Truppen imod PSG, Champions League, ottendedelsfinale, 2. kamp
A hva? Siden hvornår må man ikke give et skulderskub i fodbold?Brylle post=146529 skrev:
I så fald havde VAR nok dømt et relativt klart frispark til Donnaruma efter gennemgang af VARSteen post=146528 skrev: PAredes stempler Benzema lige foran dommeren, og han ser bort fra det, da han ellers skulle give Paredes det gule kort nummer to. Jeg er overbevist om, at dommerne er blevet beordre til at være imod Real Madrid efter Super League blev præsenteret. Andet giver ikke mening.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Kæft det er bare en lorte aften...
Jeg savner Pepe :(
hvis det var tilfældet skulle han jo bare fløjte frispark til donnarumma.Steen post=146528 skrev: PAredes stempler Benzema lige foran dommeren, og han ser bort fra det, da han ellers skulle give Paredes det gule kort nummer to. Jeg er overbevist om, at dommerne er blevet beordre til at være imod Real Madrid efter Super League blev præsenteret. Andet giver ikke mening.
- Brylle
- Gæst
-
Der kom lidt mere end skulderen ind, plus bolden var uden for rækkevidde. Jeg synes det var et frispark, men jeg klager ikke. Og hvis UEFA virkelig var mod Real, så ville dden kunne forsvares = den var blevet dømt.Steen post=146532 skrev:
A hva? Siden hvornår må man ikke give et skulderskub i fodbold?Brylle post=146529 skrev:
I så fald havde VAR nok dømt et relativt klart frispark til Donnaruma efter gennemgang af VARSteen post=146528 skrev: PAredes stempler Benzema lige foran dommeren, og han ser bort fra det, da han ellers skulle give Paredes det gule kort nummer to. Jeg er overbevist om, at dommerne er blevet beordre til at være imod Real Madrid efter Super League blev præsenteret. Andet giver ikke mening.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
DC19
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024