- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Paris Saint-Germain - Real Madrid, Champions League, ottendedelsfinaler
Optakt: Paris Saint-Germain - Real Madrid, Champions League, ottendedelsfinaler
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
De angriber kun over venstrekanten alligevel. Sgu ligefør jeg gerne vil have Marcelo ind lige nu, han kan da i det mindste kombinere.Ramos4 post=145791 skrev: Jeg vil nødig være sortseer, men der er no way in hell vi vinder det her samlet uden Mendy og Casemiro i returen.
Nej, jeg er faktisk enig med dig, Longwind. Det er en virkelig god taktik.......... hvis vi var Atlético, Inter eller Sevilla.longwind post=145777 skrev: Tillader mig lige at være komplet uenig med 90% af brugerne herinde.
Synes taktikken til i dag er fin. De fleste forventer åbenbart at vi skal komme til Paris og spille dem i bunden med hovedet under armen imens vores altafgørende offensive bindeled har benet halv i gips?
PSG har ikke haft en farlig afslutning i kampen! Vil I hellere være bagud 0-2 fordi man satser butikken offensivt på udebane?
Sig hvad I vil om smuk fodbold, men Real Madrid har aldrig spillet naivt, og det skal de ikke begynde på nu.
Om 2 uger er vi stærkere med Benzema og forhåbentlig Vini tilbage i form.
Men vi er Real Madrid. I denne her klub må det aldrig være okay at acceptere nul offensiv fodbold for et resultat. Det er ikke ensbetydende med, at man skal spille naivt - langt fra. Men vi investerer INTET i dag.
Lars1991 post=145780 skrev:
Real HWL post=145776 skrev: Syntes ikke der er nogen grund til at overlade så meget af spillet til PSG, så gode er de heller ikke. Vi er langt bedre en det kujonagtige spil vi viser...
Ja det giver ingen mening. Altså de har Paredes og Pereira på midtbanen, så er de heller ikke bedre. Men vi er jo blevet domineret større end vi dominerede Sheriff i gruppespillet. Det virkelig ikke Real Madrid værdigt som flere herinde også har nævnt... men der er en halvleg mere til at komme ud af den her kamp med lidt ære. Lad os håbe på det bedste.
Enig, deres midtbane er ikke noget at råbe hurra for. Verratti er dog verdensklasse. Men jeg vil hellere dø i forsøget på at udrette noget istedet for at se på det her. Det gør ondt i mit fodbold hjerte. Vi ligner bare et træt gammelt hold der er løbet tør for kræfter.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- 9eren
- Gæst
-
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Carvajal, Mendy, Kroos, Casemiro, Modric, Benzema, Asensio og Vini.