Truppen mod Osasuna, LaLiga, 33. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Donde está la biblioteca?
Og så hjælper det bare ikke med Asensio. Hold da op.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Hold da op man kan se fodbold forskelligt :-)DeLaRed post=148463 skrev: Synes det går hen og blir lidt irriterende at Fede i hver kamp skal have et-to skud på mål hvor han bare lukker øjnene og trykker af, uden åben vinkel til mål, ville klæde han at vokse fra det hurtigst muligt!
Jeg håber virkelig ikke, at han stopper med det. De seneste år har han flere gange vist, at han har et ekstremt hårdt og præcist skud, som der er enormt potentiale i. Der har bare manglet den sidste præcision, omend han scorede et flot mål for Uruguay i for et par måneder siden.
Han skal nok blive en spiller, der om et par år står for en tre - fire mål udenfor feltet om sæsonen.
Nærer et naivt håb om, at Rodrygo kan omskoles til angriber. Synes hans kvaliteter (bevægelse, førsteberøring, placeringsevne og afslutninger) egner sig bedre der. Han kunne godt blive en playmaker-angriber a la Benz
Rodrygo bliver vel første indskifter til Vini-Benz-Mbappe på alle positioner. Lidt ligesom en Jota er det.longwind post=148468 skrev: Hverken Asensio eller Rodrygo har gjort noget væsen af sig denne halvleg, men alligevel har jeg bare så meget mere tiltro til Rodrygo. Man kan bare mærke en kvalitet fra ham som Asensio har tabt (eller måske aldrig besad).
Nærer et naivt håb om, at Rodrygo kan omskoles til angriber. Synes hans kvaliteter (bevægelse, førsteberøring, placeringsevne og afslutninger) egner sig bedre der. Han kunne godt blive en playmaker-angriber a la Benz
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Donde está la biblioteca?
lige mine ord. Hans spark er desuden så hårdt at der nemt kan komme mål på afrettelser. Han bør faktisk sparke noget mere.Sebberg post=148467 skrev:
Hold da op man kan se fodbold forskelligt :-)DeLaRed post=148463 skrev: Synes det går hen og blir lidt irriterende at Fede i hver kamp skal have et-to skud på mål hvor han bare lukker øjnene og trykker af, uden åben vinkel til mål, ville klæde han at vokse fra det hurtigst muligt!
Jeg håber virkelig ikke, at han stopper med det. De seneste år har han flere gange vist, at han har et ekstremt hårdt og præcist skud, som der er enormt potentiale i. Der har bare manglet den sidste præcision, omend han scorede et flot mål for Uruguay i for et par måneder siden.
Han skal nok blive en spiller, der om et par år står for en tre - fire mål udenfor feltet om sæsonen.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Hvad bygger du den tiltro på ? Hans ene mål og 4 assist i 27 kampe??longwind post=148468 skrev: Hverken Asensio eller Rodrygo har gjort noget væsen af sig denne halvleg, men alligevel har jeg bare så meget mere tiltro til Rodrygo. Man kan bare mærke en kvalitet fra ham som Asensio har tabt (eller måske aldrig besad).