understreger det baade de taarnhoeje forventninger der er til klubben/traeneren/truppen men det er samtidigt ogsaa lidt komisk :)

Carlo er ikke ansat for at goere enkelte spillere tilfredse eller for at give spilletid til spillere med potentiale, han er ansat for at skabe resultater, da resultaterne er det eneste der holder ham i jobbet, og resultaterne kan man pt ikke diskutere.

Det ene her udelukker jo ikke det andet for os fans. Du rammer den fint her, og Ancelotti's vilkår forstår jeg fra hans synspunkt, men langtfra fra mit eller Perez synspunkt. Netop derfor var jeg også en stor kritiker af ham før ansættelsen, og i den grad nu, hvor Ancelotti er faldet total tilbage til de gamle kedelige dyder.

Det er rent faktisk godt nok, hvis man stræber sig efter at gøre det godt nok i Real Madrid. I mine øjne er det bare ikke godt nok, at stille sig ned imod Barcelona f.eks.. Sejr eller ej, så er det bare ikke sådan jeg vil se Real Madrid vinde - derfor min store utilfredshed. Jeg vil ikke se trætte spillere på banen uden energi, fordi Ancelotti mener de skal spille hvergang. Det kan gøres langt bedre, og man kan allerede se hvad der sker i pressen nu. Flere spillere meldes utilfredse. Valverde og Hazard vil begge have mere spilletid, og det er jo fuldt forståeligt når kampe ikke er noget vi mangler. Muskelskader opstår hyppigst når musklen er træt eller man ikke er kommet sig ordentligt. Ingen breddespillere rammer et højt nok niveau, fordi spilletiden er minimal, og lad os være ærlige. Bedre er vores stamspillere heller ikke i øjeblikket. I mine øjne virker en spiller som Benzema utrolig udkørt. Rigtig mange dårlige beslutninger, afleveringer og specielt hans kropsprog er forfærdeligt i øjeblikket. Alt for mange negative gestikulationer og slå ud med armene når holdkammeraterne ikke lige gør hvad han synes er rigtigt. 

Ancelotti gør det han måske har lært Zidane bedst. Få det bedste ud af materialet nu, og ikke mere end det. Mit problem er så bare, at jeg for det første synes vi spiller røv hamrende kedeligt igen. De første måneder var jeg i den syvende himmel, og man prøvede med 10'eren hvor både Hazard og Asensio blev brugt inde centralt, men så kom systemskiftet endnu engang, fordi han er pragmatisk og vi ser igen alt for mange kedelige tendenser fra første periode og under Zidane. Jeg synes bare heller ikke vores hold er i nærheden af at være godt nok sammenlignet med de bedste i verden. 
Jeg tror vi får rigtig store problemer imod Psg når Ancelotti vælger at stå så dybt imod mandskaber som godt kan lide at have bolden. Imod Inter var vi klart dårligst i begge opgør, og vi blev til tider spillet ud af Barca. 

Jeg synes bare al den snak om, at alle spiller en vigtig rolle for holdet er ved at smuldre. Jeg synes også man tydeligt kan se det på de spillere på bænken. 
​Og for at gøre det kort omkring spillestil, så er vi alle forskellige, men Real Madrid er blevet et hold som forsvarer en sejr hjem på defensiv maner, hvor man for 20 år tilbage gik efter et til mål for at dræbe modstanderen. 

​Jeg forstaar godt hvad du mener, og din utilfreds over vores spil er heller ikke gaaet min naese forbi, men hvis vi skal vaere helt aerlige saa har du ogsaa meget specifikke krav til hvordan Real skal spille, og det mener jeg ikke du goer noget forkert i at have, men naevner det fordi man ogsaa bliver noed til at anerkende at du er et meget snaevert publikum. (dermed ikke sagt at der er mange der er tilfredse med Reals spil for tiden, men tror dog heller ikke at stoerste delen af dem der er utilfredse kunne taenke sig at se spillet bygges op omkring Isco, og derved blive en slags pseudo-tiki-taka, hvis jeg altsaa tidligere har forstaaet din tilgang til fodbold godt nok)

Jeg har altid vaeret aerlig omkring at de 3 point er vigtigst for mig (til en vis graense), og jeg mener at det er det bedste udgangspunkt at bygge videre fra, og her er vi nu engang forskellige, men det er ogsaa fint nok. Tror vores uenighed i bund og grund ligger hos vores holdning til bredden, for jeg tror ikke jeg tager helt fejl hvis jeg naevner at du er af den holdning at spillere som Jovic, Hazard, Ceballos, Isco osv er gode nok til at kunne baere laesset naar div spillere fra "start 11'eren" skal have en pause, men det er saa her jeg mener at klasse forskellen alligevel er for stor og derved at Ancelotti ville risikere point paa den konto. Og hvis jeg har ret i at vi ser saa forskellig paa vores bredde spillere, saa kommer vi nok aldrig til nogen konklusion, men fra min side goer Ancelotti det bedste han kan med det materiale han nu engang har.

Og saa vil jeg lige tilknytte en kommentar til 2 af vores "bredde" spillere som ikke noedvendigvis gaar ind under den kategori som ovenstaaende, men som bliver naevnt ofte (vil ikke naevne Rodrygo, da en overnstaaende bruger allere har vaeret inde paa at Baade han og Asnesio deles fint om den hoejrekant, selvom ingen af dem har deres forcer paa den position). Camavinga har overrasket mig positivt, men vi maa ikke glemme at han kun er 18 aar gammel, og synes tit vi ser de i hans spil med bolden i foedderne, han bliver ofte over-ivrig og traeffer de forkerte beslutninger, men set ud fra alder er det stadig fantastisk det han levere, men jeg forstaar godt at Ancelotti ikke bare ligger ham ind paa midtbanen fra start fordi de gange han har gjort det har vores spil lidt under det (unaset om man saa bedre kan lide den maade han spiller paa fremfor Kroos). Ifht Fede maa vi starte med at erkende at han har vaeret utrolig meget skadet de seneste 24 maaneder, og baade under Zidane men ogsaa Ancelotti har det derfor vaeret svaert for ham at finde en laengerevarende rytme, det mener jeg dog ikke noedvendigvis er traenernes skyld, og jeg synes faktisk man skal anerkende Ancelotti for at forsoege ikke at overbelaste Fede saa han kan faa et laengere forloeb uden skader og ikke ender som Carvajal (det kunne ihvertfald vaere en af grundene til at Fede ikke er med fra start saa ofte, i et forsoeg paa at faa ham op paa 100% fysisk til season afslutningen), ydermere blir vi ogsaa noed til at anerkende, uanset hvor meget vi saa vil have at Fede blir den verdensstjerne de fleste af os anser ham som, at han ikke har kunne finde niveauet siden hans seneste skade, han har faktisk spillet flere daarlige kampe en gode imo, og jeg forstaar godt argumentet med at han skal have mere spilletid for at kunne finde formen igen, men her henviser jeg til min tidligere pointe ang. hans fysiske form (altsaa at undgaa skader) men ogsaa at Ancelotti ikke har den luksus at kunne smide point i 2-3 kampe i et forsoeg paa at faa Fede igang. Jeg har stadig tiltro til at Fede nok skal komme tilbage og jeg tror ogsaa paa at han igen kan indfinde sig i start 11'eren, men jeg acceptere ogsaa bare at det maaske kommer til at vaere en process lidt ala den Asensio har vaeret igennem hvor han ogsaa har skulle bruge lang tid paa at finde et hoejere niveau igen og derfor ogsaa i perioder har maatte se sig henvist til baenken, hvor han saa fik de sidste 10 minutter i sporadiske kampe. Saa lige netop med de to spillere saa mener jeg der er god grund til de ikke spiller, men ifht resten af vores bredde spillere saa mener jeg bare ikke at niveuaet er kontinuerligt godt nok, og netop derfor synes jeg det paa mange maader er flot det Ancelotti faar ud af saa tynd et trup, naar man ser bort fra vores start 11'er, (som jeg mener er verdens klasse naar alle mand er klar). Man kan godt vinde titler med 13-14 mand der alle spiller paa samme plan, men det er svaert ogsaa at underholde i hver en kamp naar niveauet i resten af truppen er saa langt fra toppen....Og hvad Ancelotti saa eller siger i pressen, det forholder jeg mig ikke meget til, for det er en tro kopi af havd de fleste andre traenere siger til samme spoergsmaal, de fleste svar (og derved ogsaa spoergsmaal fra fodbold pressen) er ren proforma, og kun i ny og nae kommer der en type som Mourinho der ryster posen lidt.

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 5 måneder 1 uge siden ved DeLaRed.

5 måneder 1 uge siden #84 af Ramos4

Dios post=144987 skrev: Hvilken opbygninsgsfase? Vi har stadig en træner som spiller på spillernes individuelle kvaliteter, som gør at man for det første er dybt afhængige af at de levere i hver kamp. For det andet, så gør det, at de spillere som så skal ind efterfølgende skal levere på et niveau de ikke er på…endnu, men måske også en helt anden type, som Valverde er ift. Kroos og Modric. 

Ancelotti spiller spillerne, så han ikke bliver fyret. Fair - i get it og forstår det. Hvad sker der bagefter? Der går lidt for meget Ferguson over det i hans sidste år som træner. 

Jeg ville helt sikkert droppe at spille Modric og Kroos som brede midtbanespillere. Og med det samme indføre en mellemrunsspiller, som Ancelotti selv nævnte i starten. Han valgte Modric fremfor Ødegaard. Helt fair imo, men Modric bryder sig ikke om, at spille i mellemrummet ifølge ham selv og vil hellere have spillet foran sig. Ergo ville jeg jeg med det samme erstatte ham med en mellemrumsspiller/gennembrudsspiller. Dynamisk fodbold kræver blot løb uden bold. Asensio, Rodrygo og Hazard er alle rigtig gode til netop det. Ingen af dem viser niveau, men jeg kunne virkelig godt tænkte mig, at se Kroos, Casemiro, Vinicius, Hazard, Rodrygo og Benzema i en 4-2-3-1 formation, hvor vi både har bredden, men også altid har en spiller centralt til at true med. Der er en grund til vi altid mister point til de kompakte modstandere. 
Man går efter at vinde med det man har, men lige nu spiller vi på 3 spillere og det er godt nok risikabelt. Ingen af de 3 har niveauet til at løfte holdet imod de bedste som jeg ser det. 

Det er netop Ancelotti’s skyld, for han lægger taktikken som gør, at Asensio skal isoleres ude på den højrekant. Vores backs kommer ikke i overlap, da Ancelotti hellere vil have kontrolleret spil fra vores backs. Når Asensio har bolden på højrekanten skal han enten udfordre 2, spille den tilbage til højreback eller tage et drive ind centralt med bolden. Ingen af delene er farlige 40 meter væk fra målet, og de 40 meter er, fordi vi ikke truer centralt, så vi kan åbne op tættere på modstanders mål og så spille bredt. 

Der var så meget løbevillighed og løbemønstre til og starte med. Det stoppede, fordi vi ikke havde defensiv kontrol sagde Ancelotti. Så gik vi over til 4-3-3 og alle spillere blev låst igen. Vinicius har steppet op og det er eneste grund til vi er så langt foran som vi er, så vi ikke kun har Benzema. 

​Lucas og Carvajal kommer da i overlaps konstant. Mendy gør så til gengæld ikke. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.