Truppen imod PSG, Champions League, ottendedelsfinale, 2. kamp

2 år 2 uger siden #169 af Real HWL
Mål ændre kampe, i aften fik vi en magisk aften på Bernabeu. Tillykke venner!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 uger siden #170 af Steen
Denne sejr er for mit vedkommende helt oppe blandt de største kampe i klubbens historie. Nasser Al-Khelaifi som konstant har svinet klubben til, selve Mbappe-sagaen, truppens forfatning, PSGs stjernespækket hold, at man er bagud 0-2... Vanvittig aften.
Sidste redigering: 2 år 2 uger siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kasillas, Daniel, Real HWL, Brylle, Bismo, Madrid1998, elle44, mohbar, Fondo_Sur, NadaMás og 5 flere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 uger siden #171 af Brylle
VInicius blev af en eller anden mærkelig grund kritiseret gennem aftenen: Med i alle 3 mål og der er hele tiden 4 spillere rundt om ham. Stadig er han med til at vende kampen. Langt mere end La Liga niveau og decideret verdensklasse. Han binder så mange modstandere til sig
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Madrid1998, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 uger siden #172 af longwind
Sikke en fryd! Godnat Qatar.

Jeg har endnu ikke set en kommentar der roser Valverde, så lad os da lige fremhæve hvor vigtig hans energi og løb var for det høje pres! Han har det stadig i sig.

Var det i øvrigt bare mig, der var ved at blive bange for alle de chancer der løb ud i sandet efter målet til 3-2? Håber virkelig Vini var helt flad, for hold da op han så uskarp ud i nogle af de situationer.

Stor præstation af Rodrygo også. Han er ikke en killer, men hans beslutnignstagen er simpelthen i topklasse.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 uger siden #173 af firkant
Fantastisk sejr. DETTE er Real Madrid
Vi har ihvertfald set at vi har et par unge midtbane spillere der er klar til niveauet i Chl ​
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 uger siden #174 af Lars1991

longwind post=146595 skrev: Sikke en fryd! Godnat Qatar.

Jeg har endnu ikke set en kommentar der roser Valverde, så lad os da lige fremhæve hvor vigtig hans energi og løb var for det høje pres! Han har det stadig i sig.

Var det i øvrigt bare mig, der var ved at blive bange for alle de chancer der løb ud i sandet efter målet til 3-2? Håber virkelig Vini var helt flad, for hold da op han så uskarp ud i nogle af de situationer.

Stor præstation af Rodrygo også. Han er ikke en killer, men hans beslutnignstagen er simpelthen i topklasse.


Valverde var fremragende og ligeså var Camavinga efter hans indskiftning. Rodrygo er bare på et højere teknisk niveau Asensio og det hjalp så meget, plus den energi han kom med. Både Rodrygo og Vini mangler stadig skarphed i nøglesituationerne dog, men de gør en masse gode ting ellers.
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 uger siden #175 af Kasillas
as.com/futbol/2022/03/09/videos/1646856257_065715.html?omnil=vtop-home&pbsvideo=top

Mbappe kommer. 

Fantastisk at olieklubben er blevet nakket. Så mangler vi lige de andre sportwashings-klubber som Man Shitty og oligarkklubben Chelsea, og så rager det mig et høstblomst hvem der vinder turneringen.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂
Sidste redigering: 2 år 2 uger siden ved Kasillas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 uger siden #176 af Kiwes
​Preben Idiotkjær: "Jeg forstår ikke hvorfor Mbappe vil til Real Madrid? Han har jo lige set hvor dårlige de er". Der blev jeg lige igen mindet om hvorfor jeg på ingen måde kan tage dem i studet. Hold nu kæft en idiot. Ja vi har ikke det bedste hold PT, men det handler vel forhelvede om at bygge et nyt projekt op i en fantastisk klub og nu med det flottest station i verdenen. Manden er en dinosaur og fatter jo intet.
Sidste redigering: 2 år 2 uger siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000, Bismo, Madrid1998, El Siete, Madridista02, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 uger siden #177 af Bismo

Kiwes post=146601 skrev: ​Preben Idiotkjær: "Jeg forstår ikke hvorfor Mbappe vil til Real Madrid? Han har jo lige set hvor dårlige de er". Der blev jeg lige igen mindet om hvorfor jeg på ingen måde kan tage dem i studet. Hold nu kæft en idiot. Ja vi har ikke det bedste hold PT, men det handler vel forhelvede om at bygge et nyt projekt op i en fantastisk klub og nu med det flottest station i verdenen. Manden er en dinosaur og fatter jo intet.

​Ham og Grønkjær var SÅ ulidelige at høre på!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 uger siden #178 af Kasillas

Kiwes post=146601 skrev: ​Preben Idiotkjær: "Jeg forstår ikke hvorfor Mbappe vil til Real Madrid? Han har jo lige set hvor dårlige de er". Der blev jeg lige igen mindet om hvorfor jeg på ingen måde kan tage dem i studet. Hold nu kæft en idiot. Ja vi har ikke det bedste hold PT, men det handler vel forhelvede om at bygge et nyt projekt op i en fantastisk klub og nu med det flottest station i verdenen. Manden er en dinosaur og fatter jo intet.

​... og det handler også om en klubs historie og mentalitet, hvor man bare aldrig bliver mæt og altid kæmper. Forpulede olie-penge kan ikke købe sådan noget.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 uger siden #179 af SeQueda
​Alaba, som jubler med en stol efter det tredje mål. Fandme klasse. .:-p
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000, Lars1991, Zyconith, Madrid1998, mohbar, Nada mas, JesperThomsen, Madridista02, Ramos4 og 1 flere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 uger siden #180 af NadaMás
​Efter Real trak PSG hørte jeg flere Barcelona fans fråde sig over at skulle se Messi ´slagte´ os igen.
Over 180 minutter mindes jeg ikke meget andet end et brændt straffe. Det er da også lidt drys på en fantastisk aften!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, mohbar, JesperThomsen, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce