Optakt: Paris Saint-Germain - Real Madrid, Champions League, ottendedelsfinaler

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 5 måneder siden #109 af 9eren

Bismo post=145844 skrev:

henrikcomn post=145835 skrev:

Bismo post=145834 skrev: Synes ikke vi bliver "udspillet". Vi kommer bare til kampen med en ekstremt defensiv indstilling. Det er et spørgsmål om taktik og ikke kvalitet.

Det der er bare dumt skrevet. Der mangler i  den grad kvalitet

​Jeg er uenig. Ikke i forhold til PSG's form, hvis man har fulgt dem. Og du kan selv være dum, din barnlige abe. 

​Bismo jeg er enig med dig.

Men vi mangler stadig en smule offensiv lige i øjebliklet. Vini er godt nok faldet i niveau og jeg kan bare ikke se hvordan vi skal scorer mål. Kan vi scorer mål kan PSG holdet godt slås

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #110 af Dragam

madrid2000 post=145856 skrev: Hold kæft vi er elendige.

PSG har holdet som RM burde have. Spillere for spillere er vores hold ekstremt ringe i forhold til toppen af Europa. Vi blev pillet fra hinanden sidste år af Chelsea, hvor ingen kunne være i tvivl om, at de fortjente, at går videre. Det samme gælder i aften. PSG var markant bedre end os.

​Money talks, andet er der ikke at sige...

4 år 5 måneder siden #111 af Vinícius
Det vigtigste vi skal tage med os fra den her kamp er at der heldigvis er lang tid til den 9 marts. Man sidder med følelsen af at være det lille hold. Det er først gang, jeg har set RM spille og haft den følelse bagefter. Vi blev totalt udspillet. Men fjern Mbappe fra det hold, og så havde PSG nærmest intet. Tænk sig, hvilke underværker han kan gøre i RM.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

4 år 5 måneder siden #112 af henrikcomn

Bismo post=145844 skrev:

henrikcomn post=145835 skrev:

Bismo post=145834 skrev: Synes ikke vi bliver "udspillet". Vi kommer bare til kampen med en ekstremt defensiv indstilling. Det er et spørgsmål om taktik og ikke kvalitet.

Det der er bare dumt skrevet. Der mangler i  den grad kvalitet

​Jeg er uenig. Ikke i forhold til PSG's form, hvis man har fulgt dem. Og du kan selv være dum, din barnlige abe. 

​Kaldte dig ikke dum. Skrev bare det, at det var dumt skrevet. Stor forskel

4 år 5 måneder siden #113 af longwind

Ramos4 post=145855 skrev:

longwind post=145849 skrev: Haha, sker der for folk herinde? Hvis spillerne havde samme mentalitet så havde vi aldrig set en remontada i vores livstid.

Tror på holdet i returen. Vi spillede tydeligvis for 0-0 her, men holdet har kvaliteten til at komme igen. PSG så ikke skræmmende ud.

​Bruh.

En remontada kræver stadig at vi har kvaliteten til det. 

​Og det har vi. Har folk fuldstændig glemt at Benzema slet ikke var klar til denne kamp? Det er jo helt tydeligt at bevidst valg Ancelotti tager om at forsøge at "udskyde" den reelle kamp til om 2 uger. 0-0 havde været et fremragende resultat her.

Jeg forstår slet ikke folks negativitet. Holdet kan spille meget bedre end hvad de viste i dag, og jeg tror vi får det at se i returen.

Og de fleste, der har været på dette forum i noget tid, ved godt, at jeg ellers ikke er nogen blåøjet optimist.
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved longwind.

4 år 5 måneder siden #114 af Sebberg
​Prøv nu at forstå det her folkens: Det her har INTET med vores hold at gøre. 

Det handler ALENE om, at Ancelotti går ind til kampen med en voldsomt defensiv tilgang, og så hjælper det naturligvis ikke, at vores spillere heller ikke kan sætte en aflevering. Men Ancelottis fremgangsmåde er blasfemisk. Intet mindre.

Prøv lige at tyg på den her. For fem-seks år siden gik vi 90 (det er et skud fra hoften) med minimum ét mål i hver kamp. Vi slog Paris 3-1 ude. Bayern 2-1 ude. Bayern 4-0. Og så videre. I dag - og dvæl ved det her - har vi ingen chancer. INGEN CHANCER. I 90 minutter. 

Det burde nærmest være en fyringsgrund: Hvis du som Real Madrid-træner kan sætte et hold op til en CL-ottendedelsfinale, hvor I ikke skaber en eneste målchance, så er det ud med dig. 

Jeg er rasende og til jer, der mener, det bare er uheldigt eller et fint resultat: skam jer. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Kiwes, Cristiano7

4 år 5 måneder siden #115 af Dragam

Kratmus post=145859 skrev: Det vigtigste vi skal tage med os fra den her kamp er at der heldigvis er lang tid til den 9 marts. Man sidder med følelsen af at være det lille hold. Det er først gang, jeg har set RM spille og haft den følelse bagefter. Vi blev totalt udspillet. Men fjern Mbappe fra det hold, og så havde PSG nærmest intet. Tænk sig, hvilke underværker han kan gøre i RM.

​Argh Bob bob...

Det var Messi som hele tiden holdt fast i bolden for dem, i det opbyggende spil, og skabte åbningerne for de andre, heriblandt Mbappe... men jo, målet får Mbappe selv lov til at løbe ind, fordi ingen af vores forsvarsspillere prøver at stoppe ham...
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved Dragam.

4 år 5 måneder siden #116 af Fondo_Sur
Real Madrid blev bare fysisk overmatchet. Man kunne simpelthen ikke spille den rundt inden man tabte en nærkamp.

Alt er dog muligt i returen!

4 år 5 måneder siden #117 af longwind

Sebberg post=145862 skrev: ​Prøv nu at forstå det her folkens: Det her har INTET med vores hold at gøre. 

Det handler ALENE om, at Ancelotti går ind til kampen med en voldsomt defensiv tilgang, og så hjælper det naturligvis ikke, at vores spillere heller ikke kan sætte en aflevering. Men Ancelottis fremgangsmåde er blasfemisk. Intet mindre.

Prøv lige at tyg på den her. For fem-seks år siden gik vi 90 (det er et skud fra hoften) med minimum ét mål i hver kamp. Vi slog Paris 3-1 ude. Bayern 2-1 ude. Bayern 4-0. Og så videre. I dag - og dvæl ved det her - har vi ingen chancer. INGEN CHANCER. I 90 minutter. 

Det burde nærmest være en fyringsgrund: Hvis du som Real Madrid-træner kan sætte et hold op til en CL-ottendedelsfinale, hvor I ikke skaber en eneste målchance, så er det ud med dig. 

Jeg er rasende og til jer, der mener, det bare er uheldigt eller et fint resultat: skam jer. 

​Vil du hellere at Ancelotti træder ind i din fantasiverden hvor vi har et verdensklassehold og får en 3-0 røvfuld fordi Mbappe flækker os på kontra?

Vi har ikke den offensive kvalitet uden Benzema. Derfor gik Ancelotti efter returkampen. Det var klogt, og virkede næsten. 

Uha som jeg skammer mig.

4 år 5 måneder siden #118 af henrikcomn

longwind post=145861 skrev:

Ramos4 post=145855 skrev:

longwind post=145849 skrev: Haha, sker der for folk herinde? Hvis spillerne havde samme mentalitet så havde vi aldrig set en remontada i vores livstid.

Tror på holdet i returen. Vi spillede tydeligvis for 0-0 her, men holdet har kvaliteten til at komme igen. PSG så ikke skræmmende ud.

​Bruh.

En remontada kræver stadig at vi har kvaliteten til det. 

​Og det har vi. Har folk fuldstændig glemt at Benzema slet ikke var klar til denne kamp? Det er jo helt tydeligt at bevidst valg Ancelotti tager om at forsøge at "udskyde" den reelle kamp til om 2 uger. 0-0 havde været et fremragende resultat her.

Jeg forstår slet ikke folks negativitet. Holdet kan spille meget bedre end hvad de viste i dag, og jeg tror vi får det at se i returen.

​Mon ikke, at det hænger sammen med, at vi tale om Real Madrid. 
Real Madrid stiller sig ikke ned og parere i 90 minutter, får 19 spark i mod sig, og selv kun har 3 skud (ingen inden fra rammen)
Derudover er folk naturligvis skuffet over Ancelottis dispositioner - Både taktik og indskiftningerne.
Sidst men ikke mindst, er folk med rette negative over, at holdet tydeligvis er over-the-hill (midtbanen) og vores offensiv er tandløs. Vini er god, men Mbappe er verdensklasse. Asensio er røv og nøgler.
Jeg håber virkelig at Real ryger ud nu. Både for at fokusere på La Liga, men også for, at det forhåbentligt ENDELIG kan vække Perez og få skiftet markant ud i truppen

4 år 5 måneder siden #119 af Steen

Sebberg post=145862 skrev: ​Prøv nu at forstå det her folkens: Det her har INTET med vores hold at gøre. 

​Den nye generation af Real Madrid fans er skyld i, at vi er havnet hvor vi er. Uanset hvor elendigt og sort det ser ud, så gør de alt for at beskytte spillerne og præsidenten. Tænk, at vi er gået fra at pifte af Cristiano fucking Ronaldo, til at beskytte spillere, der ikke fortjener at bære den hvide trøje. Jeg væmmes. 

4 år 5 måneder siden #120 af Fondo_Sur

​Det er så dumt, det der :D 

Hvordan i alverden vil du dominere en fodboldkamp, når PSGs spillere overmatcher Real Madrids på fart, fysik og tempo. 

Man stiller sig defensivt ned, når man ikke har andre alternativer. 

Leveret af Kunena Forum