Truppen mod Osasuna, LaLiga, 33. spillerunde
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Der er en god grund til vores angreb næste ikke ser bilden, da det er vires forsvar der har fået opgaven st få vilden derop!
Donde está la biblioteca?
han er heldigvis ved at komme efter det igen. Er det bare mig, eller starter han som regel ikke altid dårligt det første stykke tid når han starter? Han skal altså være mere fokuseret.longwind post=148453 skrev: Synes også midtbanen gør det fint, med undtagelse af Camavinga, der har været helt off. Taber dueller og fejlplacerer basale afleveringer. Han spiller ikke med sin vanlige selvtillid.
Han er slet ikke fløjspiller. Og slet ikke på det her niveau.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Den situation gav mig Rommedahl-flashbacksRamos4 post=148457 skrev: Asensio er en ynk at se på. Et alibi-træk mod baglinjen, selvom han godt ved han ikke kan komme forbi og så et forfærdeligt indlæg med højre.
Han er slet ikke fløjspiller. Og slet ikke på det her niveau.
Det virker ikke som om han passer ind som en 6er. Han bør få lov at komme længere frem.longwind post=148453 skrev: Synes også midtbanen gør det fint, med undtagelse af Camavinga, der har været helt off. Taber dueller og fejlplacerer basale afleveringer. Han spiller ikke med sin vanlige selvtillid.
Jeg tror han nyder godt af at komme ind når modstanderens midtbane er trættere - det giver ham mere plads at bevæge sig i. Han ser virkelig ukomfortabel ud i dag. Ved ikke om det er den nye midtbanekonstellation eller måske det tidlige gule kort.elle44 post=148456 skrev:
han er heldigvis ved at komme efter det igen. Er det bare mig, eller starter han som regel ikke altid dårligt det første stykke tid når han starter? Han skal altså være mere fokuseret.longwind post=148453 skrev: Synes også midtbanen gør det fint, med undtagelse af Camavinga, der har været helt off. Taber dueller og fejlplacerer basale afleveringer. Han spiller ikke med sin vanlige selvtillid.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-