Truppen imod PSG, Champions League, ottendedelsfinale, 2. kamp

4 år 4 måneder siden #157 af Ramos4
Historie og passion vandt over en gang lejesvende.

Prøv at tvinge Mbappe til at blive nu, Al-Khelafi. Bums :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #158 af Elto92
OMFG EN KAMP!

SÅDAN NOGLE NÆTTER HER HAR VÆRET SAVNET!

JEG SIDDER STADIG OG KOGER HELT VILDT!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, DeLaRed

4 år 4 måneder siden #159 af mohbar
​Det her er simpelthen bare så fedt! Det er lige før det er bedre end at vinde Champions League, at slå PSG!
Forhåbentligt bliver City også slået ud næste gang.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 4 måneder siden #160 af DeLaRed
Fantastisk og fortjent Remontada. Benzema med et aegte hattrick i en kamp hvor den seneste ballon d'or vinder er komplet anonym!

Modric er saa fandens vanvittig en fodbold spiller, saa fucking aergeligt at han har saa mange danske Madridista's imod sig. Uden ham ville vi vaere i kaempe problemer!

Donde está la biblioteca?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 4 måneder siden #161 af Brylle
​I dag ændrer Ancelotti faktisk kampen med sine subs. Men der blev virkelig også reageret tidligt i 2. halvleg. Kroos bliver flået ud og Camavinga fortsætter sit "gennembrud". Valverde Modric bliver fordi det er det eneste rigtige at gøre. Den beslutning var en nøgle. Lucas leverer fantastisk i dag. Rodrygo er i den grad med til at ændre kampen.

Flot af Ancelotti omend han ikke skal roses for den første kamp. 

Hold kæft det var en fed oplevelse. Det her magiske øjeblik er godt nok længe siden, og det føles jo helt fantastisk <3

4 år 4 måneder siden #162 af Kiwes
​Og kan vi nu please stoppe med at bruge Kroos og Modric samtidig. I BEG!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, mohbar, Madridista02

4 år 4 måneder siden #163 af Fondo_Sur
Har aldrig set Bernabeu koge så meget. Fuck man… historisk. En ære at slå PSG. Også på den måde! En kæmpe lektion!!
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Madridista02

4 år 4 måneder siden #164 af Steen
Hvis Mbappe forlænger efter dette, så vil jeg aldrig se ham i Madrid. Det ville være SÅ useriøst af ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kasillas, Madrid1998

4 år 4 måneder siden #165 af henrikcomn
Spørgsmålet er om det er godt at presse flere kampe ind en turnering man ikke kan vinde

4 år 4 måneder siden #166 af Ramos4

henrikcomn post=146588 skrev: Spørgsmålet er om det er godt at presse flere kampe ind en turnering man ikke kan vinde

​Den helt rigtige holdning minutter efter sådan en aften.

Godnat, tosse.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Daniel, Real HWL, Lars1991, Bismo, Chamartin, Kiwes, elle44, NadaMás, Kimbo og 1 flere

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 4 måneder siden #167 af Madridista02
Sindssygt. Fuldstændig vanvittigt. Vi er væk hele kampen, og så slår Benzema til på 10 minutter, godt hjulpet på vej af PSG fejl. Jeg må indrømme jeg sidder med en lidt ambivalent smag i munden. På den ene side, er det fuldstændig vanvittig remontada. Det kræver sgu en helt særlig ånd, at lave tre mål på én halveg. Men på den anden side, så er der bare nogle helt specifikke positioner, hvor vi sejler rundt. Og det bliver fandeme straffet. Højreback, central midt og højrekant. Der skal der sgu ske noget , hurtigt! Psg har os fuldstændig nede i sækken, indtil Donnarumma kortslutter. Og det synes jeg bare ikke må ske, når vi er på hjemmebane. Dét sagt, så er det rart at se, at Valverde og Camavinga sagtens kan være med på det her niveau (var ikke i tvivl med Valverde), men så skal Ancelotti også udnytte det og ikke konsekvent spille Kroos' HVER gang.
Nå. Lad os nyde sejren. Fuck det er vanvittigt!!!! Hala Madrid!!!!

Jeg savner Pepe :(

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 4 måneder siden #168 af Brylle

henrikcomn post=146588 skrev: Spørgsmålet er om det er godt at presse flere kampe ind en turnering man ikke kan vinde

​Dude... :D

Leveret af Kunena Forum